سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کژی با دانش راست می شود . [امام علی علیه السلام]
انصار حزب الله گیلان

اجرای‌حکم اعدام متجاوزین به عنف

 

 اجرای‌حکم اعدام متجاوزین به عنف

اجرای‌حکم اعدام متجاوزین به عنف

اجرای‌حکم اعدام متجاوزین به عنف

اجرای‌حکم اعدام متجاوزین به عنف

اجرای‌حکم اعدام متجاوزین به عنف

اجرای‌حکم اعدام متجاوزین به عنف

 اجرای‌حکم اعدام متجاوزین به عنف

 اجرای‌حکم اعدام متجاوزین به عنف

اجرای‌حکم اعدام متجاوزین به عنف

 اجرای‌حکم اعدام متجاوزین به عنف

اجرای‌حکم اعدام متجاوزین به عنف


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/2/28:: 5:44 عصر     |     () نظر

درخواست کمک به یک پیرزن  57 ساله بدون خانه  و غذا ...

فقط درخواستم فوری ام یک پیرزن 57 ساله در یکی از رو.ستاهیا آستارا که تیرماه بی خانمان می شود کسانی که قادر به کمک بلاعوض برای پول پیش خانه یا امکان امکان دارنند یک اتاق کوچ در اختیار این پیرزن بدهند   و کسانی که می خواهند از نظر تغذیه و پوشاک به این پیرزن کمک کنن با من تماس بگیرند

------------------------------------

امروز دو  چیز را دیدم دهها بار  از خدا خواستم مرا بکشد یا راهی باز کند تا در راه حق و حقیقت شهید شوم...

1-مردی بی خانمان سالهاست در پارکی در شهر زندگی می کند بالا 55 سال دارد  و فردی سالمی است معتاد و خلافکار نیست  و با دست فروشی خرج خودش را در می اورد  و برای زندگی در شهر‌استارا خانه ندارد ..چادری در پارک گذاشته بود که شهرداری آستارا چادر این مرد بی آزار را جمع آوری و مصادره نمود .. وی مجبور است داخل خیابان بخوابد و نمی خواهد تحت پوشش کمیته امداد بشود حتی با ریس کمیته امداد صحبت گفت بیاید کمکش می کینم و حتی تحت پوشش ..وی بمن گفت وقتی من سالم هستم چرا باید تحت پوشش کمیته امدا د باشم .. حتی بوی گفتم بعداز سالها سکونت در پارک بیا من با شهردار یا معاونش یا ریس شورا صحبت چادرت را پس بدهند ..بمن گفت قاون برای همه است من  بیرون می خوابم و تابلو چادرزدن ممنوع را نشان داد ..قبول نکرد ..من از خدا مرگ خواستم...

2- از بلوار سفیر امید رد می شدم دیدم با لدور دیوار و خانه مردم بدون سند مالکیت را که سالها در شهرک مهدی زندگی  می کردند  تخریب گفتند بالای 20 خانوار ...دیدم تخریب می کنند  حکم  تخریب و قمع گرفتند و بانی آن شهرداری بود اما مجری یک فرد غیر بومی با نیروهای ضابط قضایی ..که راننده لدور را دستور می داد  وی هم تخریب می کرد و زنها و مردها و کودکان گریه و التماس می کردند  و گوشه ای دختر  و بچه کوچکی را دیدیم پا برهنه گریه می کنند و غذا می خواهند  ظرف غذای نهارشان در حال پختن گوشه ای ریخته  و مادر غذایی نداشت به آنها بدهد و خانه  و دیوار در حال تخریب ...بخدا دق کردم اما نمردم ای کاش می میردم ....به نماینده و بعضی مسئولان زنگ زدم گوشی رابردانداشتند اما ریس دفتر نماینده سید تقویی قول رسیدگی داد و گفت می روم فرمانداری تا جلوی بقیه تخریب را از طریق فرمانداربگیریم ..به خبرنگاران زنگ زدم ..خبری نشد...دستم را بردم گفتم خدایا جان مرا بگیر یا این مردم بینوا را نجات بده ...که دیگر دیدم فقط حصارها را تخریب  خدا را شکر خانه ها دیگر را تخریب نکردند فقط حصارها تخریب کردند ..حتی اهالی که بمن زنگ زده بودند آمدند وقایع گفتم  من که بغطر این سایت ها وسیله ندارم  و مردم استارا هرچه می شود بمن زنگ می زند ..به آنها گفتم نمی گذرند من خبر را به خبر گزاری یا روز نامه بزنم و گفتم اطلاع رسانی نمودم و در سایتم هایم مسایل را با تصویر می زنم.... چه کنم مردم به استارا نیوز عادت کردند بعنوان ناجی شهرستان نگاه می کنند ..

3- برای دیدن  دو خواهرم که در یک روستا در بخش مر کزی هستند رفتم...خواهرم گفت اسماعیل یک پیرزن  می خواهد با شما صحبت کند..

پیرزن حدود 57 ساله غیر بومی مرا به خانه خودش برد اجاره ای  یک اتاق که سقفش  نیمه مخروبه بود  و آشپزخانه نداشت  و در بغل کوچه یک جای را کنده بود و تخته گذاشته بعنوان توالت استفاده می کند و  داخل پلاستیک نانی دیدم که کفک زده بود نصفه گفتم مرغ داری ...خواهرگفت تغذیه این پیرزن هم نان کفک زده است غذایی ندارد و  نان های ما اضافه می اید بوی می دهم وی از آنها استفاده می کند ..

بوی گفتم چرا به کمیته امداد نمی روی ..گفت من تحت پوشش کمیته امداد هستم همیشه بمن لطف دارنند  ومن مستمری کمیته را با یارانه اجاره همین اتاق کوچک در این روستا می دهم  و هر وقتی هم ریس کمیته حتی از جیب اش بمن پول نان و.. می دهد ..و شرایط کمیته امد این است باید زمین داشته باشی تا خانه برایت  ساخته بوشد من حتی لباس و کفش ندارم چه برسد  زمین که کمیته امداد برایم خانه بسازد..

صاحب خانه هم خانه را به یک تهرانی فروخته و تهرانی هم از من امضا و تعهد گرفته تا تیرماه باید خانه را تخلیه کنم ..از اول تیرماه مجبور هستم در خیابان زندگی کنم.. گفتم آیا پیش پول داری گفت من حتی پول نان ندارم چه رسد پیش خانه ..از من پیرزن خواهشی کرد اگر می توانی یک چادر کهنه باریم جور کن تا در کنار کمربندی یا داخل روستا  زندگی کنم جای ندارم و کسی را ندار م ..

