سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، گنجینه و کلید آن پرسش است . پس خدا رحمتتان کند بپرسید که به چهارکس پاداش داده می شود : پرسشگر و گوینده و شنونده و دوستدار آنها . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
انصار حزب الله گیلان

نامه فرزند جانباز 65 درصد بسیجی هشت سال دفاع مقدس به ریس جمهور

سلام ریس جمهور محترم اقای روحانی

دلنوشته : اقای ریس جمهور حکم شهادت پدرم را بخاطر اینکه من فعال حقوق بشر و نویسنده و وبلاگ نویس هستم نمی دهند و می گویند ما مسیحی هستیم ……درخواست صدور حکم شهادت پدرم هستم

پدرجانباز 65 درصد بسیجی هشت سال دفاع مقدس (59 تا 61) بعداز سالها بیماری و کار فتادگی و خانه نشینی طوری که نمی توانست از جایش تکان بخورد و اکثر روز در بیمارستان بود ..
در پاییز 1388 براثر جانبازی در بیمارستان آستارا براثر جراحت جانبازی به شهادت رسید سالهاست مادر مرحوم وخانواده من پی گیر حکم شهادت پدرم هستیم متاسفانه بر اثر اعمال نفوذ نتیجه نداده است.. چون ما مشغول کفن و دفتن پدرم بودیم نمی دانستیم چه مدارکی نیاز است برای کمیسیون ماده 15 و بنیاد شهید آستارا هم از ما نخواست ..چون دکتر بیمارستان نمی دانست پدرم جانباز است فقط علت آخرین مرگش را نوشت و بنیاد هم از ما نخواست نامه ای و نظریه دکتر بگیریم…بعداز صدور کمیسیون تجدید نظر ماده 15 که حکم شهادت پدرم را تایید نکرد..
بعداز بررسی فهمیدیم افرادی در بنیاد شهید آستارا و گیلان به عمد بخاطر اعمال نفوذ مدارک پزشکی بیمارستان شفا و بستری بیمارستان ایثار اردبیل ( بیمارستان بنیاد شهید ) و نظریه دکتر معالج را به کمیسیون نفرستادند ..( در این امر در سال 1388 شخص مشایی و نماینده اسبق دخیل بودند چون من در نشریات و وبلاگهای معروف خودم برعلیه این جریان آگاه سازی می کردم )
ما طی نامه ای از بنیاد از بیمارستان شفا رشت و بیمارستان ایثار اردبیل مدارک پزشکی را قبلا کمیسیون نشده بود و همچنین تایید دکتر بیمارستان که پدرم براثر جانبازی فوت شده یعنی شهید است..
متاسفانه بنیاد شهید استارا و گیلان کارشکنی علنی نمودند و می نمایند و مدارک پزشکی اصل را نمی فرستند با اعمال نفوذ در کمیسیون تجدید نظر 15 بنیاد از صدور حکم شهادت پدرمان ممانعت کردند آنهم بخاطر 5 درصدو حتی درصدد محاکمه من و تخریب قبر پدرم چون روی قبر نوشتم شهید جانباز بودند.. و درخواست بررسی بعضی پرونده های دیگر که در گیلان حکم شهادت گرفته اند معلوم می شود پدرمان با 65 درصد مستحقق حکم شهادت می باشد فقط اعمال نفوذ می کنند ..متاسفانه فکر می کنند ما مسیحی هستیم( چون جریان انحرافی  مشایی  و نماینده اسبق  این شبهه را بوجود آوردند ) این هم شده است قوز بالا قوز در صورتیکه ما جد در جد مسلمان هستیم و یکی از علل های اعمال نفوذ برای عدم صدور حکم شهادت پدرم چون من وبلاگ نویس و فعال حقوق بشر هستم..حالا که شما به گیلان آمدید درخواست رسیدگی داریم … توضیح اینکه مادر مرحوم من در 14 فروردین امسال فوت کردند مستمری بگیر حالت اشتغال پدرم 65 درصدبودند..بنیاد آستارا حتی به مراسم هفتم نیامد وحتی حق کفن و دفن ندادند و گفتند به همسر جانباز مستمری بگیر 65درصد کفن و دفن تعلق نمی گیرد و به وضعیت مادرم چه بعد و قبل از مرگ رسیدگی نکردند

از جنابعالی درخواست رسیدگی به پرونده کمیسیون پزشکی ماده 15 پدر مرحوم مان هستیم تا انشاالله حکم شهادت ایشان صادر شود …ما خانواده متعهده هستیم از بنیاد بغیر از جکم شهادت و افتخار چیزی دیگر نخواهیم ..
-------------------
 سایتهای  معروف ملی  و حقوق بشری  که نماینده اسبق و جریان انحرافی بخاطر همان    با خانواده ما لج کردند و پس مانده‌ آنها نمی خواهند حکم شهادت پدرم صادر شود.astaranews.com /irannews1.ir/dardnews.ir/astarao.blogfa.com حتی جریان انحرافی  با اینکه من درروستای سیبلی شورا بودم مرا رد صلاحیت کردند  و حتی از صدور پروانه  هفته نامه‌ آبادگران شمال  و روز نامه الکترونیک درد نیوز من ممانعت و جلو گیری  و رد صلاحیت نمودند  و خیلی بلا سرم اوردند ...
---------------------------------------
فعال حقوق بشر و محیط زیست و روز نامه نگار و نویسنده پنچ کتاب (پنجمین کتابم بنام بر رسی تاریخ حقو ق بشر و محیط زیست سال 90 چاپ شده است ) و وبلاگ نویس اسماعیل اسدی دارستانی فرزند جانباز 65 درصد بسیجی هشت سال دفاع مقدس 09119812795/astarao@yahoo.com
گیلان- بندر استارا - روستای سیبلی - کوچه بوستان جنوبی - منزل اسماعیل اسدی دارستانی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/2/24:: 4:54 عصر     |     () نظر

تاسیس شهر بزرگان آستارا در آینده نزدیک(طنز )

 بنابر شنیدها : درد نیوز بنابر تصیم گیرهای پشت پرده اکثریت روسای ادارات از شهرستان دیگر خواهند آمد   و درد نیوز پشنهاد می کند  که برای یک دست کردن مسئولان اینده  و دهیاران و شهرداران ...شهرداران و دهیاران آستارا و لوندویل از شهرستان دیگر به استارا بیاید تا مسئولان ادارات  که از شهرستان دیگر می آیند یکدفعه یکدست شود خدای نکرده  مسئولان جدید برای خدمت رسانی مشکلی پیدا نکنند ... تا انشاالله تا دوسال دیگر اینها چون خدمتگزاران راستگویی هستند در انتخابات بعدی نماینده از شهرستان خودشان بیاورند تا کاندیدا بشوند و یکدفعه  ریس و دهیاران و شهرداران  و نماینده یکدست از شهرستان دیگر باشد  که دیگر مردم آستارا زحمت نکشیدند زحمت ریس یا دهیار یا شهردار شدن به خود بدهند ..تا خدمتگزاران جدید که از راستگویان هستند برای این شهرستان خدمت کنند...
بنابر شنیدها ریس اداره ارشاد و ریس پارک فناوری و ریس اداره کشاورزی  و دیگر روسا پشتپرده از شهرستان دیگر انتخاب شدند به آستارا می آیند .
 مزیده که آمدن ریس از یک شهرستان دیگر است ..جمعیت استارا زیاد می شود حدود 46 ریس اداره به استارا می آیند هر کدام 6 نفر باشند خانوادگی کلا می شوند  تقربیا 276 نفر می شودند و این روسا هم حتما چند نفری بیکار در شهر خود دارنند باید در استارا استخدام شوند ...  که می شود حدود 3500نفر  طبق قاون جدید تقسیمات کشوری  اگر محلی  بالای 3500 نفر باشند می توانند شهر بشوند..
 به روسای جدید پشنهاد می کنم ... روبروی کارحانه پود ر مهی سیبلی ( آسیایی) یک زیمن حیات وحش حدود 5 هکتار بدون پوشش گیاهی ..این زمین را طی طرح مسکن مهر ( بزرگان ) تاسیس  و چون جمعیت این مجتمع مهر (بزرگان ) بالای 3500 نفر است شهر بزرگان استارا را تشکیل دهند  و یک مزیت هم برای روستای سیبلی دارد و اگر شهر بزرگان در آستارا تاسیس شود خود بخود سیبلی هم شهر می شود  و من هم که خانه ام در سیبلی است بچه شهر می شوم شاید مرا بعنوان رفتگر یا نگهبان استخدام کنند و دست از روزنامه نگاری دست بردارم..
ادامه دارد ...دکتر محمد علی هالو

ارسال شده توسط کوروش کبیر دکتر محمد علی هالو /09119812795astarao@yahoo.com در ساعت 02:52 ب.ظ | نظرت شما (0)

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393

این دیدار از سری بازی های هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول گیلان روز شنبه در حضور حدود 300 نفر تماشاگر برگزار شد.

در این دیدار تیم فوتبال جوانان باشگاه صداقت آستارا که از حمایت هوادران خودی نیز برخوردار بود ، توانست با نتیجه یک بر صفر بر کادوس ماسال غلبه کند.

تک گل تیم صداقت را پویا چالاک در دقیقه 45 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

تیم فوتبال جوانان صداقت با این برد و کسب 15 امتیاز به عنوان تیم اول گروه دو به دور دوم و نهایی لیگ دسته اول جوانان استان گیلان صعود کرد.
 در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول گیلان 12 تیم در دو گروه هفت و پنج تیمی به رقابت می پردازند که از هر گروه دو تیم به دور بعدی صعود کرده و سپس تیم های اول و دوم گروه ها به صورت ضربدری و رفت و برگشت با هم مسابقه می دهند تا تکلیف تیم های برنده در لیگ برتر فوتبال استان گیلان مشخص شود

ارسال شده توسط کوروش کبیر دکتر محمد علی هالو /09119812795astarao@yahoo.com در ساعت 02:51 ب.ظ | نظرت شما (0)

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393

?آتا? فیلم بلند 75 دقیقه ای است که حس انسان دوستی و نیز عشق پسر به پدر را در تمامی مراحل و سکانس های این فیلم به نمایش می گذارد.

داستان این فیلم درام اجتماعی است و زندگی پدر و پسری را حکایت می کند که در کش و قوس زندگی با یکسری مشکلات مواجه می شوند.

در فیلم آتا پسر به پدر پیر خود عشق می ورزد ولی آزار و اذیت عالم پیری تا آنجا پسر را کلافه می کند که پسر دیگر تاب و توان مراقبت از پدر پیر خود را از دست می دهد و در نهایت حاضر می شود او را به کوهی در روستا ببرد.

کار تصویربرداری این فیلم به صورت فول اچ دی در روستای سرسبز کانرود آستارا انجام شده است.