سر پیرزن گیج می رفت گفتم علت چیست مریضی گفت نه.. خواهرم گفت این پیرزن فقط نان می خورد می گوید من گدا نیستم و غذا مرا هم قبول نمی کند می گوید من گدا نیستم و فقط اگر ته مانده غذا یا اضاف باشد  قبول می کند چون مدتهاست غذای مقوی نمی خورد بیحال است و از طرفی تیرماه باید  در خیابان بخوابد ..بهپیر زن گفتم سواد داری گفت بله دیپلم نظام قدیم ...گفتم چرا کار نمی کنی گفت من  از نظر بدنی بیمار هستم و کا سخت نمی توانم بکنم..

گفتم اگر پیر زن یا پیرمردی بخواهند شما را بعنوان آشپز یا پرستار استخدام کنند قبول می کنی گفت بخدا فقط  یک اتاق بدون اجاره باشد من مجانی برایشان کار می کنم  و با این مستمری اندک کمیته امدا همین که نان خالی باشد راضی هستم...

 

خلاصه پرس جو کردم دیدم این پیرزن غیر بویم که چند سال است اینجاست اهل نماز و عبادت است ..سالها قبل در رشت زندگی می کردند همسرش زن می گیرد و وی  را که زن ساده و مهربانی بود بیرون می کند  و طلاق می دهد  و حتی وی مهریه اش را نمی گیرد و چون بیکش بوده برای کار در خانه یک پیرزن و پیرمرد  بعنوان پرستارکار می کند چون پیرمرد و پیرزن مشکل اعصاب داستند وی را بیخود کتک می زدند وی هم فرار می کند در این روستا یک اتاق در داخل جنگل آخر روستا اجاره می کند با مستمری کیمته امداد و یارانه ماهیانه 50 هزار تومان اجاره و فقط نان و آب زنده است..به کسی هم دست بلند نمی کند ..صاحب خانه هم تا تیر ماه از وی تعهد رسمی گرفته خانه را تخلیه کند چون خانه را فروخته یک تهرانی صاحب خانه شده و می خواهند خانه را تبدیل به ویلا کند..هماکون پیرزن دنبال یک چادر کهنه برای خوابیدن در خیابان روستا یا شهر می گردد..

این پیر زن با اینکه فقیر است اما با این فقیریش فردی پاکیزه و تمیزی بود این برایم جای سوال بو.د  که روحیه اش را دارد ..گفت اگر یک نفر به پرستار احتیاج داشت من آماده ام کار کنم فقط یک اتاق کوچک برای زندگی  بمن بدهند تا در خیابان زندگی نکنم چون تیر ماه درخیابان هستم یک ریال پول هم ندارم ..

 

از هموطنان عزیز و خیر که تمایل به کمک به این پیر زن هستند یا نیاز به پرستار باری پدر و مادرشان در استارا یا روستاها دارنند یا ویلا یا خانه ای  یا باغی برای مواظبت دارنند فقط یک اتاق برای این پیرزن بدهند تا زندگی کند..

از خیرین محترم درز خواست دارم اگر می خواهند برای این پیرزن برای رهن کردن خانه در استارا کمک کنند یا از نظر تغذیه به این پیرزن ماهیانه کمک کنند با من تماس بگیرند شماره تلفن و آدرس این پیرزن را بدهم..پیرزن بعداز خدا امید ش به من است من هم گفتم ناراحت نباشد من اطلاع رسانی می کنم تا برایت کمک بگیریم..از خیرین  التماس می کنم به این پیرزن کمک کنند فکر کنند مادر خودشان است...

خیرین که تمایل به کمک به این پیر زن دارنند تیرماه امسال بی خانمان می شود حتی نان خالی برای خوردن ندارد با من تماس بگیریند تا شماره تلفن و آدرس این پیرزن را در اختیارشان قرار بدهم

ضمنا افراد خیریی که تمایل به پیرزن ها و پیرمرد ها  و زنان بیوه یاافراد محتاج کمک کنند با من تماس بگیرند تا آدرس و شماره تلفن ایشان را در اختیار قرار دهند و اکثریت افراد که من می شناسم پیرزن و پیرمرد هستند و عده ای بیوه زن  و سرپرست خانواده که با شرافت زندگی می کنند ...یا جوانان متاهل بیکار که جویای کارهستند اما کار ندارنند کارشان به طلاق می خواهد بکشد و حتی چند روز پیش یک جوان 20 ساله با یک فرزند در شهر آستارا  متاهل و دارای یک فرزند قصد خودکشی داشت با تماس تلفنی مادرش با من بعنوان استارا نیوز درخواست کمک کرد جوان را من از خودکشی منصرف چون یک روان شناس تجربی هستم ماهیانه از یک فرد کمک می گیرم و به جوان کمک تا کاری برایش پیدا کنم ..دیروز هم چهلم مادرم با همسرش آمده بود ...گفت ..به زندگی دلگرم شده است ..

درخواست کمک به یک پیرزن 57ساله بدون خانه  و غذا ...

فقط درخواستم فوری ام یک پیرزن 57 ساله در یکی از رو.ستاهیا آستارا که تیرماه بی خانمان می شود کسانی که قادر به کمک بلاعوض برای پول پیش خانه یا امکان امکان دارنند یک اتاق کوچ در اختیار این پیرزن بدهند   و کسانی که می خواهند از نظر تغذیه و پوشاک به این پیرزن کمک کنن با من تماس بگیرند

درد نیوز /آستارا نیوز dardnews.ir/astaranews.com

توضیح : افرادی دیگر هم اگر تمایل داشتند به افراد مستحقق در آستارا و روستاها کمک کنند با من تماس تا آدرس و شماره تلفن مستحقق ها را در اختیار ایشان قرار دهم ..


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/2/28:: 5:38 عصر     |     () نظر

این عکس مربوط به زمانی است که دکتر محمدباقر نوبخت به عنوان عوامل  حج در مکه مکرمه  در حال خدمت رسانی به حجاج بیت الله الحرام بوددند

zwcc__d9_86_d9_88_d8_a8_d8_ae_d8_aa1

ارسال شده توسط روز نامه الکترونیکی درد نیوز – 1377 مدیر مسئول و سردبیر : ااد در ساعت 04:27 ب.ظ | نظرت شما (0)

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استفساریه ای برای تعیین بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی امور پزشکی ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی تهیه می شود.

jafarzade-5«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: تهیه این استفساریه به منزله قطع خدمات بهداشتی از سوی سازمان و ادارات دولتی به ایثارگران شاغل در این دستگاه ها نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات این طرح توضیح داد: ایثارگرانی که سرویس و خدماتی درمانی و معیشتی را از دستگاه های متولی دریافت می کنند به سه دسته شاغلین، بازنشسته ها و بیکاران تقسیم می شوند که بدون شغل ها را دولت تحت پوشش قرار داده و به آنها برای تامین معیشت مستمری پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه از زمان تصویب بند ب ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه که در آن مصوب شده است، ایثارگران شاغل برای دریافت خدمات درمانی باید به دستگاه های محل خدمت خود مراجعه کنند، تصریح کرد: این کار باعث کاهش حجم کار بنیاد شهید شده و بازنشسته ها به صندوق های بازنشستگی مراجعه می کنند و بدون شغل هایی که از قانون «حالت اشتغال» بهره مند می شدند باید خدمات خود را از بنیاد شهید دریافت کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه یکی از اشکالات این بند از تبصره 4 قانون برنامه پنجم توسعه این بود که جانبازان به دلیل ارتباط معنوی و خوبی که با بنیاد شهید داشتند، این بنیاد خدمات خوبی به آنها ارایه می کرد افزود: خدمات درمانی ایثارگری با مردم عادی تفاوت دارد، آنها هزینه های دارویی غیر متعارف دارند که در دستگاه ها پذیرفته نیست و هر وزارتخانه ای متناسب با امکانات خودش سطح خدمات ارایه شده به جانبازان را تعیین کرد که باعث بی عدالتی بسیار بزرگی شد.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس خاطر نشان کرد: اگر در جایی حقوق ایثارگر پرداخت نمی شد به دلیل رابطه کارگر و کارفرمایی حق اعتراض برای ایثارگر نبود و این اعتراض در نوع شغلش اثرگذار بود، ولی بنیاد شهید باید خدمات درمانی حرفه ای در بالاترین سطح می داد و این خدمات هم باید برای همه یکسان بود.

وی اظهار داشت: وزارت نفت و سازمان هواپیمایی خدمات بسیار خوبی به ایثارگران طی چند سال گذشته می دادند ولی وزارت آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی به دلیل مشکلاتی اعتباری نتوانستند خدمات خوبی را ارایه دهند.

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: در بند ج تبصره 16 قانون بودجه سال 93 نمایندگان مجلس مصوب کردند که تمامی خدمات ایثارگران باید توسط بنیاد شهید ارایه شود، اما به این معنی نیست که مثلا وزارت نفت یا اقتصاد و دارایی حداقل خدمات بهداشتی متعارف برای ایثارگران شاغل در مجموعه خود را لغو کند.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس درحال تنظیم استفساریه ای هستند که در آن متولی اصلی ایثارگران را بنیاد شهید و امور ایثارگران مشخص می کند ولی این استفساریه به این معنا نیست که دستگاه های اجرایی حداقل خدمات متعارف بهداشتی را به نیروهای ایثارگر شاغل در این دستگاه ها ارایه ندهند

ارسال شده توسط رو

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/2/28:: 5:35 عصر     |     () نظر
کاندیدای مطرح دوره دهم نمایندگی مجلس در بندر آستارا -
 کاندید یدای مطرح دوره دهم نمایندگی مجلس در  استارا  و این به معنی تایید یا رد کسی نیست فقط افرالد مطرح  که در زبان مردم است نوشتیم و انشاالله باز هم سربلند باشی در راه خدمت رسانی به کشور عزیزمان.

هوالمحبوب

بالاخره پس از تمامی گمانه زنی ها  کاندیداهای نهایی شهرستان آستارا برای  دهمین  دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پا به عرصه رسمی  غیر رسمی  آمدند و خط و جبهه بندی جناح ها در استارا شروع شده است

 

 دکتر محمد علی هالو

 

1-   حاج  سیروس خالقوردی پور ..کارشناس ارشد سیاسی و دانشجوی دکتر علو م سیاسی ،استاد دانشگاه ، معلم ، معاون اسبق آموزش و پرورش آستارا ، بخشدار لوندویل   رسما بعداز اینکه مهندس پور حضرتی بعنوان بخشدار لوندویل معرفی  شده  مراسمات و شب نشینی با دعوت مردم لوندویل و روستا ها و شهر استارا  وی  برای انتخابات تشویق می کنند و دیشب هم در حضور حدود 123 نفر از رجال سیاسی  شهر استارا وی رسما اعلام نمود  کاندیدای دوره دهم می شوم.... وی مورد حمایت جمعی از معلمان ، اعتدالیون و اصلاح طلب ها ، دانشجویات و تاجرها ، و بازاریان  آستارا و لوندویل می باشد و از نظر مالی هم وضعیت مالی اش از تمام کاندیداهای مطرح استارا عالی تر است ... بنابر شواهد سیروس خالقوردی یاران و مهره چینی خطر ناکی کرده است  و بعنوان یک رقیب اصلی انتخابات می آید و اگر دکتر بیژن خالقوردی ریس اداره بازرگانی که محبوبیت زیادی در استارا و لوندویل دارد از وی حمایت کند یکی از کاندیدای اصلی و خطر ناک این دوره خواهد بود ..... افرادی که از وی حمایت می کنند در شهرستان استارا تعیین کنندگان انتخابات آستارا و لوندویل است و این موقعیت سیروس را بیستر می کند . اصلاح طلب (اعتدال گرا )...