فیلم آتا با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تهیه شده و پس از اکران یک هفته ای به مناسبت جشن نیمه شعبان در سینما دریای آستارا برای ارسال به جشنواره های فیلم فجر و پیامبر اعظم(ص) آماده خواهد شد.

در این فیلم بلند فراز آهنین به عنوان نویسنده ، فرشاد فاضلی مقدم و فراز آهنین به عنوان کارگردان ، ابراهیم پرکاری به عنوان دستیار کارگردان ، الناز سیف اللهیان طراح صحنه و لباس و معین سنجریان به عنوان عکاس حضور دارند.

تدوین این فیلم را ابراهیم پرکاری بر عهده داشته و کار منشی گری صحنه ، نورپردازی و صدابرداری نیز بر عهده شرکت آسمان فیلم بوده است.

در این فیلم مجید جوهری ، ابراهیم جنگجو ، التفات دنیادوست ، اصغر ودودی ، سینا مرمرشاهی ، فرشاد معتمدپور ، زهرا آسایش و مسیح عسگر زاده به عنوان بازیگر به ایفای نقش می پردازند.

به گزارش ایرنا ، به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر نشست خبری فیلم ?آتا? با حضور عوامل ، بازیگران و نیز خبرنگاران شهرستان آستارا برگزار شد.

ارسال شده توسط کوروش کبیر دکتر محمد علی هالو /09119812795astarao@yahoo.com در ساعت 02:50 ب.ظ | نظرت شما (0)

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393
اردشیر نایبی  گفت: این مرکز شبانه روزی نگهداری معلولان جسمی فعالیت خود را با پذیرش افراد از سطح استان گیلان آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه مرکز نگهداری از معلولان جسمی بالای 14 سال آستارا پس از افتتاح در دهه فجر سال گذشته ، فعالیت خود را به صورت رسمی در سال جاری آغاز کرده ، افزود: این مرکز با ظرفیت 50 نفر دارای بخش های پزشکی ، روانشناسی ، فیزیوتراپی ، ایزوله ، سالن های نگهداری معلولان و سالن غذاخوری است.

نایبی با بیان اینکه این مرکز در همه حال آمادگی پذیرش و ارائه خدمات به معلولان ناتوان و شدید جسمی در سطح گیلان را دارد، اضافه کرد: مرکز نگهداری از معلولان جسمی مخصوص بانوان است که در آینده نه چندان دور با گسترش ظرفیت و توسعه بخش های مختلف آن ، فضای لازم برای پذیرش مردان معلول را نیز ایجاد می کنیم.

وی مساحت کلی مرکز شبانه روزی نگهداری معلولان جسمی آستارا را با احتساب محوطه آن 750 متر مربع عنوان کرد و ادامه داد: در این مرکز شبانه روزی طبق استانداردهای تعریف شده خدمات توانبخشی ، خدمات مشاوره ای و سایر خدمات ضروری و مهم نیز به معلولان ارائه می شود.

ریس  اداره بهزیستی شهرستان آستارا در ادامه از بینایی سنجی دو هزار و 577 کودک آستارایی در سال گذشته خبر داد و گفت: طرح پیشگیری از تنبلی چشم برای کودکان یک تا شش ساله در 43 پایگاه ، مراکز مهد کودک ، مجتمع های بهزیستی ، خانه های بهداشت و مدارس پیش دبستانی شهرستان با مشارکت اداره بهزیستی ، آموزش و پرورش و همچنین شبکه بهداشت با موفقیت انجام شد.

نایبی افزود: مربیان و بینایی سنجان با نظارت دقیق واحد پیشگیری اداره بهزیستی در راستای پیشبرد این طرح مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: مربیان بهزیستی ، معلمان و بهورزان خانه های بهداشت برای کودکان یک تا سه ساله از طریق دستگاه های غربالگری بینایی سنجی و برای کودکان سه تا شش ساله با استفاده از تابلوهای ?E چارت? اقدام به پیشگیری از تنبلی چشم کردند.

وی هدف از اجرای طرح را پیشگیری ، برنامه ریزی و تلاش در جهت ارتقای سطح سلامت عمومی کودکان ذکر و اظهار کرد: شهروندان آستارایی باید با آگاهی از اهداف این طرح در راستای پیشگیری از معلولیت های جسمانی در گروه سنی مورد نظر نسبت به بینایی سنجی کودکان خود اقدام کنند.

بگفته ریس  اداره بهزیستی آستارا هرگونه اختلالات مشکوک بینایی در مرحله دوم این طرح مورد درمان چشم پزشک قرار می گیرد.

نایبی با ابراز رضایت از اجرای طرح بینایی سنجی در شهرستان آستارا ادامه داد: اجرای این طرح به صورت نظام مند از مهرماه امسال در شهرستان آستارا آغاز می شود.

وی در خاتمه گفت : 236 نفر معلول مستمری بگیر در آستارا تحت پوشش اداره بهزیستی این شهرستان ساماندهی شده اند
ارسال شده توسط کوروش کبیر دکتر محمد علی هالو /09119812795astarao@yahoo.com در ساعت 02:49 ب.ظ | نظرت شما (0)

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393

شهردار آستارا گفت  : با توجه به دور بودن طرحهای سلامت دریا از مرکز شهر ، شورای اسلامی و شهرداری آستارا در تلاش بود تا نسبت به ایجاد طرح سلامت دریا در سواحل داخل شهر اقدام کند .

وی با اشاره به اینکه مساحت قبلی این طرح پنج هکتار بود ، اضافه کرد : امسال فضای کلی طرح تا حدود 10 هکتار توسعه یافته است .

کوهی  طرح سالمسازی مرکز شهر را دارای امکاناتی نظیر نمازخانه ، حمام ، اتاق مدیریت و پذیرش ، سرویس بهداشتی ، زمین های فوتبال ، والیبال و هندبال ساحلی ، پارکینگ ، آلاچیق و شناگاه های مستقل برای مردان و بانوان عنوان و اظهار کرد : راه اندازی دوش های حمام به صورت مجزا ، راه اندازی روشنایی های محوطه طرح و زیرسازی پیاده روی غرب طرح به صورت کامل انجام شده است .

وی ایجاد سکو برای ناجیان غریق جمعیت هلال احمر و نیز سکویی مناسب برای اجرای برنامه های هنری را از دیگر بخش های این طرح عنوان کرد .
شهر دار استارا : با تقدیر از عوامل اجرایی شهرداری آستارا بیان کرد : در تلاش هستیم تا طرح سالمسازی مرکز شهر واقع در محدوده ساحلی بلوار سفیر امید را به عنوان طرح نمونه در استان گیلان معرفی کنیم .

وی ادامه داد : امسال نیز مطابق پارسال برنامه های فرهنگی و هنری در محدوده طرح سالمسازی دریا در شهرستان آستارا اجرا می شود .

شهردار آستارا در خاتمه گفت :شهرستان آستارا دارای سه طرح سالمسازی دریا یکی به نام طرح صدف در هفت کیلومتری شهر آستارا ، دیگری طرح سالمسازی لوندویل و دیگری سفیر امید در ساحل خود شهر آستارا است .

ارسال شده توسط کوروش کبیر دکتر محمد علی هالو /09119812795astarao@yahoo.com در ساعت 02:46 ب.ظ | نظرت شما (0)

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) آستارا گفت: فرهنگ‌های وارداتی و بدحجابی مهم‌ترین معضل شهرستان مرزی آستارا در حوزه فرهنگی است.


حجت‌الاسلام سیدرضا قدسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به معضل بدحجابی در این شهرستان اظهار کرد: آستارا با فرهنگ غنی اسلامی و به دلیل موقعیت مرزی با خطرات ناشی از فرهنگ‌های وارداتی مواجه است.

وی با بیان اینکه این مسئله همت مضاعف مسئولان نظام اسلامی را می‌طلبد، افزود: آستارا به علت برخورداری از ساحل دریا و منطقه تجاری هر ساله شاهد سیل فراوان مسافرانی است که باید از لحاظ فرهنگی مدیریت شوند.

امام جمعه موقت آستارا حضور مسافران تابستانی را سبب خیر و برکت مادی و اقتصادی برای این شهرستان دانست و بر ضرورت رعایت اصول فرهنگ ناب ایرانی اسلامی در ایام فصل گرما تاکید کرد.

وی گفت: با رسیدن فصل گرما و شنا معضل اجتماعی بدحجابی سر به فلک کشیده و خود را بیشتر نمایان می‌کند.

قدسی به لزوم اندیشیدن تدابیر توسط دست‌اندرکاران فرهنگ عمومی شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: با راهکارهای مناسب فضای معنوی شهر را افزایش دهیم تا بتوانیم در برابر این فرهنگ شیطانی وارداتی مقابله کنیم.

وی انجام تبلیغات غنی محلی مانند نصب پوستر، پلاکارد و بنر در ورودی و خروجی و داخل شهر را در پیاده‌سازی برنامه‌های فرهنگ رعایت حجاب تاثیرگذار دانست.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) آستارا خاطرنشان کرد: نامگذاری یک نام معنوی برای شهرستان در کنار نام «آستارا» و نصب آن در ورودی و خروجی شهر مانند اردبیل که به «پایتخت حسینیت ایران» شهرت دارد، امری ضروری است.

ارسال شده توسط کوروش کبیر دکتر محمد علی هالو /09119812795astarao@yahoo.com در ساعت 02:45 ب.ظ | نظرت شما (0)

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393

سخنگوی دولت با بیان اینکه دنبال گسترش روابط با عربستان هستیم گفت: سفر روحانی به چین هم در راستای تقویت روابط انجام می‌شود.

محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز و در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بیش از 3 میلیون نفر از مردم بصورت رایگان دفترچه بیمه دریافت کرده‌اند گفت: 3 مورد از 8 مورد طرح تحول درمانی را اجرا کرده‌ایم و 40 تا 70 درصد قیمت تجهیزات پزشکی کاهش یافته است.

وی بر همین اساس گفت که برای اینکه این اقدامات به درستی انجام شود، نهاد نظارتی تعریف شده که در بیمارستان‌ها حسن اجرای این کار را کنترل می‌کنند. در خود بیمارستان‌ها نیز واحد بستری و ترخیص بر این امر نظارت دارد و اگر کسی غیر از این موارد مشاهده کرد و با مشکلی مواجه شد، می‌تواند از طریق شماره تلفن 1590 یا پیامک 20001590 این مسائل را منتقل کند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه اعلام شده، منابع حاصل از افزایش قیمت حامل‌های انرژی به همراه یازده هزار و 300 میلیارد تومان از منابع بودجه عمومی صرف امور تولید و اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان‌ها می‌شود، افزود: اجرای طرح سلامت در بیمارستان‌ها آغاز شده و از هشت اقدامی که باید در راستای اجرایی شدن طرح تحول سلامت انجام شود، سه مورد آن اجرایی شده است.

سخنگوی دولت با تأکید بر اینکه در روزهای گذشته بعد از اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی، بیش از سه میلیون نفر از هموطنان بصورت رایگان دفترچه بیمه خدمات درمانی دریافت کردند، یادآور شد: هر فردی که از مسیر نظام ارجاع به بیمارستان‌ها مراجعه کند و همچنین روستائیان و افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند، فقط پنج درصد از هزینه درمان اکنون از آنها دریافت می‌شود و برای سایر افراد فقط 10 درصد دریافت می‌شود.

وی ادامه داد: مکانیزم تعیین میزان یارانه بخش تولید در دست تدوین است ،نرخ تورم را تا پایان سال کاهش می‌دهیم و برای ایجاد اشتغال هم برنامه‌هایی داریم.

نوبخت همچنین گفت که مبالغ ناشی از افزایش قیمت حامل‌های انرژی به حساب خزانه واریز نمی‌شود و مبلغ حاصل شده به همراه یازده هزار و 300 میلیارد تومان در راستای اقداماتی که دولت اعلام کرده بود، صرف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دنبال گسترش روابط با عربستان هستیم افزود: سفر روحانی به چین هم در راستای تقویت روابط انجام می‌شود.

سخنگوی دولت در ادامه سخنان خود یادآور شد: بیش از 140 هزار میلیارد تومان به صورت ریالی و 57 میلیارد دلار به صورت ارزی طی 10 ماه آینده در کشور سرمایه‌گذاری خواهد شد و این تولید را افزایش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت دادگستری و اطلاعات مامور شده‌اند اطلاعات لازم را درخصوص اوین را به دولت ارائه کنند گفت: تا ما وظیفه نظارتی خود را انجام دهیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه پرداخت یارانه به تمام کسانی که ثبت‌نام کردند ادامه خواهد یافت اظهار داشت: به تدریج به وظایف خود عمل می‌کنیم فعلا از حذف کسی صحبت نمی‌کنیم چون هر وقت از این موضوع صحبت می‌شود خانواده‌های کم‌درآمد نگران می‌شوند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، مبنی بر اینکه آیا دولت پاسخی به نامه جدید توکلی نماینده مجلس درباره رانت 650 میلیون یورویی می‌دهد، اظهار داشت: قطعا پاسخ داده می‌شود چرا که خود دولت بیش از هر یک از آحاد جامعه به جهت مسئولیتی که دارد در خصوص رانت‌خواری مقاوم و حساس است.

نوبخت در ادامه سخنان خود افزود: رسیدگی به دارایی‌های مسئولان در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دست بررسی است، در حال حاضر همه همکاران بنده در هیئت وزیران همه دارایی‌های خود را به ریاست قوه قضائیه اعلام کردند و ما از اینکه همه چیز شفاف باشد استقبال می‌کنیم و اگر در سایه این شفافیت پیش برویم تخریب‌هایی که ناجوانمردانه بعضاً صورت می‌گیرد می‌توان جلو آنها را گرفت چون همه چیز برای ریاست قوه قضائیه که دارایی‌های همه مسئولان را دارد، مشخص است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال ‌که چندی پیش رییس‌جمهور از وزارت صنایع بازدید کردند و وزیر صنعت نیز اعلام کرد که ارز مبادله‌ای به خودروسازان اختصاص داده خواهد شد، ولی با توجه به این اقدامات مباحثی در مورد گران شدن قیمت خودرو همچنان مطرح است، گفت: در هیات وزیران این موضوع مطرح شد و دولت مخالفت سریع خود را با هرگونه افزایش غیرقانونی این‌چنینی بیان کرد و مقرر شد وزیر صنعت نظارت لازم را داشته باشد و ما نیز بتوانیم از مردم در برابر افزایش قیمت حمایت کنیم.

سخنگوی دولت در پاسخ به اینکه قوه قضاییه اعلام کرده در صورتی که دولت موارد تخلف مستند من روحانی نیستم را اعلام کند و در این ارتباط شکایت کند پیگیری خواهد کرد، افزود: دولت با کناره‌گیری از هرگونه حاشیه‌سازی‌ تمام همت خود را در راستای خدمت به مردم به کار می‌گیرد و خود را موظف به خدمت به مردم می‌داند، شاید عده‌ای تلاش داشته باشند که همت و ذهن دولت را از خدمت به مردم منحرف و به این دعواها معطوف کنند، ولی مردم دولت تدبیر و امید را در این راستا انتخاب کردند که با پرهیز از حاشیه‌ و توجه به حاشیه‌ها به خدمت به مردم بپردازد و ما نیز تمام تلاش خود را در این راستا به کار می‌گیریم.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بیش از 90 درصد مردم در فرم خوداظهاری دریافت یارانه‌ها درآمد خود را به زیر یک میلیون تومان قید کرده‌اند، اظهار داشت: آنچه که مردم عزیز و خوبمان بیان کردند، با بانک‌های مختلف چک خواهد شد و گزارش نهایی آماده خواهد شد که آن را به وقت اطلاع رسانی می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره ارائه دوباره سبد کالا به مردم اظهارداشت: در این که ما علاوه بر پرداخت یارانه‌ نقدی که خودمان را متحد می‌دانیم همان‌طور که در 22 اردیبهشت و 22 فروردین ماه یارانه نقدی را به همه کسانی که ثبت نام کردند واریز کردیم این امر صورت خواهد گرفت.

نوبخت با بیان اینکه درباره کسانی که آمار و اطلاعات نشان می‌دهد که وضعیتشان به گونه‌ای است که حتما به حمایت‌های غذایی و امنیت کالایی نیاز دارند برای آن عده هم دولت به صورت خاص علاوه بر پرداخت نقدی یارانه‌ها سبد کالایی نیز در نظر گرفته و مبالغی نیز برای این موضوع صرف شده است. 

وی افزود: اینکه این سبد کالایی به چه شکلی ارائه شود روش ما بر این محور است که کمترین زحمت را به مردم بدهیم و انشاءالله اقشار ضعیف بتوانند از آن برخوردار شوند.

ارسال شده توسط کوروش کبیر دکتر محمد علی هالو /09119812795astarao@yahoo.com در ساعت 02:44 ب.ظ | نظرت شما (0)

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد با بیان اینکه دولت قصد خروج از رسانه‌ها را دارد، گفت: رسانه‌های دولتی خصوصی‌سازی می‌شوند.

حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد صبح امروز در مراسم اختتامیه جشنواره هلال و رسانه از خروج دولت از رسانه‌ها و خصوصی‌سازی رسانه‌های دولتی خبر داد.

وی گفت: سیاست دولت، مالکیت زدایی دولت از رسانه‌ها است و دولت خود را رقیب بخش خصوصی نمی‌داند و تنها سیاست‌ها را تنظیم کرده و کارهایی را بر عهده می‌گیرد که بخش خصوصی آمادگی انجام آنها را ندارد.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد ادامه داد: دولت تلاش می‌کند از رسانه‌هایی که مالکیت دولتی دارند فاصله بگیرد و آنها را به سمت خصوصی‌سازی سوق دهد.

وی خاطرنشان کرد: وزارت ارشاد نیز در این راه با تهیه بسته‌های حمایتی و اختصاص یارانه از رسانه‌های خصوصی حمایت می‌کند.

انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بیمه خبرنگاران اشاره کرد و گفت: اگر دولت با نگاه خیرخواهانه قصد بیمه کردن خبرنگاران را داشته باشد بازهم استقلال خبرنگاران را زیر سؤال برده و این درست نیست، بهترین شکل حمایت وزارت ارشاد از رسانه‌ها و بیمه شدن خبرنگاران توسط مدیران مسئول است.

وی گفت: با این اقدام به سمت پایداری رسانه‌ها و بنگاه‌های مطبوعاتی پیش می‌رویم و به خبرنگاران هویت می‌دهیم.

ارسال شده توسط کوروش کبیر دکتر محمد علی هالو /09119812795astarao@yahoo.com در ساعت 02:43 ب.ظ | نظرت شما (0)

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393
رئیس بنیاد شهید به مقام میرزا کوچک‌خان جنگلی ادای احترام کرد

حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی‌محلاتی معاون رئیس جمهور با حضور در گلزار سلیمانداراب به مقام میرزا کوچک‌خان جنگلی و شهدای رشت ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز در گلزار شهدای سلیمانداراب این شهر حضور یافت.

حجت‌‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی‌محلاتی به مقام میرزا کوچک‌خان جنگلی و شهدای دوران دفاع مقدس در این شهر ادای احترام کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در جریان مراسم مذکور اظهار کرد: 95 درصد از گلزار شهدای این استان تاکنون ساماندهی شده است.

احمد اسماعیلی به وجود یک‌هزار و 283 گلزار شهدا در گیلان اشاره کرد و افزود: گیلان 6 هزار و 883 مزار شهدا دارد.

وی با بیان اینکه یک درصد از گلزار شهدای گیلان امسال ساماندهی می‌شود، تصریح کرد: چهار درصد از گلزار شهدای استان ساماندهی نشده است.

به گفته اسماعیلی، ساماندهی تمام گلزار شهدای گیلان تا پایان سال 93 به اتمام می‌رسد.

به گزارش فارس، حضور در گلزار شهدای تازه‌آباد رشت، دیدار با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان، بازدید از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران، حضور در شورای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان و دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان از برنامه‌های حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی‌محلاتی در گیلان است.

00000000000

با ابلاغ تامین مالی معاون رئیس جمهور
پروژه مجتمع توانبخشی ایثارگران گیلان تکمیل می‌شود

پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی در حال احداث ایثارگران گیلان با ابلاغ تامین مالی معاون رئیس جمهور تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی در سفر دو روزه خود به گیلان صبح امروز از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان بازدید کرد.

وی بر توجه به بخش ورزشی مجتمع مذکور تاکید کرد و افزود: بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران گیلان باید مورد توجه باشد.

شهیدی‌محلاتی، ابلاغ تامین مالی و پیشرفت پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران گیلان را صادر کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در جریان بازدید مذکور اظهار کرد: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان در زمینی به مساحت 11 هکتار در حال احداث است.

احمد اسماعیلی مجموع زیربنای پروژه مذکور را 12 هزار و 326 متر مربع عنوان کرد و افزود: 6 هزار و 490 متر مربع زیربنای بخش درمانی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران گیلان است.

وی زیربنای بخش خدماتی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران گیلان را 2 هزار و 421 متر دانست و بیان کرد: بخش ورزشی مجتمع مذکور یک‌هزار و 409 متر مربع زیربنا دارد.