 

2- علی پویا کارشناس ارشد ، معلم ، جانباز هشت سال دفاع مقدس ، مسئول تبیلغات ستاد انتخابات دکتر نعیمی در سال 1390  ، اسپانسر مالی ستادی دکترذ نعیم در انتخابات ..مورد حمایت  جمعی از معلمان ، بازاریان ، اهل قلم ، پزشکان ، سرمایه داران آستارا  است

اصلاح طلب

3- دکتر کیوان اسدپور .. رزمنده هشت سال دفاع مقدس و مدیر کل اسبق هلال احمر گیلان ، 4 سال فرماندار آستارا ، مورد حمایت اصولگرایان و اعتدالیون گیلان و‌استارا .... اصلاح طلب ها و حامیان دولت تدبیر دکتر را سخت رقیب خود می دانند و در صدد صحنه سازی و تهت سازی بوی هستند  تا وی را ترور شخصیت کنند قبلا هم سایت های زنجیره ای فتنه  در سراسر کشور برعلیه وی ج.سازی نمودند و از موقعیت دکتر در سطح کشور می ترسند .. دکتر اسد پور  جزو هفت نفر  هیت مدیره هلال احمر کشور است .... در  چند روز گذشته احتمالا بعنوان مدیر کل بیناد شهید معرفی شود...اصولگرا (اعتدالگرا )

 

4- استاد حاج  محمد صادق برنچ چی /فوق لیسانس/جانباز / روزنامه نگار  و معلم بازنشسته و از اصلاح طلب ها اعتدالی  و قبلا هم رد صلاحیت شده بود .. مسئول ستاد خاتمی  ومسئول ستادانتخابات موسوی در انتخابات 88  و مسئول ستاد معین در سال 1392 بعدا مسئول ستاد روحانی در آستارا شد...اصلاح طلب

 

5- حاج شاپور مرحبا؛ مرحبا / 3 دوره حضور در مجلس دومین  مردم آستارا هستند. تحصیلات  حوروزی دارد و پاسدار  و جانباز هشت سال دفاع مقدس  البته با توجه به عملکرد گذشته مرحبا شاید دیگر هیچگاه مردم آستارا مهر تایید بر کارنامه او نزنند. عمده انتقادات مردم آستارا به انتصابات فامیلی بیش از حد ایشان بوده.ولی با تمام این مسائل باز مرحبا یک رقیب خطرناک برای  برای نماینده فعلی  و تمامی کاندیدای ها تلقی می شود.شاپور مرحبا را می توان جنجالی ترین چهره سیاسی آستارا دانست.و همیشه پیرامون این عنصر سیاسی شایعاتی وجود داشته است و چهره سیاسی خود را بازسازی نموده است  و رد صلاحیت وی را همه مردم استارا یک بازی سیاسی می دانند وی در انتخابات از دکتر روحانی حمایت می کرد فردی معتدل است و از هوا داران و دو ستان آیت الله هاشمی و نوبخت است ...عضو هیات ریسه نمایندگان ادواری مجلس /از ارادتمندان آیت الله هاشمی /اعتدالگرا

 

6-  حاج  دکتر صفر نعیمی؛  نماینده فعلی ..پاسدار و اهل اردبیل و بزرگ شده تالش و ساکن شهرک عباس اباد  استارا  و فوق لیسانس قضایی که در چهار سال قبل از  انتخابات  تقریباً روستا و محله ای در شهر آستارا نبوده است که این سپاهی عزیز به آن سر نزده باشد. نعیمی بعد از دلقپوش و مرحبا از شانس بعدی پیروزی در انتخابات برخوردار است و در شهرستان برای دوره بعدی شانس کمتری دارد اما خودش فردی ساده  و شجاع و فعال است  و کار گروه و دورب رش مورد انتقاد مردم و روشنفکران آستارا است  و نعیمی در نظر سنجی ها از  سوم تا پنچم قرار دارد  بخت پیروزی برخوردار است..متاسفانه نعیمی هم راه اشتباه دلق پوش را پیش می رود همان راه دلق پوش را .... و به دوستان قدیمی پشت نموده است  .... وی با رتبه 20 با جانبازی 50 درصد بازنشست سپاه است..با اینکه وی فردی فعال و جسور  و شجاع و پی گیر است چون کار گروه و دفتر و مشاورشان و تبلیغات مهندسی شده ندارد ...در عمل بدون تبلیغات کار می کند و ضعف وی است  و قبلا اصولگریان از وی حمایت می کردند دیگر حزب موتلفه اسلامی آستارا رسما منتقد وی شدند و اصلاح طلب ها وی را بخاطر حمایت سرسختانه از ولایت فقیه و خط و مشی رهبری قبول ندارنند وی را می شود گفت فردی مستقل  است و اعتقاید به حزب و کار گروهی ندارد .../مستقل

 

7-  مهندس عسگر غنی؛ متولد 1339 از ویرمونی و بزرگ‌شده‌ آستارا .در حال حاضر مشغول گذراندن رساله‌ دکترا می‌باشد.کارشناسی‌ ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس.پذیرفته دکتری مدیریت سیستم و مقیم تهران که چند ماهی است که بعنوان کاندیدا در شهر آستارا مطرح است. غنی هم محله ای و هم روستایی شاپور مرحبا از لحاظ مدرک تحصیلی و تخصص تقریباً نفر اول بین تمام کاندیداهای شهر آستارا هست و می توان گفت چهارمین احتمال در انتخابات مجلس. عمده ترین ضعف غنی را می توان حضور دیر هنگام ایشان در شهر دانست غنی معروف به ریس موشک هسته ای معروف است... دفعه قلی هم کاندیدا بود..مستقل

 

8- مهندس علیرضا نعمتی؛ کارشناسی ارشد جغرافیا، استاد  د انشگاه  و  دومین سپاهی که بعد از بازنشستگی قدم در عرصه انتخابات گذاشته است. البته جناب سرهنگ در هشتمین و نههم  دوره انتخابات هم کاندیدا بود که از رسیدن به کرسی های مجلس محروم ماند.اصولگرا

9- الیاس دیاریپور؛ فرهنگی سابق و مدیر خود بنده در آخرین سال تحصیلی. خوش برخورد و کمی هم محب پست و مقام. از نزدیکان مرحبا و رقیب فعلی ایشان. دیاریپور با مدرک فوق لیسانس در نهمین دوره انتخابات شرکت کرده./اصلاح طلب

10-میثم ضارب نیا؛ رییس دفتر فرهاد دلقپوش و شاید هیچ قصدی برای کاندیدا شدندش یافت نشود. و دوره قیلی با اینکه به کاندیدای یدکی معروف بود  بالای 12 هزار رای اورد  و دومین رای آستارا بدست آورد و کمتر در محافل دیده می شودو شنیده شده وی باز می خواهد کاندیدا  شود/ فوق لیسانس  و استاد دانشگاه اردبیل/اصلاح طلب

 

11-دکتر حیادخت؛ دندان پزشک و هم روستایی شاپور مرحبا را می توان از خصوصیات او دانست که دوره قبلی رد صلاحیت شد و فامیل نزدیک مهندس غنی است/ از خیرین مطرح آستارا /اصلاح طب ( اعتدال)

 

12-محمدتقی مرحبا؛ برادر شاپور مرحبا و تنها دلیلی که می توان بر کاندیداتوری او یافت،اعتدالگرا

 

13-خلیل توشه؛ داماد شاپور مرحبا و همان دلیل برادر مرحبا را می توان برای داماد مرحبا در نظر گرفت.و دلیل دیگری را هم که می توان در این خصوص عنوان کرد وجود عمق اختلافات در خاندان مرحبا وی سرهنک بازنشسته سپاه  ا ست /مستقل

14- سرهنگ بازنشسته سپاه  حاج  جلیل کریم نزاد (جانشین اسبق سپاه) ..فعلا تاجر معروف و بازیگر مر موز سیاسی آستارا  است باراها گفته کاندیدای  می شوم و هربار انصراف ذداده است اما اینبار می ْآید/اصلاح طلب( اعتدال)

 

15- دکتر گیلاخانی؛ پزشک و اهل آذربایجان شرقی و فقط یک کاندیدا و سری قبلی رد صلاحیت شد .اصلاح طلب

16-فرهاد دلقپوش؛ نماینده قبیل  شهر آستارا در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی. مدرک تحصیلی دلقپوش کارشناسی ارشد تربیتی است معاون وزیر صنعت و معدن کشور..دلقپوش که در سابقه و مسئولیت های خود معاونت اداره کل ارشاد اسلامی استان گیلان و ریاست اداره ارشاد اسلامی شهر آستارا را یدک می کشد تقریباً با توجه به روند سیاسی شهر آستارا  از شانس اول پیروزی در انتخابات آینده برخوردار است. دلقپوش هر چند در برخی از انتصابات شهری  اشتباهاتی را در کارنامه خود دارد که این امر باعث دلخوری دلسوزان واقعی شهر هم گشته است. ولی با توجه به رقبای تقریباً ضعیف خود دوباره بر صندلی سبز مجلس تکیه خواهد زد و اگر  دلق پوش و مرحبا تایید شوند رقابت بین  چهار نفر خواهدشد./اصلاح طلب

17- مهندس نیما سیفی نزاد ...از فعالان سیاسی شهرستان و مسئول و مشاور جوان فرهاد دلق پوش نماینده اسبق ،معاون حقوقی  ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نزاد در سال 1388 و معاون هماهنک کنند ستاد روحانی آستارا در سال 1392 ....مدیر عامل شرکت تعاونی ...

18- حاج فرداد پورامن -فوق لیسانس/کارمندارشد دادگستری گیلان / شهردار فعلی لوندویل/ریس شورا و عضو شورای لوندویل سه دوره /از خیرین مطرح لوندویل /ریس باشگاه ورزشی و فرهنگی شهرداری /اصلاح طلب فعال استانی  (اعتدالگرا )-

19- محمود ساسانیان - اعتدالگرا - کارشناس ارشد- مدیر اسبق کار و تعاون استارا - مدیر روابط عمومی اداره کل کار و تعاون گیلان - ازفعالان سیاسی اعتدالگرا گیلان

 و فقط باید منتظر انتخاب مردم  بزرگ اندیش آستارا بمانند.


((اللهم عجل لولیک الفرج))

 دکتر محمد علی هالو  درد نیوز :dardnews.ir

ارسال شده توسط ما با کسی عقد اخوت نبستیم در ساعت 17:3 | نظرات شما (0)

یکشنبه بیست و هشتم اردیبهشت 1393
ارسال شده توسط ما با کسی عقد اخوت نبستیم در ساعت 16:40 | نظرات شما (0)

یکشنبه بیست و هشتم اردیبهشت 1393

آیا برای اعمالمان حجتی برگرفته از هدایت ولایت داریم؟؟

javad-shafieiیکی از موضوعاتی که در ایام ما توجه به آن لازم است این است که ببینیم بهترین نوع اتحاد، چه نوع اتحاد و وحدتی است و بدترین نوع اختلاف، چه نوع اختلاف و تفرقه‌ای است؟

در بررسی انواع وحدت،وحدت براساس «درد مشترک» و «درک مشترک» به عنوان دو عامل وحدت مطرح میشود؛مثلا اگر مسأل? گرانی و تحریم همه را اذیت کند، همه بر این موضوع اتفاق نظر دارند که این مشکل باید حل بشود. این خودش یک عامل وحدت‌آفرین است و البته عاملی که از درد مشترک بالاتر است، «درک مشترک» است.

اما به همه دوستان استانی و کشوری باید گفت: «وحدت ناشی از «درد» و «درک» مشترک شکننده و ناپایدار است. زیرا گروه‌های مختلف ممکن است برای برطرف شدن این درد راه‌های مختلفی بیان کنند که گاها اختلاف برانگیزتر باشد.»

در بررسی «انواع اختلافات» سه نوع اختلاف را میتوان برشمرد،اختلاف بین حق و باطل؛اختلاف بین دو گروه که هردو حقند و «اختلاف بین دو باطل حق‌نما» لکن با ذکرمثالی میتوان گفت «بدترین و سهمگین‌ترین نوع اختلاف که می‌تواند یک جامعه را تا مرز تباهی پیش ببرد، اختلاف بین دو جریان باطل در متن یک جامعة سالم است. این اختلاف می‌تواند تمام سلامت آن جامعه را به مخاطره بیاندازد»؛همان داستان معروف یک فرزند و ادعای دو نفر، بر مادری او؛ اگر آن دو نفر که هیچ کدام مادر حقیقیِ یک نوزاد نباشند، ادعای مادری نمایند، چه نتیجه‌ای پیش می‌آید؟در چنین موقعیتهایی اگر موضوع خیلی جدی شود و به لجبازی کشیده شود، هر دو مدّعی، برای اینکه کم نیاورند حاضرند این بچه نصف بشود، ولی از اختلاف خودشان دست بر ندارند! و اینجاست که جامعه قربانی میشود؛و این همان جائیست که این روزها جبهه دلسوزان حقیقی نظام را به صبوری عاقلانه و عامدانه کشانده است.