اسماعیلی با اشاره به پیشرفت 17 درصدی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی گیلان تصریح کرد: بخش درمانی مجتمع مذکور دارای 52 درصد پیشرفت فیزیکی است

ححححححححححححححکمتر صحبت می‌کرد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/2/24:: 3:2 عصر     |     () نظر

یا اَیُّهاَ النّاسُ اِنّا خَلَقناکُم مِن ذَکَرٍ وَ انثی وَ جَعَلناکُم شُعُوباً وَ قَبایِلَ لِتَعارَفُوا اِنَّ اَکرَمَکُم عِندَاللهِ اَتقیکُم اِنّ اللهَ عَلیمٌ خَبیرٌ. (سوره حجرات: 13)

 

93/2/25روز پنچ شنبه ساعت 16 الی 17 مراسم چهلم حاجیه خانم صفورا خان محمدی ( همسر جانباز شهید حاج اسدالله اسدی دارستانی ) مادر اسماعیل اسدی دارستانی فعال حقوق بشر و محیط زیست و نویسنده  و محقق و وبلاگ نویس و روز نامه نگار برگزار می شود .


مکان :  شهرستان بندر آستارا -مسجد ابوالفضل سیبلی در کوچه بوستان جنوبی ( ترک محله سیبلی ) جنب کابینت سازی صدف سیبلی  astarao@yahoo.com /09119812795


 با تشکر درد نیوز dardnews.ir


AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

مادر عزیزم!!

مادر کجایی همیشه بدون تو احساس بی کسی وتنهایی میکنم !!!!!!

مادر کاش بودی و تنهایی ام رو میدیدی!!

ارسال شده توسط کوروش کبیر دکتر محمد علی هالو /09119812795astarao@yahoo.com در ساعت 02:34 ب.ظ | نظرت شما (0)

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393

کاندید یدای مطرح دوره دهم نمایندگی مجلس در  استارا  و این به معنی تایید یا رد کسی نیست فقط افرالد مطرح  که در زبان مردم است نوشتیم و انشاالله باز هم سربلند باشی در راه خدمت رسانی به کشور عزیزمان.

هوالمحبوب

بالاخره پس از تمامی گمانه زنی ها  کاندیداهای نهایی شهرستان آستارا برای  دهمین  دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پا به عرصه رسمی  غیر رسمی  آمدند و خط و جبهه بندی جناح ها در استارا شروع شده است

 

 

 دکتر محمد علی هالو



1-   سیروس خالقوردی پور ..کارشناس ارشد سیاسی و دانشجوی دکتر علو م سیاسی ،استاد دانشگاه ، معلم ، معاون اسبق آموزش و پرورش آستارا ، بخشدار لوندویل   رسما بعداز اینکه مهندس پور حضرتی بعنوان بخشدار لوندویل معرفی  شده  مراسمات و شب نشینی با دعوت مردم لوندویل و روستا ها و شهر استارا  وی  برای انتخابات تشویق می کنند و دیشب هم در حضور حدود 123 نفر از رجال سیاسی  شهر استارا وی رسما اعلام نمود  کاندیدای دوره دهم می شوم.... وی مورد حمایت جمعی از معلمان ، اعتدالیون و اصلاح طلب ها ، دانشجویات و تاجرها ، و بازاریان  آستارا و لوندویل می باشد و از نظر مالی هم وضعیت مالی اش از تمام کاندیداهای مطرح استارا عالی تر است ... بنابر شواهد سیروس خالقوردی یاران و مهره چینی خطر ناکی کرده است  و بعنوان یک رقیب اصلی انتخابات می آید و اگر دکتر بیژن خالقوردی ریس اداره بازرگانی که محبوبیت زیادی در استارا و لوندویل دارد از وی حمایت کند یکی از کاندیدای اصلی و خطر ناک این دوره خواهد بود ..... افرادی که از وی حمایت می کنند در شهرستان استارا تعیین کنندگان انتخابات آستارا و لوندویل است و این موقعیت سیروس را بیستر می کند ...

 

2- علی پویا کارشناس ارشد ، معلم ، جانباز هشت سال دفاع مقدس ، مسئول تبیلغات ستاد انتخابات دکتر نعیمی در سال 1390  ، اسپانسر مالی ستادی دکترذ نعیم در انتخابات ..مورد حمایت  جمعی از معلمان ، بازاریان ، اهل قلم ، پزشکان ، سرمایه داران آستارا  است


3- دکتر کیوان اسدپور .. رزمنده هشت سال دفاع مقدس و مدیر کل اسبق هلال احمر گیلان ، 4 سال فرماندار آستارا ، مورد حمایت اصولگرایان و اعتدالیون گیلان و‌استارا .... اصلاح طلب ها و حامیان دولت تدبیر دکتر را سخت رقیب خود می دانند و در صدد صحنه سازی و تهت سازی بوی هستند  تا وی را ترور شخصیت کنند قبلا هم سایت های زنجیره ای فتنه  در سراسر کشور برعلیه وی ج.سازی نمودند و از موقعیت دکتر در سطح کشور می ترسند .. دکتر اسد پور  جزو هفت نفر  هیت مدیره هلال احمر کشور است .... در  چند روز گذشته احتمالا بعنوان مدیر کل بیناد شهید معرفی شود...


4- استاد محمد صادق برنچ چی  روزنامه نگار  و معلم بازنشسته و از اصلاح طلب ها اعتدالی  و قبلا هم رد صلاحیت شده بود .. مسئول ستاد موسوی در انتخبات 88  و مسئول ستاد معین در سال 1392 بعدا مسئول ستاد روحانی در آستارا شد...


5- شاپور مرحبا؛ مرحبا ون 3 دوره حضور در مجلس دومین  مردم آستارا هستند. تحصیلات  حوروزی دارد و پاسدار  و جانباز هشت سال دفاع مقدس  البته با توجه به عملکرد گذشته مرحبا شاید دیگر هیچگاه مردم آستارا مهر تایید بر کارنامه او نزنند. عمده انتقادات مردم آستارا به انتصابات فامیلی بیش از حد ایشان بوده.ولی با تمام این مسائل باز مرحبا یک رقیب خطرناک برای  برای نماینده فعلی  و تمامی کاندیدای ها تلقی می شود.شاپور مرحبا را می توان جنجالی ترین چهره سیاسی آستارا دانست.و همیشه پیرامون این عنصر سیاسی شایعاتی وجود داشته است و چهره سیاسی خود را بازسازی نموده است  و رد صلاحیت وی را همه مردم استارا یک بازی سیاسی می دانند وی در انتخابات از دکتر روحانی حمایت می کرد فردی معتدل است و از هوا داران و دو ستان آیت الله هاشمی و نوبخت است ...


6-  دکتر صفر نعیمی؛  نماینده فعلی ..پاسدار و اهل اردبیل و بزرگ شده تالش و ساکن شهرک عباس اباد  استارا  و فوق لیسانس قضایی که در چهار سال قبل از  انتخابات  تقریباً روستا و محله ای در شهر آستارا نبوده است که این سپاهی عزیز به آن سر نزده باشد. نعیمی بعد از دلقپوش و مرحبا از شانس بعدی پیروزی در انتخابات برخوردار است و در شهرستان برای دوره بعدی شانس کمتری دارد اما خودش فردی ساده  و شجاع و فعال است  و کار گروه و دورب رش مورد انتقاد مردم و روشنفکران آستارا است  و نعیمی در نظر سنجی ها از  سوم تا پنچم قرار دارد  بخت پیروزی برخوردار است..متاسفانه نعیمی هم راه اشتباه دلق پوش را پیش می رود همان راه دلق پوش را .... و به دوستان قدیمی پشت نموده است  .... وی با رتبه 20 با جانبازی 50 درصد بازنشست سپاه است..با اینکه وی فردی فعال و جسور  و شجاع و پی گیر است چون کار گروه و دفتر و مشاورشان و تبلیغات مهندسی شده ندارد ...در عمل بدون تابلیغات کار می کند و ضعف وی است  و قبلا اصولگریان از وی حمایت می کردند دیگر حزب موتلفه اسلامی آستارا رسما منتقد وی شدند و اصلاح طلب ها وی را بخاطر حمایت سرسختانه از ولایت فقیه و خط و مشی رهبری قبول ندارنند وی را می شود گفت فردی مستقل  است و اعتقاید به حزب و کار گروهی ندارد ...


7-  مهندس عسگر غنی؛ متولد 1339 از ویرمونی و بزرگ‌شده‌ آستارا .در حال حاضر مشغول گذراندن رساله‌ دکترا می‌باشد.کارشناسی‌ ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس.پذیرفته دکتری مدیریت سیستم و مقیم تهران که چند ماهی است که بعنوان کاندیدا در شهر آستارا مطرح است. غنی هم محله ای و هم روستایی شاپور مرحبا از لحاظ مدرک تحصیلی و تخصص تقریباً نفر اول بین تمام کاندیداهای شهر آستارا هست و می توان گفت چهارمین احتمال در انتخابات مجلس. عمده ترین ضعف غنی را می توان حضور دیر هنگام ایشان در شهر دانست غنی معروف به ریس موشک هسته ای معروف است... دفعه قلی هم کاندیدا بود..


8- علیرضا نعمتی؛ کارشناسی ارشد جغرافیا، استاد  د انشگاه  و  دومین سپاهی که بعد از بازنشستگی قدم در عرصه انتخابات گذاشته است. البته جناب سرهنگ در هشتمین و نههم  دوره انتخابات هم کاندیدا بود که از رسیدن به کرسی های مجلس محروم ماند.

9- الیاس دیاریپور؛ فرهنگی سابق و مدیر خود بنده در آخرین سال تحصیلی. خوش برخورد و کمی هم محب پست و مقام. از نزدیکان مرحبا و رقیب فعلی ایشان. دیاریپور با مدرک فوق لیسانس در نهمین دوره انتخابات شرکت کرده.

10-میثم ضارب نیا؛ رییس دفتر فرهاد دلقپوش و شاید هیچ قصدی برای کاندیدا شدندش یافت نشود. و دوره قیلی با اینکه به کاندیدای یدکی معروف بود  بالای 12 هزار رای اورد  و دومین رای آستارا بدست آورد و کمتر در محافل دیده می شود


11-دکتر حیادخت؛ دندان پزشک و هم روستایی شاپور مرحبا را می توان از خصوصیات او دانست که دوره قبلی رد صلاحیت شد و فامیل نزدیک مهندس غنی است


12-محمدتقی مرحبا؛ برادر شاپور مرحبا و تنها دلیلی که می توان بر کاندیداتوری او یافت،


13-خلیل توشه؛ داماد شاپور مرحبا و همان دلیل برادر مرحبا را می توان برای داماد مرحبا در نظر گرفت.و دلیل دیگری را هم که می توان در این خصوص عنوان کرد وجود عمق اختلافات در خاندان مرحبا وی سرهنک بازنشسته سپاه  ا ست 

14- سرهنگ بازنشسته سپاه  جلیل کریم نزاد  ..فعلا تاجر معروف و بازیگر مر موز سیاسی آستارا  است باراها گفته کاندیدای  می شوم و هربار انصراف ذداده است اما اینبار می ْآید


15- دکتر گیلاخانی؛ پزشک و اهل آذربایجان شرقی و فقط یک کاندیدا و سری قبلی رد صلاحیت شد .