نکته جالب این روزهای کشور ما و استان ما این است که شما اگر بخواهید علیه هر کدام از این دو گروهِ باطل سخنی بگویید شما را به «آن‌طرفی بودن» و وابستگی به گروه باطل مقابل متهم می‌کنند و می‌گویند: «تو داری به نفع فلانی حرف میزنی» اگر شما علیه هر کدام از دو جبه? باطل که با هم اختلاف دارند بخواهید کاری بکنید، طبعاً به نفع دیگری کار کرده‌اید و این اجتناب ناپذیر است. لذا این شکننده‌ترین نوع اختلاف است. در تاریخ اسلام هم نمون? این اختلاف شکننده و مهلک وجود داشته است. هم طلحه و زبیر و هم خوارج دشمنان معاویه بودند، لذا طبیعتاً جنگ امام علی, امیرالمؤمنین(ع) با این دو، به نفع معاویه تمام شد. وقتی امیرالمؤمنین شرّ اینها را از سر جامعة اسلامی کم کرد، در عین حال شرّشان را از سر معاویه هم کم کرد. و این به نفع معاویه بود ولی چرا حضرت چنین فرموند؟ چاره‌ای جز این نبود و سختی کار حضرت نیز در همین بود.

 

سوال مهم و قابل تامل اینجاست چرا اول امام سراغ خوارج میرودکه هم قاری قرآنند و هم جای مهر و سجود برپیشانی دارند؟! «پیچیدگی فتنة خوارج برای چه بود؟» «پیچیدگی‌اش به خاطر این بود که خوارج دشمنان خونی معاویه بودند. در واقع امام علی(ع) چهارهزار نفر از یاران خودش را که می‌توانستند با معاویه بجنگند از میان برداشت! در واقع حضرت با چهار هزار نفر آدمِ مقدسِ نمای انقلابی که دشمن معاویه بودند جنگید. قبل از این که برود سراغ معاویه، اول این‌ها را کشت.»

این روزها در جبهه خودی نظام عده ای دائم میگویند ما حق هستیم اما«چگونه می‌توان از این نوع اختلاف‌ها عبور کرد؟» پاسخ به همه گروهها یک جمله بیش نیست«فقط با بهترین نوع وحدت -یعنی وحدت حول ولایت – می‌توان بدترین نوع اختلافات را از بین برد.»

ابتدا به خود میگویم و بعد به فعالان سیاسی و فرهنگی و مدیریتی که خط ماندگاری و همراهی و همیاری و وحدت و دوستی ما فقط تا زمانی پابرجاست که برای هر رفتار و کردار و گفتار و اعمالمان حجتی برگرفته از هدایت ولایت داشته باشیم ؛لذا کسانیکه رفتارهای غیرمنطبق با فرامین امام و رهبری داشته و دارند و تا مادامی که در مسیر ولایت قرار نگیرند قابل پذیرش نیستند و اساسا ادعاهایشان پیشرفت و عدالت و اعتدالی به همراه نخواهد داشت.
آن عاملی که به صورت قابل اتکاء در حیات بشری وحدت‌آفرین است «ولایت» است لذا بهترین نوع وحدت، تمسک به حبل الله است. خداوند می‌فرماید: «و همگى به ریسمان خدا چنگ زنید، و پراکنده و گروه گروه نشوید؛ وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا»(آل‌عمران/103) وحدت هم نتیجة اعتصام به عامل مشترک، یعنی حبل الله المتین است. و ما شیعیان می‌دانیم که حبل الله المتین علی بن ابیطالب(ع) است و تسلیم بودن به ولایت، زیباترین نوع وحدت را ایجاد می‌کند. …الهی توفیق و بصیرت و شجاعتش را عطا فرما  جوادشفیعی ثابت

ارسال شده توسط ما با کسی عقد اخوت نبستیم در ساعت 16:39 | نظرات شما (0)

یکشنبه بیست و هشتم اردیبهشت 1393
ارسال شده توسط ما با کسی عقد اخوت نبستیم در ساعت 16:38 | نظرات شما (0)


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/2/28:: 5:33 عصر     |     () نظر

صادق زیباکلام در سخنرانی خود در دانشگاه آزاد مشهد با عنوان ضرورت تداوم اتحاد و ائتلاف بین دولت روحانی و اصلاح‌طلبان اظهار داشت: اصلاح‌طلبان باید یک‌صدا از دولت روحانی حمایت کنند. عنوان کردن مطالبی تحت عنوان اینکه اصلاح‌طلبان سر خورده شده‌اند، به هیچ عنوان صحت ندارد و این سخنان ساخته و پرداخته ذهن برخی افراد تندرو است که می‌خواهند بین اصلاح‌طلبان و دولت روحانی شکاف بیندازند.

وی در ادامه افزود: نمی‌توان این مساله را منکر شد که آقای خاتمی و هاشمی و اصلاح‌طلبان ممکن است انتقاداتی را به برخی از شیوه‌های مدیریتی داشته باشند اما همچنان قرص و محکم از دولت روحانی حمایت خواهند کرد.

استاد دانشگاه تهران که به میزبانی انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در این دانشگاه حضور پیدا کرده بود، تصریح کرد: اگر اصلاح‌طلبان به صورت قاطع از دولت روحانی حمایت نکنند این کار به سود افراد تندرو و جبهه پایداری خواهد بود. به عبارت بهتر اگر کوچک‌ترین خللی به ائتلاف بزرگ آقای هاشمی، خاتمی و روحانی به وجود بیاید قطعا برنده انتخابات مجلس آینده اصلاح‌طلبان نخواهند بود.

-----------------

هاشمی، سیدحسن خمینی و سیدمحمد خاتمی به تعبیر من آینده مجلس دهم را می‌سازند. شطرنج سیاسی مجلس دهم را اینها خواهند ساخت البته ذکر این نکته لازم است که جامعه ایران اکنون به نقطه‌ای رسیده که کسی نمی‌تواند به مردم امر و نهی کند که چه کاری را باید انجام دهند. جامعه سیاسی ایران اکنون از چنان پیشرفتی برخوردار شده که می‌تواند خودش تصمیم بگیرد و خودش تحلیل کند. اما رهبران جریان اعتدال و اصلاحات این سه نفر هستند و مردم به خوبی تشخیص می‌دهند که چه کسی می‌تواند بهترین تصمیم و بهترین مشاوره را ارائه دهد.

رودخانه‌ای به راه افتاده و هاشمی، خاتمی و سیدحسن خمینی را با خود می‌برد نام این رودخانه گفتمان دموکراسی‌خواهی است. این سه نفر چه بخواهند و چه نخواهند در مسیر دموکراسی‌خواهی قرار گرفته‌اند.

حتی علی مطهری را هم می‌توانیم به این جرگه اضافه کنیم. صحبت‌های او چیزی جز گفتمان دموکراسی‌خواهی نیست. کدامیک از موضع‌گیری‌های علی مطهری را می‌توانید بگویید اصولگرایی است؟

ارسال شده توسط انصار حزب الله گیلان ASTARA038@YAHOO.COM در ساعت 16:55 | نظرات شما (0)

یکشنبه بیست و هشتم اردیبهشت 1393
کاهش حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی خطای استراتژیک است

آذر منصوری با اشاره به لزوم حمایت اصلاح‌طلبان از دولت یازدهم گفت: کاهش حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی یک خطای استراتژیک است.

آذر منصوری سخنگوی حزب منحله مشارکت با اشاره به لزوم حمایت اصلاح‌طلبان از دولت یازدهم گفت: در شرایط فعلی طرح این موضوع که حمایت اصلاح‌طلبان از دولت روحانی کم شده، خطای استراتژیکی است.

وی با بیان اینکه هر تلاشی برای حضور به‌نفع اصلاح‌طلب‌هاست، تصریح کرد:اگر در فضای سیاسی کمتر شاهد حضور آنها در عرصه عملی و نظری باشیم مانند این است که اصولگرایان در عمل پیروز اصلی انتخابات بوده‌اند.

-------------

عدم همکاری استانداری عامل لغو سفر هاشمی/ خود آیت‌الله سفر به اصفهان را نپذیرفت

پیشتر قرار بود هاشمی رفسنجانی به اصفهان سفری داشته باشد که در نهایت اخباری درباره لغو این سفر در رسانه‌ها منتشر شد.

  پیشتر قرار بود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به دعوت حجت‌الاسلام محمد حسن طاهری برای سخنرانی در مراسم سالگرد رحلت آیت‌الله طاهری به اصفهان سفر کند، سفری که با انتشار برخی اخبار مبنی بر لغو این سفر تبدیل به سوژه‌ای برای برخی رسانه‌ها و در نهایت مطرح شدن روایات مختلفی در این باره شد.

*بازهم استاندار همکاری نکرد

روزنامه آفتاب یزد در خصوص لغو سفر هاشمی رفسنجانی به اصفهان نوشت این سفر در حالی لغو شده است که تاکنون هیچ خبری درباره فشار علنی گروه‌های تندرو در مخالفت با این سفر منتشر نشده است، سفر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به استان اصفهان در شرایطی لغو شده است که فرزند آیت‌الله طاهری اصفهانی در یک دیدار حضوری رسماً وی را برای شرکت و سخنرانی در مراسم سالگرد رحلت آیت‌الله طاهری اصفهانی دعوت کرده بود.

به گفته یکی از اعضای کمیته برگزاری این مراسم هاشمی رفسنجانی به دلیل کدورت از سرباز زدن استاندار و مقامات استان برای دعوت از وی حضور خود را در این مراسم منتفی اعلام کرد.

 

پیش از لغو قطعی این سفر گزارشی از اعتراض علنی نیروهای مخالف دولت به این اقدام مخابره نشده است. همزمان فرزند آیت‌الله طاهری اصفهانی که قرار بود میزبان هاشمی رفسنجانی در این سفر باشد نیز در گفت‌وگویی استاندار اصفهان را به عنوان فرد مخالف با این سفر دانسته و گفته است «استانداران به جای اینکه بخواهند با این گروه‌های فشار برخورد کنند صورت مسئله را پاک کرده و کلاً سخنرانی‌ها را لغو می‌کنند تا هیچ برخوردی صورت نگیرد».

اخیراً گزارش‌هایی که از موضع‌گیری‌های سیاسی مقامات استان اصفهان به گوش می‌رسد حکایت از غلبه طیف‌های تندرو در مدیریت این استان و علیرغم تغییر دولت دارند زیرا هفته گذشته نیز یک عضو رسمی جبهه پایداری به عنوان مدیر کل ارشاد اصفهان منصوب شد.

این روزنامه در ادامه به نقل از پیام نو می‌نویسد اکنون مشخص شد که سفر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به طور قطعی لغو شده و وی نیز  حضور خود در این استان را به رغم دعوت مقامات استان صحیح ندانسته است.

کمیته برگزاری مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله طاهری اصفهانی بیشتر طی درخواست‌هایی از استاندار اصفهان برای مهیا کردن شرایط و تدارکات لازم برای سفر هاشمی رفسنجانی به این استان درخواست مساعدت کرده بود که استاندار در مقابل این درخواست‌ها به کمیته برگزاری این مراسم جواب رد داده بود.

گفته می‌شود استاندار اصفهان در چند نوبت بر این جواب و تصمیم خود پافشاری کرده است.

فعالان سیاسی اصلاح‌طلب اصفهان در ارزیابی خود از این اقدام استانداری به تسلیم شدن و ناتوانی مقامات عالیه استان در مقابل گروه‌های تندرو اشاره کرده‌اند. بر اساس این  ارزیابی گروه‌های تندرو به دلیل حفظ نفوذ خود در مناصب اجرایی برای پیاده کردن برنامه‌های خویش نیازی به اقدامات عمومی ندارند و تنها با فشارها و هشدارهای پشت پرده از امکان مجاب کردن مسئولان برخوردار هستند.

بر اساس برخی ارزیابی‌ها هم اکنون حداقل 17 عضو جبهه پایداری در مسئولیت‌های عالی استان اصفهان قرار دارند و این اتفاق در شرایطی رخ داده است که یک هفته قبل سفر حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی به شهرستان بروجرد و سخنرانی وی در دانشگاه آیت‌الله عظمی بروجردی به شیوه‌ای مشابه و به دلیل مخالفت استانداری لرستان لغو شده بود.

هر چند در طی لغو این سخنرانی وزیر کشور دستور تشکیل هیأتی برای بررسی این موضوع را صادر کرد، در همین رابطه روح‌الله جمعه‌ای رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور اظهار کرد: به دستور وزیر کشور تعدادی از کارشناسان ذیربط مأمور رسیدگی به موضوع لغو سخنرانی سیدحسن خمینی شدند تا این هیأت با بررسی‌ تمام جوانب و زوایای  آن از جمله استماع صحبت‌های شاهدان عینی و مسئولان، نتیجه بررسی‌های خود را ارائه کند. این هیأت از فردای اتفاق مذکور در بروجرد تشکیل شد و به زودی جمع‌بندی‌ بررسی‌های خود را به وزیر کشور ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه قطعاً نتیجه این بررسی‌ها در برخورد با عوامل و مقصران تأثیر خواهد داشت افزود: وزارت کشور عزم راسخ و جدی دارد و ضمن تأمین امنیت مراسم، تجمعات و همایش‌های قانونی که مجوزهای لازم را از مراکز ذیربط دریافت کرده‌اند نسبت به هر گونه اقدام خلاف قانون و تضییع حقوق شهروندی اقدام شایسته و مناسب انجام دهد.