16-فرهاد دلقپوش؛ نماینده قبیل  شهر آستارا در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی. مدرک تحصیلی دلقپوش کارشناسی تربیتی است معاون وزیر صنعت و معدن کشور..دلقپوش که در سابقه و مسئولیت های خود معاونت اداره کل ارشاد اسلامی استان گیلان و ریاست اداره ارشاد اسلامی شهر آستارا را یدک می کشد تقریباً با توجه به روند سیاسی شهر آستارا  از شانس اول پیروزی در انتخابات آینده برخوردار است. دلقپوش هر چند در برخی از انتصابات شهری  اشتباهاتی را در کارنامه خود دارد که این امر باعث دلخوری دلسوزان واقعی شهر هم گشته است. ولی با توجه به رقبای تقریباً ضعیف خود دوباره بر صندلی سبز مجلس تکیه خواهد زد و اگر  دلق پوش و مرحبا تایید شوند رقابت بین  چهار نفر خواهدشد.

17- مهندس نیما سیفی نزاد ...از فعالان سیاسی شهرستان و مسئول و مشاور جوان فرهاد دلق پوش نماینده اسبق ،معاون حقوقی  ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نزاد در سال 1388 و معاون هماهنک کنند ستاد روحانی آستارا در سال 1392 ....مدیر عامل شرکت تعاونی ...



 و فقط باید منتظر انتخاب مردم  بزرگ اندیش آستارا بمانند.


((اللهم عجل لولیک الفرج))

 دکتر محمد علی هالو  درد نیوز :dardnews.ir

 

ارسال شده توسط کوروش کبیر دکتر محمد علی هالو /09119812795astarao@yahoo.com در ساعت 02:33 ب.ظ | نظرت شما (0)

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393

تاسیس شهر بزرگان آستارا در آینده نزدیک(طنز )

 بنابر شنیدها : درد نیوز بنابر تصیم گیرهای پشت پرده اکثریت روسای ادارات از شهرستان دیگر خواهند آمد   و درد نیوز پشنهاد می کند  که برای یک دست کردن مسئولان اینده  و دهیاران و شهرداران ...شهرداران و دهیاران آستارا و لوندویل از شهرستان دیگر به استارا بیاید تا مسئولان ادارات  که از شهرستان دیگر می آیند یکدفعه یکدست شود خدای نکرده  مسئولان جدید برای خدمت رسانی مشکلی پیدا نکنند ... تا انشاالله تا دوسال دیگر اینها چون خدمتگزاران راستگویی هستند در انتخابات بعدی نماینده از شهرستان خودشان بیاورند تا کاندیدا بشوند و یکدفعه  ریس و دهیاران و شهرداران  و نماینده یکدست از شهرستان دیگر باشد  که دیگر مردم آستارا زحمت نکشیدند زحمت ریس یا دهیار یا شهردار شدن به خود بدهند ..تا خدمتگزاران جدید که از راستگویان هستند برای این شهرستان خدمت کنند...
بنابر شنیدها ریس اداره ارشاد و ریس پارک فناوری و ریس اداره کشاورزی  و دیگر روسا پشتپرده از شهرستان دیگر انتخاب شدند به آستارا می آیند .
 مزیده که آمدن ریس از یک شهرستان دیگر است ..جمعیت استارا زیاد می شود حدود 46 ریس اداره به استارا می آیند هر کدام 6 نفر باشند خانوادگی کلا می شوند  تقربیا 276 نفر می شودند و این روسا هم حتما چند نفری بیکار در شهر خود دارنند باید در استارا استخدام شوند ...  که می شود حدود 3500نفر  طبق قاون جدید تقسیمات کشوری  اگر محلی  بالای 3500 نفر باشند می توانند شهر بشوند..
 به روسای جدید پشنهاد می کنم ... روبروی کارحانه پود ر مهی سیبلی ( آسیایی) یک زیمن حیات وحش حدود 5 هکتار بدون پوشش گیاهی ..این زمین را طی طرح مسکن مهر ( بزرگان ) تاسیس  و چون جمعیت این مجتمع مهر (بزرگان ) بالای 3500 نفر است شهر بزرگان استارا را تشکیل دهند  و یک مزیت هم برای روستای سیبلی دارد و اگر شهر بزرگان در آستارا تاسیس شود خود بخود سیبلی هم شهر می شود  و من هم که خانه ام در سیبلی است بچه شهر می شوم شاید مرا بعنوان رفتگر یا نگهبان استخدام کنند و دست از روزنامه نگاری دست بردارم..
ادامه دارد ...دکتر محمد علی هالو

ارسال شده توسط کوروش کبیر دکتر محمد علی هالو /09119812795astarao@yahoo.com در ساعت 02:32 ب.ظ | نظرت شما (0)

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393

زندگی مقرون به صرفه در کنار ساحل دریا و کوهپایه  در مرز آسیا و اروپا ( شهرستان مرزی بندر آستارا )

فرصتی استثنائی جهت سرمایه گذاری در کنار ساحل دریای خزر و رشته کوه تالش  و مرز اروپا و آسیا

 

1-شرکت تعاونی مسکن حامیان فدک  شهرستان آستارا  ..

از سرمایه گذاران  ایرانی و خارجی دعوت به سرمایه گذاری و مشارکت در طرحهای  اپارتمان سازی  و ویلا سازی    در ساحل و کوهپایه های آستارا می نماید...

با سرمایه کم یکساله با سودبالای  10 برابر از اندوخته خود استفاده و سود ببرید ...

زمینهای برای احداث در اماکن متعدد شهرستان آستارا و لوندویل شناسایی و کار شناسی شده است و بازده سود بالای 10 برابر تضمین می شود....

سرمایه گذارانی که تمایل به  سرمایه گذاری و مشارکت در طرحهای  مسکن تعاونی و ویلاسازی دارنند لطفا  اعلام فرمایید

astarao@yahoo.com ایمیل تماس :09358705077مهندس نیما سیفی نزاد

تعاونی مسکن حامیان فدک آستارا اولین  مجتمع را در زمینی به مساحت 15000هزارمتربع با موقعیت جغرافیایی عالی در ساحل دریا و رو به کوهستان  و جاده اصلی  در حال  احداث دارد و لازم می داند از زحمات  فرماندار و نماینده   و ریس بنیاد مسکن  و ریس تعاون  استارا و بخشدار لوندویل  و استاندار گیلان و دیگر مسئولان که این پروژه بزرگ ملی  ما را یاری نمودند تقدیر  و تشکر نماییم....

شرکت تعاونی مسکن حامیان فدک آستارا  مهندس نیما سیفی نزاد مدیر عامل

تصویر اصلی را ببینید

آپارتمان

2- شرکت تعاونی توسعه و عمران شهر و بخش ساحلی و کوهستانی  لوندویل  از سرمایه گذاران داخلی و خارجی   دعوت به مشارکت می کند..

با عنایت به تعریف قانون تخصصی شرکت های توسعه و عمران بخش و شهر ها .. شرکت تعاونی توسعه و عمران بخش و شهر لوندویل ( شهرستان استارا ) از سرمایه گذاران  در بخش معدن ( شن و ماسه ) ُ  پرورش ماهی ُ کشاورزی و  صنعتی ُ ساخت ویلا و مسکن   و طرحهای توریستی و بازاچه ساحلی و مرزی  و مجتمع های تجاری  و ساحلی  و.... دعوت به همکاری می نماید ..

شهرستان آستارا  در مرز آروپا و اسیا قرار دارد در ساحلی زبیا  و کوهستان دیدنی  و اماکن توریستی و زیارتی  بهترین گزینه برای سرمایه گذار در این بخش  را می طلبد..

 کار شناسان منطقه ای این شرکت تعاونی با کار کارشناسی  و مهندسی شده در خدمت سرمایه گذاران داخلی و خارجی  در تمامی بخش ها  می باشد ..

 لازم به توصیح است ...  فرماندار و نماینده شهرستان و مسئولان  در این شهرستان در امر سرمایه گذاری  توریستی و صنعتی و کشاورزی ومعدن و...دیگر سرمایه گذاری ها  همکاری لازم را دارنند و آستارا بهترین شهرستان برای  سرمایه گذاری می باشد...astarao@yahoo.com ایمیل

 مدیر عامل شرکت تعاونی  توسعه و عمران شهر و بخش لوندویل ااد 09119812795

 

درهمین راستا، از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی  علاقه مند دارای تخصص، تجربه،حسن سابقه اجرایی و سرمایه مالی و امکانات دعوت به عمل آمده است جهت  سرمایه گذاری در این پروژه، اخذ اطلاعات لازم و ارائه مدارک موردنیاز به مدت 30 روز درساعات اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه به دفترمرکزی  شرکت مراجعه نمایند و یا تماس بگیرند

 می توانید در خصوص  خرید و فروش اماکن تجاری و صعنتی و کشاورزی  و مسکونی  ف ویلا و باغ با مشاورین املاک اسپیناس آستارا تماس بگیریدااد 09119812795astarao@yahoo.com ایمیل

ارسال شده توسط کوروش کبیر دکتر محمد علی هالو /09119812795astarao@yahoo.com در ساعت 02:31 ب.ظ | نظرت شما (0)

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393

نامه فرزند جانباز 65 درصد بسیجی هشت سال دفاع مقدس به ریس ریس جمهور
چهارشنبه بیست و چهارم اردیبهشت 1393
نامه فرزند جانباز 65 درصد بسیجی هشت سال دفاع مقدس ( شادروان حاج اسدالله اسدی دارستانی ) به ریس جمهور
سلام
دلنوشته : اقای ریس جمهور حکم شهادت پدرم را بخاطر اینکه من فعال حقوق بشر و نویسنده و وبلاگ نویس هستم نمی دهند و می گویند ما مسیحی هستیم ……درخواست صدور حکم شهادت پدرم هستم

پدرجانباز 65 درصد بسیجی هشت سال دفاع مقدس (59 تا 61) بعداز سالها بیماری و کار فتادگی و خانه نشینی طوری که نمی توانست از جایش تکان بخورد و اکثر روز در بیمارستان بود ..
در پاییز 1388 براثر جانبازی در بیمارستان آستارا براثر جراحت جانبازی به شهادت رسید سالهاست مادر مرحوم وخانواده من پی گیر حکم شهادت پدرم هستیم متاسفانه بر اثر اعمال نفوذ نتیجه نداده است.. چون ما مشغول کفن و دفتن پدرم بودیم نمی دانستیم چه مدارکی نیاز است برای کمیسیون ماده 15 و بنیاد شهید آستارا هم از ما نخواست ..چون دکتر بیمارستان نمی دانست پدرم جانباز است فقط علت آخرین مرگش را نوشت و بنیاد هم از ما نخواست نامه ای و نظریه دکتر بگیریم…بعداز صدور کمیسیون تجدید نظر ماده 15 که حکم شهادت پدرم را تایید نکرد..
بعداز بررسی فهمیدیم افرادی در بنیاد شهید آستارا و گیلان به عمد بخاطر اعمال نفوذ مدارک پزشکی بیمارستان شفا و بستری بیمارستان ایثار اردبیل ( بیمارستان بنیاد شهید ) و نظریه دکتر معالج را به کمیسیون نفرستادند ..
ما طی نامه ای از بنیاد از بینارستان شفا رشت و بیمارستان ایثار اردبیل مدارک پزشکی را قبلا کمیسیون نشده بود و همچنین تایید دکتر بیمارستان که پدرم براثر جانبازی فوت شده یعنی شهید است..
متاسفانه بنیاد شهید استارا و گیلان کارشکنی علنی نمودند و می نمایند و مدارک پزشکی اصل را نمی فرستند با اعمال نفوذ در کمیسیون تجدید نظر 15 بنیاد از صدور حکم شهادت پدرمان ممانعت کردند آنهم بخاطر 5 درصدو حتی درصدد محاکمه من و تخریب قبر پدرم چون روی قبر نوشتم شهید جانباز بودند.. و درخواست بررسی بعضی پرونده های دیگر که در گیلان حکم شهادت گرفته اند معلوم می شود پدرمان با 65 درصد مستحقق حکم شهادت می باشد فقط اعمال رنفوذ می کنند ..متاسفانه فکر می کنند ما مسیحی هستیم این هم شده است قوز بالا قوز در صورتیکه ما جد در جد مسلمان هستیم و یکی از علل های اعمال نفوذ برای عدم صدور حکم شهادت پدرم چون من وبلاگ نویس و فعال حقوق بشر هستم..حالا که شما به گیلان آمدید درخواست رسیدگی داریم … توضیح اینکه مادر مرحوم من در 41 فروردین امسال فوت کردن مستمری بگیر حالت اشتغال پدرم بودند..بنیاد آستارا حتی به مراسم هفتم نیامد وحتی حق کفن و دفن ندادند و گفتند به همسر جانباز مستمری بگیر کفن و دفن تعلق نمی گیرد و به وضعیت مادرم چه بعد و قبل از مرگ رسیدگی نکردند

از جنابعالی درخواست رسیدگی به پرونده کمیسیون پزشکی ماده 15 پدر مرحوم مان هستیم تا انشاالله حکم شهادت ایشان صادر شود …ما خانواده متعده هستیم از بنیاد بغیر از جکم شهادت و افتخار چیزی دیگر نخواهیم ..
فعال حقوق بشر و محیط زیست و روز نامه نگار و نویسنده پنچ کتاب و وبلاگ نویس اسماعیل اسدی دارستانی فرزند جانباز 65 درصد بسیجی هشت سال دفاع مقدس09119812795

ارسال


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/2/24:: 3:0 عصر     |     () نظر

تاسیس شهر بزرگان آستارا در آینده نزدیک(طنز )

 بنابر شنیدها : درد نیوز بنابر تصیم گیرهای پشت پرده اکثریت روسای ادارات از شهرستان دیگر خواهند آمد   و درد نیوز پشنهاد می کند  که برای یک دست کردن مسئولان اینده  و دهیاران و شهرداران ...شهرداران و دهیاران آستارا و لوندویل از شهرستان دیگر به استارا بیاید تا مسئولان ادارات  که از شهرستان دیگر می آیند یکدفعه یکدست شود خدای نکرده  مسئولان جدید برای خدمت رسانی مشکلی پیدا نکنند ... تا انشاالله تا دوسال دیگر اینها چون خدمتگزاران راستگویی هستند در انتخابات بعدی نماینده از شهرستان خودشان بیاورند تا کاندیدا بشوند و یکدفعه  ریس و دهیاران و شهرداران  و نماینده یکدست از شهرستان دیگر باشد  که دیگر مردم آستارا زحمت نکشیدند زحمت ریس یا دهیار یا شهردار شدن به خود بدهند ..تا خدمتگزاران جدید که از راستگویان هستند برای این شهرستان خدمت کنند...
بنابر شنیدها ریس اداره ارشاد و ریس پارک فناوری و ریس اداره کشاورزی  و دیگر روسا پشتپرده از شهرستان دیگر انتخاب شدند به آستارا می آیند .
 مزیده که آمدن ریس از یک شهرستان دیگر است ..جمعیت استارا زیاد می شود حدود 46 ریس اداره به استارا می آیند هر کدام 6 نفر باشند خانوادگی کلا می شوند  تقربیا 276 نفر می شودند و این روسا هم حتما چند نفری بیکار در شهر خود دارنند باید در استارا استخدام شوند ...  که می شود حدود 3500نفر  طبق قاون جدید تقسیمات کشوری  اگر محلی  بالای 3500 نفر باشند می توانند شهر بشوند..
 به روسای جدید پشنهاد می کنم ... روبروی کارحانه پود ر مهی سیبلی ( آسیایی) یک زیمن حیات وحش حدود 5 هکتار بدون پوشش گیاهی ..این زمین را طی طرح مسکن مهر ( بزرگان ) تاسیس  و چون جمعیت این مجتمع مهر (بزرگان ) بالای 3500 نفر است شهر بزرگان استارا را تشکیل دهند  و یک مزیت هم برای روستای سیبلی دارد و اگر شهر بزرگان در آستارا تاسیس شود خود بخود سیبلی هم شهر می شود  و من هم که خانه ام در سیبلی است بچه شهر می شوم شاید مرا بعنوان رفتگر یا نگهبان استخدام کنند و دست از روزنامه نگاری دست بردارم..
ادامه دارد ...دکتر محمد علی هالو

ارسال شده توسط انصار حزب الله گیلان دکتر محمد علی اسلامی /ASTARA038@YAHOO.COM در ساعت 12:44 ب.ظ | نظرت شما (0)

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393

یا اَیُّهاَ النّاسُ اِنّا خَلَقناکُم مِن ذَکَرٍ وَ انثی وَ جَعَلناکُم شُعُوباً وَ قَبایِلَ لِتَعارَفُوا اِنَّ اَکرَمَکُم عِندَاللهِ اَتقیکُم اِنّ اللهَ عَلیمٌ خَبیرٌ. (سوره حجرات: 13)

 

93/2/25روز پنچ شنبه ساعت 16 الی 17 مراسم چهلم حاجیه خانم صفورا خان محمدی ( همسر جانباز شهید حاج اسدالله اسدی دارستانی ) مادر اسماعیل اسدی دارستانی فعال حقوق بشر و محیط زیست و نویسنده  و محقق و وبلاگ نویس و روز نامه نگار برگزار می شود .


مکان :  شهرستان بندر آستارا -مسجد ابوالفضل سیبلی در کوچه بوستان جنوبی ( ترک محله سیبلی ) جنب کابینت سازی صدف سیبلی  astarao@yahoo.com /09119812795


 با تشکر درد نیوز dardnews.ir


AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

مادر عزیزم!!

مادر کجایی همیشه بدون تو احساس بی کسی وتنهایی میکنم !!!!!!

مادر کاش بودی و تنهایی ام رو میدیدی!!

ارسال شده توسط انصار حزب الله گیلان دکتر محمد علی اسلامی /ASTARA038@YAHOO.COM در ساعت 12:43 ب.ظ | نظرت شما (0)

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393
کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی:
نهج‌البلاغه سرچشمه فصاحت و بلاغت است

کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی گفت: کتاب نهج‌البلاغه دریایی از علم و دانش و سرچشمه فصاحت و بلاغت است.

معصومه پاداش‌ستوده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک فرا رسیدن میلاد فرخنده امام علی (ع) به جلوه شخصیت این امام بزرگوار در ادب فارسی اشاره کرد.

وی اظهار کرد: متون و اشعار فارسی درباره امام علی (ع)، شخصیت، بزرگی، آزاد مردی، عدالت، شهادت تاثیرپذیری از اخلاق و حکمت نهج‌البلاغه بسیار زیاد است.

به گفته این کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی، بسیاری از شاعران بزرگ فارسی زبان از سر عشق و دلسوختگی ارادت خود به امام نخست شیعیان را در اشعار و نوشته‌های خود متجلی کرده‌اند.

وی افزود: این شاعران، بزرگی و شکوه علی (ع) را به عنوان نماد اخلاق، انسانیت و عدالت به زبان شعر بازگو کرده‌اند.

پاداش‌ستوده آثار بزرگان ادبیات فارسی را سرشار از نکات اخلاقی و حکمت‌آموز دانست و افزود: بزرگان ادبیات فارسی امام علی (ع) را به عنوان برترین انسان به بشریت معرفی می‌کنند.

وی جایگاه حضرت علی (ع) در شعر فارسی را جایگاهی بسیار والا و بلند مرتبه خواند و ادامه داد: از فردوسی حماسه‌سرا گرفته تا دیگر شاعران عارف و مدیحه‌سرا در وصف علی (ع) شعر سروده‌اند.

این منتقد ادبی با اشاره به وصف سجایای اخلاقی امیرالمومنین(ع) در اشعار مولانا گفت: شاعران بسیاری از مبانی اخلاقی بیان شده در نهج‌البلاغه مانند دوری از کبر و غرور، قناعت، صبر پیشه کردن، صدق و راستگویی و ... تاثیر پذیرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کتاب نهج‌البلاغه مجموعه‌ای گرانمایه از کلام گهربار حضرت علی (ع) بوده که سید رضی آن را در سال 400 هجری قمری گردآوری کرده است.

پاداش‌ستوده با بیان اینکه نهج‌البلاغه به برادر قرآن معروف است، ادامه داد: این کتاب دریایی از علم و دانش و سرچشمه فصاحت و بلاغت است.

به گفته وی غنای موجود در نهج‌البلاغه موجب شده تا بسیاری از شاعران و نویسندگان تشنه و جویای اخلاق برای رفع عطش خود به این کتاب مراجعه کنند.

کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی، خاطرنشان کرد: هر شاعر و نویسنده فارسی زبانی از گذشته تاکنون به اندازه میزان ارادت، خرد، درک و سلیقه خود از مبانی این کتاب برداشت‌هایی داشته و در آثار خود لحاظ کرده است.

وی با اشاره به نمونه‌های بسیاری در مثنوی معنوی و دیوان شمس اظهار کرد: یکی از وظایف شعرا تاثیرگذاری و نشان دادن راه‌های معیشت سالم به مردم جامعه است و شاعران فارسی زبان با بهره‌گیری از این منبع دینی به خوبی آن را انجام داده‌اند.