در همین رابطه در چند روز گذشته خبرهای غیررسمی از ورود شخص رئیس جمهور به موضوع و دستور عزل فرماندار بروجرد و تذکر جدی به استاندار لرستان به گوش می‌رسید، خبری که تأیید نشد اما سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با آفتاب یزد از تصمیم‌گیری نهایی در مورد فرماندار بروجرد در روز دوشنبه سخن گفت.

حال با تکرار این موضوع و با لغو سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باید منتظر برخورد جدی‌تر از سوی دولتی‌ها ماند.

 

*علیخانی: خود آیت‌الله سفر به اصفهان را نپذیرفت

از سویی دیگر روزنامه اعتماد با انتخاب تیتر (شایعه سازی این بار علیه سفر آیت‌الله به اصفهان) نوشت «بازهم شایعه سازی و فضاسازی علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی. سوژه این بار سفر به اصفهان است و دعوتی که گفته می‌شد از سوی استاندار صورت نگرفته است. اما اصل ماجرا چیست؟ نزدیکان آیت‌الله می‌گویند خود ایشان تمایلی به انجام این سفر در تاریخ دعوت شده نداشته است و اعلام کرده تمایل دارد در تاریخ یاد شده در تهران بماند. اما تلاش‌های گسترده‌ایی برای سوءاستفاده از این سفر صورت گرفت تا نشان داده شود که فضا برای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان‌ها نیست. نه خبری از تجمع و اعتراض‌های نیروهای خودسر بود و نه عدم دعوت استاندار از آیت‌الله.

این روزنامه در ادامه آورده است روز گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد در این مورد که حاشیه سازی‌های زیادی در مورد سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به اصفهان صورت گرفته و این حاشیه سازی‌ها موجب عدم مساعدت مسوولان استان در مورد این سفر و در نهایت لغو این سفر شده است. اما بررسی «اعتماد» نشان می‌دهد که این بار خبری از چنین حاشیه سازی‌هایی نبوده و عدم قبول دعوت از سوی خود رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفته است. طی هفته های اخیر سخنرانی ها و همایش های زیادی با دلایلی مشابه دلیلی که برای سفر هاشمی رفسنجانی به اصفهان مطرح شده بود، لغو شد و به همین دلیل بود که لغو سفر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به اصفهان با چنین دلیلی آنچنان دور از ذهن به نظر نمی رسید.

با قدرت‌الله علیخانی، مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت‌وگویی در همین مورد کردیم تا مشخص شود که سفر آیت الله هاشمی دقیقا به چه علت لغو شده است و فضاسازی ها با چه هدفی صورت گرفته است. علیخانی تاکید می کند که لغو این سفر با نظر خود آیت الله هاشمی صورت گرفته و هیچ گونه دلخوری در میان نبوده است.

متن این گفت وگو را در ادامه می خوانید:

درست است که سفر آیت الله هاشمی به اصفهان لغو شده است؟

اصلابنا نبوده است که سفری صورت بگیرد.

یعنی اصلادعوت نشده بود؟

چرا دعوتنامه برای سفر به اصفهان را ابتدا برای خود من فرستادند و خودم این دعوتنامه را به شخص آیت الله هاشمی تحویل دادم اما حاج آقا اعلام کردند در تاریخی که از ایشان دعوت شده است نمی توانند به اصفهان بروند و در آینده و در تاریخی که خودشان تعیین می کنند به این شهر سفر خواهند کرد.

اما اخباری که در رسانه ها منتشر شده است بیانگر آن است که دعوتی از سوی استانداری از آیت الله هاشمی صورت نگرفته است و به همین دلیل این سفر لغو شده است.

این اخبار نادرست است. اصلابحث استاندار در میان نبود. تاریخی که برای سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به اصفهان در دعوتنامه قید شده بود تاریخ 12 خرداد بود اما حاج آقا اعلام کردند تاریخ در نظر گرفته شده نزدیک سالگرد ارتحال حضرت امام است و تمایل دارند این ایام را در تهران باشند و بعداً در فرصتی مناسب تر به اصفهان سفر کنند.

در نتیجه موضوع عدم دعوت استاندار از آیت الله هاشمی صحت ندارد؟

ببینید استاندار اصفهان در همین ایام دو بار با آیت‌الله هاشمی دیدار داشته‌اند که یکی از این دیدارها در ایام عید بوده است. این موضوعات نوعی شیطنت و فضاسازی علیه آیت الله هاشمی بوده است و از آنجایی که من خود واسطه رساندن دعوتنامه ها به شخص آیت الله هاشمی بودم به خوبی در جریان هستم که خود آیت الله تمایل داشتند در آن ایام در تهران بمانند.

ارسال شده توسط انصار حزب الله گیلان ASTARA038@YAHOO.COM در ساعت 16:54 | نظرات شما (0)

یکشنبه بیست و هشتم اردیبهشت 1393
ارسال شده توسط انصار حزب الله گیلان ASTARA038@YAHOO.COM در ساعت 16:51 | نظرات شما (0)

یکشنبه بیست و هشتم اردیبهشت 1393
ارسال شده توسط انصار حزب الله گیلان ASTARA038@YAHOO.COM در ساعت 16:50 | نظرات شما (0)

یکشنبه بیست و هشتم اردیبهشت 1393
ارسال شده توسط انصار حزب الله گیلان ASTARA038@YAHOO.COM در ساعت 16:49 | نظرات شما (0)

یکشنبه بیست و هشتم اردیبهشت 1393
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393

.

ارسال شده توسط روز نامه الکترونیکی درد نیوز – 1377 مدیر مسئول و سردبیر : ااد در ساعت 04:39 ب.ظ | نظرت شما (0)

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393

 

ارسال شده توسط روز نامه الکترونیکی درد نیوز – 1377 مدیر مسئول و سردبیر : ااد در ساعت 04:39 ب.ظ | نظرت شما (0)

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393

 

ارسال شده توسط روز نامه الکترونیکی درد نیوز – 1377 مدیر مسئول و سردبیر : ااد در ساعت 04:38 ب.ظ | نظرت شما (0)


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/2/28:: 5:32 عصر     |     () نظر
   1   2   3   4   5   >>   >