این منتقد ادبی ولایت‌دوستی را یکی از مشخصه‌های شاعران فارسی زبان خواند و گفت: برخی از شاعران درباره دیگر خلفا نیز مدیحه‌سرایی کرده‌اند اما نوع دیدگاه‌ها و تحلیل‌های مربوط به آنها با مدح‌هایی که در وصف پیامبر (ص) و امام علی (ع) سروده شده قابل مقایسه نیست.

وی حضرت علی را پرورش یافته دامان پیامبر(ص) و مولود کعبه خواند و گفت: علی (ع) مجسمه عدالت، مهم‌ترین و والاترین آرمان‌های انسانی است.

پاداش‌ستوده به ابراز عشق به علی (ع) در دل و جان اقبال لاهوری شاعر ملی پاکستانی اشاره کرد و گفت: این شاعر بلند آوازه حس استقلال‌طلبی، آزادی‌خواهی و مبارزاتی خود را از امام نخست شیعیان الگو گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از علی (ع) سرودن و وصف کردن بی‌نهایت دشوار است خاطرنشان کرد: تنها می‌توان گفت شاعرانی که درباره علی (ع) سروده‌اند گویا که خود را در برابر یک معجزه الهی و یک شخصیت بی‌مثال تاریخی یافته‌اند که در فهم و اندیشه هر انسانی نمی‌گنجد.

ارسال شده توسط انصار حزب الله گیلان دکتر محمد علی اسلامی /ASTARA038@YAHOO.COM در ساعت 12:43 ب.ظ | نظرت شما (0)

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393

حسن روحانی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز شه‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز مددکاری که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، با تاکید بر رویه امیرالمومنین علی(ع) در حمایت از مظلومان و مددجویان جامعه، گفت: علی(ع) یعنی مدد تاریخی و آرامش بشریت و همه انسان‌ها.

وی ادامه داد: مددکاری از داوطلبی آغاز می‌شود و شغلی نیست که به خاطر دستمزد یا مزایا برگزیده شود؛ این شغلی است که از عشق به بشریت و انسان‌ها و آنهایی که در زندگی عادی و روزمره به کمک نیاز دارند آغاز می‌شود.

روحانی با بیان اینکه هر کاری که انسان خود داوطلب آن شود کسی نمی‌تواند جز خداوند مزد آن را بدهد، اظهار داشت: در هر جامعه افرادی هستند که دارای مشکلند و زیبایی جامعه نیز به فرازونشیب و وجود چهره‌ها و لهجه‌های متفاوت است.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه تفاوت جدای از تبعیض و بی‌عدالتی است، گفت: در تفاوت ظهور و بروز استعداد ایجاد می‌شود و زیبایی‌ها به چشم می‌آید.

روحانی مددکار را نیز نیازمند مددرسانی به مددجو دانست و تصریح کرد: مددکاران در جامعه نیز نیاز به مددکردن دارند و کسانی در کار مددرسانی هستند می‌دانند که مددکاری چه لذتی دارد.

وی ادامه داد: مددکار احساس می‌کند که یک وظیفه انسانی و اسلامی را انجام داده و کدام مددکار است که در زندگی خود به یاد بزرگترین مددکار تاریخ نیفتد.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: جهان ما جهان مددکاری است و نکند در فضایی قرار بگیریم که به جای مددکاری به دیگران آزاردهی به دیگران جزو افتخار فردی قرار گیرد؛ افرادی که به قول خودشان و در زبان عامیانه دیگران را ضایع می‌کنند و از آن لذت می‌برند بیمار هستند و ما باید آنها را مددکاری کنیم.

وی با اشاره به تامین برخی نیازهای غذایی کشور از خارج تصریح کرد: هنوز برای تامین برخی مواد غذایی اساسی نیاز به واردات داریم و این برای دولت افتخار نیست که برای نان مردم از بازار دیگران گندم بخرد.

روحانی با تاکید بر اینکه با شعر و شعار استقلال و عزت درست نمی‌شود، اظهار داشت: با فریاد و هوچی‌بازی عظمت کشور چیزی درست نمی‌شود.

وی ادامه داد: آن روزی که دیگران به ما نیاز دارند روز غرور و افتخار ما است؛ البته ملت ما ملت بزرگی است و فرازونشیب‌های مختلفی را نیز پشت سر گذاشته و راه استقامت و استقلال را برگزیده است.

رئیس‌جمهور نیاز امروز کشور به کار، تلاش و فعالیت بیشتر را مورد تاکید قرار داده و افزود: من کاملا به آینده این کشور امیدوارم و می‌دانم ملت از مشکلات نمی‌هراسد.

روحانی گفت: راهی را که باید برگزینیم و هدفی را که باید به آن برسیم در مسیرمان باید حواسمان باشد که حاشیه‌سازان حواسمان را پرت نکرده و مسیرمان را منحرف نکنند.

وی اضافه کرد: باید چراغ راهنما درست علامت دهد و نقشه راه پیش روی ما باشد و در دو راهی‌ها و 3 راهی‌ها راه درست را انتخاب کنیم وگرنه راه طولانی‌ای را اشتباه می‌رویم که بازگشت از آن هزینه‌هایی را برای ملت ایجاد می‌کند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه نمی‌خواهم در این روز شادی سخنی بگویم که مردم را آزرده کنم، افزود: اما در همین کشور عده‌ای به نام آنکه باید در برابر ابرقدرت‌ها بایستیم و مبارزه کنیم جیب مردم را زدند و اموال مردم را غارت کردند.

وی اضافه کرد: نگذاریم عده‌ای دوباره با شعر و شعار راه بزرگی که ملت در خرداد سال گذشته انتخاب کردند را منحرف کنند.

روحانی با بیان اینکه خداوند به من به عنوان خادم ملت حوصله زیادی داده است، تصریح کرد: اینقدر حرف‌ها را در سایت‌ها می‌خوانم و از جاهای مختلف به گوش من می‌رسد ولی تا امروز بی‌اعتنا بوده‌ام؛ فقط به ذهنم رسید و گفتم که خدایا گویی تو می‌خواهی با این آزارها عجر ما را زیاد کنی.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه امیدوارم ملت ما نیز صبر پیشه کنند و به این رفتارها بی‌اعتنا باشند، افزود: اگر قرار بود به پاسخگویی باشد و هر روز از گوشه‌ای کسی تهمتی برآورد و بخواهیم وقت خود را صرف پاسخگویی کنیم یعنی به اهداف خود نرسیده‌ایم و از مسیر منحرف شده‌ایم.

وی هدف اصلی دولت را مهار تورم خواند و ادامه داد: ما باید تورم را مهار و این اسب سرکش را رام کنیم و در ادامه باید برای جوانان عزیز خود شغل ایجاد کنیم.

روحانی ادامه داد: اشتغال بالاتر از پول است و بیکاری تنها بی‌پولی نیست بلکه آغاز ده‌ها مشکل است، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از طلاق گرفته تا اعتیاد و دیگر مشکلات از بیکاری نشات می‌گیرد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه باید غول بزرگ رکود را که بر اقتصاد کشور سایه انداخته باید از این ملت دور کنیم گفت: باید شرایط رونق اقتصادی را فراهم کنیم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: امروز نیاز به مددکاری‌های بزرگ داریم و باید کشور و کل نظام را مدد کنیم.

روحانی اضافه کرد: گاهی خدا برای یاری دین خود نیز از ما مدد خواسته است و جایگاه بلند انسان جایی است که باید به مدد دین خدا بشتابد.

وی با اشاره به مسئولیت بزرگ مددکاران در راهنمایی مددجو به سمت شناخت توانایی‌های خود گفت: اینگونه نیست که اگر کسی بخشی از ذهن و جسمش دارای مشکل است بقیه جوانب بدنش نیز کارایی نداشته باشد؛ باید استعدادهای مددجویان را شکوفا کنیم.

رئیس‌جمهور با تاکید بر نقش موثر مردم در توسعه مددکاری اظهار داشت: این مردم هستند که قدرت بزرگ این کشورند و اگر اشتغال و رونق و فرهنگ می‌خواهیم کار این مردم است.

رئیس‌جمهور با اشاره به نام‌گذاری سال 93 به نام سال اقتصاد و فرهنگ گفت: امسال سال فرهنگ است و البته برخی امسال را خوب شروع نکردند اما هنوز دیر نشده و می‌توانیم آن را درست کنیم.

وی با بیان اینکه امسال سال ادب و احترام است افزود: نمی‌خواهیم کسی نقد نکند و ننویسد که این آزادی حق همه است اما همه به فکر مدد باشیم نه مچ‌گیری و تخریب؛ همه به فکر اصلاح امور باشیم.

روحانی ادامه داد: امسال سال فرهنگ، ادب و هوشیاری است اما در همه امور مهم این جامعه هستند که باید به صحنه بیایند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه تردید نکنید اگر یک گروه داوطلب سرکار بیایند بهتر از ما کارها را انجام می‌دهند گفت: باید کار را به دست مردم بسپاریم و زمینه را برای فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد فراهم کنیم.

روحانی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ما آمادگی دارند و همه دستگاه‌ها باید شرایط را آماده کنند.

بنابراین گزارش در ابتدای این مراسم علی ربیعی وزیر تعاون، رفاه و امور اجتماعی گزارشی درباره فعالیت‌های این وزارتخانه در زمینه بهزیستی و خدمت به مددجویان ارائه کرد.

ارسال شده توسط انصار حزب الله گیلان دکتر محمد علی اسلامی /ASTARA038@YAHOO.COM در ساعت 12:41 ب.ظ | نظرت شما (0)

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393
به نقل از روزنامه hاسراییلی  «جروزالم‌پست»، «سوزان رایس» مشاور امنیت ملی آمریکا طی سخنرانی در واشنگتن تمامی تلاش خود را به کار گرفت تا به مخاطبان حامی اسرائیل تضمین دهد که واشنگتن موضع سختی در قبال برنامه هسته‌ای ایران اتخاذ کرده است.

وی تصریح کرد: ما همه مسوولیت داریم تا به دیپلماسی (در قبال برنامه هسته‌ای ایران) شانس موفقیت دهیم. آمریکا از حرف زدن خشنود و راضی نمی‌شود. ما تنها از اقدامات قابل اثبات ایران خشنود می‌شویم. ساده بگویم، اگر ما راضی نشویم هیچ توافقی صورت نخواهد گرفت.

اظهارات رایس در حالی مطرح شده است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل در حین دیدار روز گذشته، دوشنبه، از توکیو، مدعی شد که برنامه هسته‌ای ایران یک خطر روشن و موجود است و نباید به تهران اجازه رسیدن به قابلیت ساخت سلاح‌های هسته‌ای داده شود.

مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 (آمریکا،انگلیس،فرانسه،روسیه،چین بعلاوه آلمان)، امروز مذاکرات هسته‌ای برای رسیدن به راه‌حل جامع را در وین آغاز می‌کنند و ممکن است که این مذاکرات تا روز جمعه ادامه داشته باشد.

طبق توافق اولیه ماه نوامبر سال گذشته میلادی ایران و 1+5 در ژنو، ایران اجازه دارد غنی‌سازی محدود داشته باشد اما رژیم صهیونیستی خواستار لغو کامل برنامه غنی‌سازی ایران هستند و تلاش می‌کنند تا غرب را وادار کنند که برنامه غنی‌سازی ایران را لغو کنند.

مشاور امنیت ملی آمریکا همچنین در بخشی از سخنان خود درباره مذاکرات سازش رژیم صهیونیستی و فلسطینیان گفت: گرچه ما به توقف در مذاکرات رسیده‌ایم اما به ترغیب طرفین ادامه می‌دهیم تا برای رسیدن به صلح در آینده تلاش کنند و اقداماتی را صورت دهند.

ارسال شده توسط انصار حزب الله گیلان دکتر محمد علی اسلامی /ASTARA038@YAHOO.COM در ساعت 12:40 ب.ظ | نظرت شما (0)

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393

در سالروز ولادت امیرالمومنین علی(ع)، هزاران نفر از مردم استان ایلام با حضور در حسینیه امام خمینی، با رهبر انقلاب دیدار کردند.

مقام معظم رهبری در این دیدار گفتند: وظیفه حاکم اسلامی این است که مردم به بهشت و سعادت اخروی برسند. از جمله چیزهایی که مردم را به بهشت نزدیک میکند معیشت مردم است.

ایشان افزودند:‌ هرجا به نیروی جوان مومن تکیه کردیم آنجا کارمان پیش رفت؛ اینجا می‌فهمیم اینکه امام فرمود «آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند» یعنی چه؟ این فقط غلط نظامی نیست، بلکه نمیتواند ملت ایران را عقب نگه دارد.

ارسال شده توسط انصار حزب الله گیلان دکتر محمد علی اسلامی /ASTARA038@YAHOO.COM در ساعت 12:40 ب.ظ | نظرت شما (0)

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393

بنا بر ماموریت تعریف‌شده سپاه برای مدل ایرانی RQ، از این پهپاد به عنوان بمب‌افکنی رادارگریز علیه ناوهای آمریکایی استفاده خواهد شد.

  در بازدید روز یکشنبه فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه توانمندی های نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «پهپاد‌های» ایرانی RQ170 به همراه پهپاد RQ170 آمریکایی غنمیتی به نمایش درآمد که همین نمایش شروعی خواهد بود بر کابوس جدید آمریکایی ها چراکه بنا بر اطلاعات کسب شده، سپاه پاسداران قرار است بر خلاف آمریکایی ها که از این هواپیما در حوزه اطلاعاتی و شناسایی استفاده می‌کنند، آن را در حوزه رزمی و به عنوان یک هواپیمای بمب افکن علیه ناوهای آمریکایی بکار بگیرد.

 

 

بازدید رهبر انقلاب از پهپاد آمریکایی غنیمتی و مدل ایرانی RQ170 در جریان بازدید رهبر انقلاب از این پهپاد، یکی از مسئولان نیروی هوافضا طی توضیحاتی گفت: «آمریکایی‌ها عمده مزیت‌های هواپیماهای بدون سرنشین را روی این هواپیما متمرکز کرده‌اند که اگر اهم آن را بشماریم در درجه اول بحث اختفای آن است که اختفای راداری، رادیویی، حرارتی، صوتی، بصری و رسانه‌ای را در حد بالایی در آن رعایت کرده‌اند.

در مرحله اول، بعد از اینکه پرنده به غنیمت گرفته و تسخیر شد ما اطلاع زیادی از معماری داخل، رایانه ها و دیگر اجزای آن نداشتیم. ولی به یکسری حافظه‌ها و هاردهایی که در دسترس بود و می‌شد شناسایی کرد دسترسی پیدا کرده و سعی کردیم در مرحله اول این داده‌ها را بازیابی کنیم. شاید مشابه کاری که بعد از تسخیر لانه جاسوسی انجام شد و سعی کردند آن اطلاعات بازیابی شود اما این کار با چند تفاوت اصلی صورت گرفت.

ما در اینجا حتی جنس اطلاعات را نمی‌دانستیم که باید دنبال چه بگردیم. در اینجا بحث کُدینگ و رمز را داشتیم که به فضل خدا این مرحله را رد کردیم.

دیتایی که در این مرحله استخراج شد، شامل تصاویر ویدئویی و تصاویر فراطیفی بود که حجم زیادی از این اطلاعات را شامل می‌شد. اطلاعات این 2 هارد کاملاً شناسایی شد.

 

 

پهپاد آمریکایی به غنیمت گرفته شده

  مسیر پرواز‌های این هواپیما در 13 مأموریت بوده که هم از افغانستان و هم پاکستان اطلاعات برداشته که اطلاعتش داخل کامپیوتر موجود است.

تدبیر فرمانده نیرو این بود که در کنار این کار، ما مهندسی معکوس را روی سخت‌افزار این پرنده نیز انجام دهیم لذا پرنده‌ای تعریف شد که RQ ایرانی است.

برای رسیدن به آن با توجه به پیچیدگی دینامیک پروازی بایستی یک پرنده با ابعاد کوچکتر تعریف می‌کردیم که ارزان‌تر و ساده‌تر باشد که این کار را انجام دادیم.

تست‌های زمینی‌ را هم انجام دادیم و انشاالله بعد از این نمایشگاه، تست پروازی آن نیز انجام می‌شود.»

به گزارش فارس، این پهپاد ایرانی قادر خواهد بود کار شناسایی و رزم عمیق را نیز انجام دهد.

این درحالیست که آمریکایی ها از RQ170 در حوزه شناسایی استفاده می‌کنند اما بنا بر ماموریت تعریف شده سپاه برای مدل ایرانی RQ، از این پهپاد به عنوان بمب افکنی رادارگریز علیه ناوهای آمریکایی استفاده خواهد شد.

 

 

پهپاد ایرانی ساخته شده از روی RQ170 بنا بر این گزارش، نمونه 15درصد این پهپاد در هفته قبل، تست پرواز را با موفقیت پشت سر گذاشته و در سال جاری نیز نمونه 40درصد و یک به یک آن به پرواز در خواهد آمد.

* «زلزال بارشی» با 30 بمب 17 کیلویی/ موشکی معادل 36 راکت

یکی دیگر از دستاوردهایی که در جریان بازدید 2ساعته فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران، به نمایش درآمد موشک «زلزال بارشی» بود.

 

به گزارش فارس، 30 بمب 17 کیلویی در موشک زلزال بارشی بکارگرفته شده که این بمبها در فاصله نزدیک به زمین پخش می‌شود و برای زدن باند فرودگاه و تجهیزات پخش شده روی زمین مناسب است.

موشک زلزال با سوخت جامد از جمله مهمترین موشک‌هایی است که با برد حدود 300 کیلومتر می‌تواند اهداف و پایگاههای دشمن در اطراف ایران را در فواصل کوتاه مورد هجوم قرار دهد.

برای اولین بار، در رزمایش پیامبر اعظم6 بود که موشک‌های زمین به زمین زلزال از روی لانچرهای 3تایی شلیک شد که این امر شلیک تعداد بیشتری از موشک‌های زلزال در مدت زمان کم را امکان‌پذیر کرده و موجب می‌شود تا تعداد موشک‌های بیشتری برای شلیک در آنِ واحد آماده شوند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/2/23:: 12:47 عصر     |     () نظر

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت باید به غیر از فروش تراکم پروانه ساختمانی و تغییر کاربری، راههای دیگری را برای ایجاد درآمدی پایدار پیش رو قرار دهد.

فاطمه شیرزاد اظهار کرد: شهروندان عوارضی که پرداخت می کنند به همان میزان منتظر دریافت خدمات هستند و حال بعد از گذشت چند ماه فعالیت شهردار رشت، ما همچنان منتظر تعامل طرح های درآمدزا از سوی شهردار رشت هستیم.

shirzadوی افزود: شهردار رشت باید به غیر از فروش تراکم پروانه ساختمانی و تغییر کاربری، راههای دیگری را برای ایجاد درآمدی پایدار پیش رو قرار دهد.

شیرزاد در ادامه افزود: تجربه نشان داده است که نگرش موردی و مقطعی دیگر جوابگو نیست.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شهردار در روزهای اول کاری خود قول داده بود که ایجاد درآمد برای شهر رشت رونق ایجاد خواهد کرد، گفت: سال 93 که از سوی مقام معظم انقلاب اسلامی، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است فرصت خوبی است که شهردار با جدیت بیشتر و مدیریت جهادی با تبدیل هزینه های شهری این مهم را به سرانجام برساند و به دنبال راهکارهای اصولی باشد.

شیرزاد تصریح کرد: در اجرای جمع آوری آبهای سطحی شهر رشت که حدود یک ماه است آغاز شده علی رغم تاکید نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر رشت و استانداری گیلان هنوز شاهد سه شیفته شدن پروژه ها نیستیم و روند لوله گذاری و دیگر مراحل پروژه به کندی صورت می گیرد و این امر باعث نارضایتی شهروندان شده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: بنده به همراه همکارانم در بازدیدهای میدانی که از پروژه های جمع آوری روان آبهای سطحی داشتیم از پیمانکاران خواستیم تا با سه شیفته کردن به روند کار سرعت ببخشند ولی اجرایی شدن این امر منوط به دستور شهردار است.

وی با بیان اینکه از روند پیشرفت مراحل لوله گذاری و ترمیم مجدد آسفالت پروژه جمع آوری آبهای سطحی ناراضی هستم گفت: شهردار باید همراه تیم فنی و عمرانی شهرداری رشت در راستای اجرای سریع و دقیق با بازدیدهای روزانه از پیشرفت کار، از نزدیک جزییات را بررسی و رفع نقص کند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت گفت: ما نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر رشت به عنوان ناظران امین شهروندان با دقت و جدیت پیگیر اتمام پروژه جمع آوری روان آبهای سطحی رشت در کوتاه ترین زمان هستیم و با هرگونه اهمال کاری و سستی برخورد خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: از شهروندان صبور شهر رشت هم می خواهیم تا انتقادات و پیشنهادات خود در این زمینه و سایر موارد را از طریق سامانه 137 اعلام کنند و با مراجعه حضوری به عمارت شورای اسلامی شهر رشت واقع در صیقلان رشت به طور مستقیم مسایل مختلف شهری را با اعضای شورا در میان بگذارند


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/2/21:: 1:48 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >