سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بی عمل مانند کمان بی زه است . [امام علی علیه السلام]
انصار حزب الله گیلان
یکشنبه 18 خرداد 1393

 

ارسال شده توسط روز نامه الکترونیکی درد نیوز – 1377 مدیر مسئول و سردبیر : ااد در ساعت 10:20 ب.ظ | نظرت شما (0)

یکشنبه 18 خرداد 1393


ارسال شده توسط روز نامه الکترونیکی درد نیوز – 1377 مدیر مسئول و سردبیر : ااد در ساعت 10:15 ب.ظ | نظرت شما (0)


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/3/18:: 11:7 عصر     |     () نظر
دلنوشته  روز نامه نگار و نویسنده  ، وبلاگ نویس وفعال حقوق بشر به ریس قوه قضاییه

اسماعیل اسدی دارستانی در خصوص نحوه غیر قانونی دستگیری و ورود بخانه اش و ...... و دیگر موارد دلنوشته به ریس قوه قضاییه  نوشته و ارسال نموده است ..مشروح دلنوشته



محضر حضرت آیت الله عاملی لاریجانی ریس محترم  قوه قضاییه  جمهوری اسلامی ایران
 سلام علیکم..اجتراما به استحضار عالی می رساند .
اینجانب اسماعیل اسدی دارستانی متاهل دارای یک فرزند دانشجو .. محل تولد و سکونت :گیلان - بندر مرزی  آستارا  نویسنده و محقق و روزنامه نگار و وبلاگ نویس / مستند ساز /فعال حقوق بشر و محیط زیست شناخته شده بین المللی ومنتقد /درجه داربازنشسته ارتش / بردار جانباز بسجی هشت سال دفاع مقدس / فر زند جانباز 65 درصد بسیجی ( شهید اسلام ) هشت سال دفاع مقدس /هوادار نظام و قانون اساسی ومعتقد به ولایت فقیه ...عضو هیچ حزب یا گروه محارب یا رسمی نیستم ..نه اصولگرا هستم و نه اصلاح طلب ( فعال حقوق بشر و محیط زیست مطابق با قانون اساسی کشور هستم )

...........................

.........................

.............................

.............

از خداواند آروزی پیروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان را دارم ..

در خصوص من توطئه  و نقض حقوق بشر و نقض قانون شده است از جنابعالی درخواست رسیدگی دارم
 با تشکر : اسماعیل اسدی دارستانی فعال حقوق بشر و محیط زیست و روز نامه نگار


منبع: درد نیوز dardnews.ir
بیواگرافی خلاصه ای ازاستاد اسماعیل اسدی دارستانی نویسنده و محقق و پزوهشگر و روز نامه نگار..
. اولین وبلاگ نویس ایرانی  و اولین فعال فضای مجازی (سایت و بلاگ نویس  خبری و تحلیلی) حقوق بشر و محیط زیست در ایران ...
 اسماعیل اسدی دارستانی از سال 1377 بنوان یک روزنامه نگار رسمی و از سال 1380 بعنوان اولین وبلاگ نویس ایرانی  و از شال 1373 بعنوان  نویسنده و محقق
فعالیت می کند تاکون 5 کتاب ایشان مجوز و به چاپ رسیده و دو کتاب وی بنامهای  سرگذشت تالشان  مرجع بین المللی ( تالشان) و کتاب پنجم وی بنام بر رسی تاریخ حقوق بشر و محیط زیست در سال 1390 بچاپ رسیده است  و یکی از کتابهای مرجع  فارسی  سازمان ملل  و فعالان حقوق بشر بین المللی است و 4 اثر وی در مراحل انتشار ...و تاکنون 4 مستند در خصوص مذهبی و محیط زیست و حقوق بشر  ساخته است و اخرین  مستند فریاد بی صدا  که در خصوص تخریب محیط زیست در غرب گیلان است در جشنوراره متعدد راه یافته  و مورد استقبال قرار گرفته است و پنجمین فیلم مستند وی در خوص امکن حیات وحش و منابع طبیعی و زیارتی و اماکن میراث فرهنگی آستارا است کلیدش در سال 1392 خورد و امسال به اتمام رسید و مراحل نهایی فیلم طی می شود و چند فیلم وی ..( مدیر عامل شرکت  تعاونی مستند سازان نور..درجه داربازنشسته ارتش ......روز نامه نگار و وبلاگ نویس و فعال حقوق بشر شناخته  بین المللی ..

ارسال شده توسط روز نامه الکترونیکی درد نیوز – 1377 مدیر مسئول و سردبیر : ااد در ساعت 10:41 ب.ظ | نظرت شما (1)

یکشنبه 18 خرداد 1393
فرمانده انتظامی گیلان خبر داد
افزایش 26 درصدی دستگیری معتادان در گیلان

فرماندار آستارا:
احساس امنیت عمومی مهم‌ترین نیاز جامعه است


مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان:
رودخانه‌های رشت به کانال انتقال فاضلاب تبدیل شده‌اند


رئیس شورای شهر چوبر:
وقف سنت حسنه کمک به محرومان است


استاندار گیلان خبر داد
ورود یک میلیون گردشگر به گیلان


رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان خبر داد
استقرار همیاران پلیس در طرح‌های دریای گیلان


ارسال شده توسط روز نامه الکترونیکی درد نیوز – 1377 مدیر مسئول و سردبیر : ااد در ساعت 10:36 ب.ظ | نظرت شما (0)

یکشنبه 18 خرداد 1393

 

ارسال شده توسط روز نامه الکترونیکی درد نیوز – 1377 مدیر مسئول و سردبیر : ااد در ساعت 10:33 ب.ظ | نظرت شما (0)

یکشنبه 18 خرداد 1393

 

ارسال شده توسط روز نامه الکترونیکی درد نیوز – 1377 مدیر مسئول و سردبیر : ااد در ساعت 10:32 ب.ظ | نظرت شما (0)

یکشنبه 18 خرداد 1393

ملاقات وزیر اطلاعات با حسین شریعتمداری در موسسه کیهان که ظهر یکشنبه 11 خرداد 1393 انجام شد، بازتاب های رسانه ای گسترده ای در محافل داخلی و خارجی داشت.

بسیاری از خبرنگاران در جستجوی پاسخ به این سئوال که در ملاقات یک ساعت و نیمه حجت الاسلام سیدمحمود علوی با مدیر مسئول کیهان چه گذشته است، بارها با شریعتمداری تماس گرفتند اما وی حاضر به پاسخ نبود و توضیح می‌داد که انتشار مطالب رد و بدل شده را از سوی خود بلامانع می داند ولی باید آقای علوی نیز موافق باشد.

حسین شریعتمداری به گمانه زنی روزنامه دولت اشاره کرد که در آن علوی را حامل هشدار به مدیرمسئول کیهان دانسته بود. شریعتمداری گفت: «روزنامه های زنجیره ای و از جمله روزنامه ایران مثل همیشه آرزوهای خود را تبدیل به خبر کرده اند.»

وی در مقابل اصرار خبرنگار فارس گفت: «اگر درباره این ملاقات سخنی بگویم اصلاح‌طلبان از خجالت آب می شوند و کارگزاران از عصبانیت بی‌تاب

ارسال شده توسط روز نامه الکترونیکی درد نیوز – 1377 مدیر مسئول و سردبیر : ااد در ساعت 10:32 ب.ظ | نظرت شما (0)

یکشنبه 18 خرداد 1393

 سرکرده فراری منافقین که معمولا در مواردی بسیار نادر اعلام موضع و ایراد پیام می‌کند در پیامی تروریست‌های جیش العدل را برادران خود خواند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان، وب‌سایت و شبکه تلوزیونی گروهک تروریستی منافقین در پیامی که به مسعود رجوی سرکرده فراری گروهک  تروریستی منافقین منتسب است شانزده تن از تروریست‌های جیش‌العدل را که به جرم ترور مرزبانان جمهوری‌اسلامی‌ایران در سیستان‌و‌بلوچستان مجازات شدند، برادران خود خواند و از حمایت منافقین توسط آنها اعلام خشنودی و تقدیر کرد.
 
این در حالی اتفاق می‌افتد که هیچ گروه، سازمان و  یا دولتی حتی آمریکا و دول اروپایی در اطلاق نام تروریست بر جیش‌العدل و جند‌الله و محکومیت آنان تردید ندارند.
 
 این گاف سیاسی سرکرده منافقین که پیش از این هم به کرات اتفاق افتاده است به وضوح پرده از ماهیت تروریستی منافقین و حامیان آن بر می‌دارد و نشان می‌دهد که خروج منافقین از لیست تروریست‌ها علی‌رغم اعلام برادری و هم‌سنگری با تروریست‌های جنوب‌شرقی ایران از زبان سرکرده منافقین یک اشتباه تاریخی و درخور پیگیری توسط مجامع حقوق بشری است.

ارسال شده توسط روز نامه الکترونیکی درد نیوز – 1377 مدیر مسئول و سردبیر : ااد در ساعت 10:30 ب.ظ | نظرت شما (0)

یکشنبه 18 خرداد 1393

 

ارسال شده توسط روز نامه الکترونیکی درد نیوز – 1377 مدیر مسئول و سردبیر : ااد در ساعت 10:29 ب.ظ | نظرت شما (0)

یکشنبه 18 خرداد 1393

با گذشت سه روز از پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری، حسن روحانی رییس جمهور یکی از نزدیک ترین همپیمانان سوریه به او تبریک نگفته است.

به گزارش گروه سیاسی صراط، بشار اسد در انتخابات اخیر سوریه با کسب 88.7 درصد آرا در حالی که 73.4 درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کرده بودند بار دیگر به عنوان رییس جمهور انتخاب شد و در اولین واکنش‌ها، آمریکا و تعدادی از همپیمانان غربی این کشور، کل انتخابات را غیرقانونی خواندند.

در مقابل این واکنش‌ها، روسیه اعلام کرد که "ما هیچ تردیدی نسبت به قانونی بودن انتخابات سوریه نداریم."

با این وجود معلوم نیست چرا حسن روحانی رییس جمهور کشورمان واکنشی به نتیجه انتخابات نداشته‌ است! تا کنون علی لاریجانی انتخاب اسد را تبریک گفته ولی تنها واکنش رییس جمهور به انتخاب او، صرفا به یک پیام غیرمستقیم آن هم نه از طرف یک مقام دولتی بلکه به واسطه حضور هیات پارلمانی ایران در سوریه بوده است.

علاءالدین بروجردی که در راس هیات پارلمانی با بشار اسد دیدار و گفت‌وگو کرد، ضمن بیان تبریک به بشار اسد جهت انتخاب شدن توسط مردم سوریه، گفت: ما مراتب خرسندی و تبریک مقام معظم رهبری، رییس‌جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی و رییس قوه قضاییه را خدمت شما تقدیم می‌کنیم. این پیروزی، پیروزی همه ملت سوریه، ملت ایران و همه کسانی است که در کنار سوریه هستند.

گفتنی است بشار اسد بعد از انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری، در نامه‌ای از جانب ملت سوریه «صمیمانه‌ترین تبریکات و بهترین آروزها» را به حسن روحانی برای «کسب اعتماد میلیونها تن از ملت برادر ایران» تقدیم کرده بود.

با این وجود معلوم نیست در شرایطی که ایران به عنوان نزدیک ترین هم‌پیمان کشور سوریه شناخته شده و چشم آمریکا و غربی ها به واکنش ایران به انتخابات این کشور دوخته شده بود، چرا رییس جمهور هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

روحانی انتخابات سوریه را غیرقانونی می داند؟
بخشی از آرشیو سایت رسمی ریاست جمهوری در روزهای اخیر؛ روحانی و جهانگیری روز ملی یمن، روز ملی اتیوپی و ... را هم تبریک گفته‌اند. برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید.


آیا سکوت رییس جمهور ایران در این خصوص، همسو با خواست غرب نبوده است؟ آیا پیروزی اسد در شرایطی که 88.7 درصد آرای کل شرکت کنندگان را به دست آورده بود ارزش یک پیام تبریک خشک و خالی را نداشت؟ جالب اینجاست که آرای اسد نشان می دهد حتی با فرض شرکت همه معارضان سوری در انتخابات و حضور صددرصدی (!) مردم این کشور، باز هم بیش از 65 درصد آرا به اسد تعلق داشته است.

سوال اینجاست آیا دولت ایران با رصد لحظه به لحظه و مداوم در کمین هر مناسبت ملی در کشورهای مختلف در هر گوشه و کناری از جهان نشسته تا بی درنگ، از سوی رییس جمهور یا معاون اول او، پیام تبریک خود را ارسال کند(!)، انتخاب اسد را تا این اندازه بی اهمیت دانسته است؟ و یا این اقدام نیز چراغ سبزی به غرب در خصوص همگرایی با آنها در موضوع سوریه است؟

ارسال شده توسط روز نامه الکترونیکی درد نیوز – 1377 مدیر مسئول و سردبیر : ااد در ساعت 10:28 ب.ظ | نظرت شما (0)

یکشنبه 18 خرداد 1393

 

ارسال شده توسط روز نامه الکترونیکی درد نیوز – 1377 مدیر مسئول و سردبیر : ااد در ساعت 10:27 ب.ظ | نظرت شما (0)


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/3/18:: 11:2 عصر     |     () نظر

فرماندار آستارا گفت: احساس امنیت عمومی مهم‌ترین نیاز اساسی در سطح جامعه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سیروس شفقی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان ایجاد و احساس امنیت را از مهم‌ترین نیازهای اساسی در جامعه دانست.

وی نقش مهم و تعیین کننده نیروهای انتظامی را در تأمین امنیت مهم ارزیابی کرد و افزود: امنیت یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین نیازهای کشور بوده و وجود نیروهای انتظامی در جامعه نشان‌دهنده وجود امنیت در هر کشوری است.

فرماندار آستارا با بیان اینکه امنیت در جامعه متعلق به همه است، گفت: پلیس نیز متعلق به همه مردم است و تنها کسانی باید احساس ناامنی کنند که درصدد هستند امنیت مردم آسیب ببیند.

وی احساس امنیت عمومی در سطح جامعه را از مهم‌ترین نیازهای اساسی خواند و تصریح کرد: احساس امنیت یعنی اینکه مردم در محیط‌های شخصی و اجتماعی، کسب و کار خوف و هراس نداشته باشند.

شفقی برنامه‌ریزی در کارها و همدلی بین نیروهای انتظامی و مرزبانی و شورای تأمین را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم مردم احساس راحتی کنند و ما به اهداف خود در تحقق ایجاد امنیت و آرامش دست پیدا کنیم باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و همدلی در کارها را سرلوحه عمل خود قرار دهیم.

وی از تلاش‌های مجموعه انتظامی آستارا درباره برقراری امنیت مراسم‌های سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد تجلیل کرد.

فرماندار آستارا یادآور شد: در هفته گذشته به ویژه تعطیلات سه روزه اخیر امنیت مطلوب در سطح حوزه استحفاظی برقرار بود.

فرمانده انتظامی آستارا نیز در دیدار مذکور فرصت خدمت به مردم را توفیقی بزرگ عنوان کرد..

رحیم مهدی‌زاده با بیان و تشریح اولویت‌های مأموریتی ناجا در سال جاری تصریح کرد: امیدواریم امسال زمینه‌های همکاری مطلوب بین اعضای شورای تأمین و مجموعه نیروهای انتظامی و مرزبانی برقرار باشد و بتوانیم امنیتی پویا برای مردم عزیز فراهم آوریم.

وی با اعلام آمادگی پلیس خدمتگزار برای اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا با همکاری و تعامل خوب فرماندهی مرزبانی شهرستان، گفت: همه باید زمینه مناسبی برای مسافران و شهروندان فراهم کنیم تا با خاطراتی خوش موجب گسترده‌تر شدن حضور گردشگران در سطح شهرستان باشیم.

ایرج زارعی فرمانده هنگ مرزی شهرستان آستارا نیز در جلسه مذکور آمادگی مجموعه مرزبانی برای تعامل ویژه با انتظامی شهرستان در ایجاد امنیت پایدار را اعلام کرد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/3/18:: 11:2 عصر     |     () نظر

حساب اعتدالیون بخصوص دکتر نوبخت و دکتر روحانی از فتنه گران و اصلاح طلب های تندرو جداست ..این دو بزرگوار اعتدالگرا هستند ...

اعتدالیون ایران - جمعی از ستاد انتخاباتی دکتر روحانی ...

سخنی با ریس دادگستری گیلان و دادستان های گیلان ..چرا با حزب خود خوانده  در گیلان  برخورد نمی شود

سخنی با ریس دادگستری گیلان و دادستان های گیلان .. چرا برای  تاسی وتشکیل و فعالیت شبه حزب شورای راهربدی گیلان به ریاست عبدالغفار شجاع اعلام جرم نمی کیند و برخود قضایی نمی کیند قانون کاملا شفاف است تشکیل و فعالیت و همایش و جلسات حزب یا گروه بدون مجوز و پروانه فعالیت جرم  محسوب می شود و این وظیفخه دستگاههای امنیتی و انتظامی و دادستانهای گیلان هستند که برعلیه این شبه حزب غیر قاونی تشکیل شده توسط شجاع اعلام جرم و برخورد قانونی کنند  و از تشکیل جلسات و همایش  استانی و شهرستانی هفتگی این شبه حزب جلوگیری و برخورد کنند...قانون در خصوص حرکت غیر قانونی این آقایون تعریف شده است  و از استاندار و ریس شورای تامین استان گیلان درخواست داریم این مسئله در شورای تامین مطرح برخورد و از مسئولان استانی  و شهرستانی گیلان بخو اهند با این شبه حزب خود خوانده برخورد و همکاری نکنند

------------------------------------

  حرف تا عمل مشارکتی ها گیلان یکی نیست ..نمونه اش در دیدار با معاون ریس جمهور  اعلام شد  و خود شجاع و معاون ریس جمهوور که دیدار اعضای ستاد انتخابات روحانی /گیلان با معاون ریس جمهور ..در گیلان شجاع و دار و دسته مشارکتی  که خود را غیر قانونی شورای راهبردی گیلان می نامند ( حزب خود خوانده  غیر قانونی ) در تهران در مصاحبه و جلسه دیدار ستاد انتخابات روحانی در گیلان اما  وقتی گیلان رسیدند اعلام نمودند  جلسه مشترک شورا ی راهبردی  اصلاح طلب های  مشارکتی های گیلان  با معاون ریس جمهور ..آخر اقای شجاع و دار و دسته تا کی دروغ ...

در هیچ استانی چیزی بنام شورای راهبردی نیست و وجود ندارد  چطور شما اعلام می کیند شما با دستور ریس جمهور شورای راهبردی گیلان را تشکیل دادید..

جهت اطلاع شجاع  بگم : طبق قانون و قاون اساسی تاسیس و مجوز دادن به حزب ، گروه یا سازمان  یا جمعیت با موافقت کمیسیون احزاب وزارت کشور است که از نمایندگان  قوه قضاییه، دولت ، مجلس تشکیل  می شود .. حتی ریس جمهور هم نمی تواند دستور تاسیس یا مجوز حزب یا گروه را بدهد مگر  با تایید کمیسیون احزلب وزارت کشور.. چرا از طرف ریس جمهور دروغ می گویید...

اگر راست می گویید چرا در جلسه  مشترک با معاون ریس جمهور که با دار و دسته خود ساخته رفته بودید چرا اعلام شد  جلسه اعضای ستاد روحانی با  معاون ریس جمهور  خودتان هم  می دانید کارتان کاملا غیر قانونی است ...اما در گیلان اعلام می کنید دیدار شورای راهبردی گیلان با  معاون ریس جمهور....چرا با صداقت صحبت می کند  چند درصد شرکت کنندگان عضو ستاد روحانی بودند که با شما امدید حتی المقدرور چند نفر که از استارا آمده بود ند فقط دو نفر عضو ستاد روحانی بودند بقیه عضو ستاد قالیباف بودند چون مشارکتی بودند شما ترجیح دادید در جلسه مشترک  معاون ریس جمهور هم حزبی های خود را ببرید...

لازم به توضیح آست : عبدالغفار شجاع  از مشارکتی های گیلان و اسلاح طلب های تندرو است و در سال 1388 رسما انتخابات را تقلب می دانست وبعداز آن هم در جلسات رسما انتخابات 88 را تقلب می دانست ..سند و صدا و مدرک است ... و نماینده انزلی و رد صلاحیت شده بود و از تحصن کنندگان  مجلس در زمان اصلاحات بود ... بحد کافی در دستگاههای امنیتی  و اطلاعاتی و قضایی مدرک برای اثابت کارهای غیر قانونی این آقا است ...حتی انتصاب وی بعنوان مشاور معاون ریس جمهور قبل از توبه  در خصوص فتنه 88 مرود است ...

مطابق قانون دادستان رشت و قوه قضاییه عبدالغفار شجاع را بعلت تشکیل شبه حزب شورای راهبردی اصلاح طلب های ( اکثریت از باقیماندهای فتنه 88 و اصلاح طلب های تندرو گیلان ) تحت پیگیرد قاونی و اعلام جرم کند ..مطابق قاون تشکیل جلسات  حزب یا گروه یا دستجات فقط با مجوز قاونی انجام می شود وی با چه مجوزی بنام ریس شورای راهبردی اصلاح طلبهای گیلان  فعالیت می کند با فرمانداران و مسئولان گیلان دیدار و تعیین تکلیف می کند و جلسات منظم شهرستانی برگزار و احکام  استانی و شهرستان غیر قانونی برای شورای راهبردی گیلان صادر نموده است. در صورتیکه اگر هم وی یا هرکس درخواست تسایس حزب یا بنیاد یا گروه ای کند حق برگزاری همایش و جلسات حزبی   ندارنند تا مجوز یا پروانه فعالیت بگیرند در استان گیلان و شهرستان آین آقا و د ار  دست ایشان  جلسات و همایش های  هفتگی دارنند و احکام استانی و شهرستان شورای راهبردی  صادر نموده است

------------------------------

در 12 اردیبهشت 93 در تالار گلستان فومن  چون شجاع  بنر و جلسه را بنام  همایش شورای راهبردی گیلان نوشته و اعلام نموده بود از معاون ریس جمهور نوبخت دعوت کرد ..چون معاون ریس جمهور قانونمند است و سالها نماینده بود و می دانست تاسیس حزب یا گروه باید با مجوز قاونی باشد و شرای راهبردی که شجاع غیر قانونی در گیلان تاسیس کرده یک شبه حزب کاملا غیر قانونی است و در جلسه شرکت ننمود ...در جلسه هم در ششم خرداد اعلام نمود  جلسه مشتر ک با ستاد انتخاباتی دکتر روحان از گیلان با معاو.ن ریس جمهور بهیج وجه معاون ریس جمهور حرفی از شورای راهبردی گیلان نزد و حتی اجازه نداد  شجاع در جلسه از شورای راهبردی گیلان حرف بزند فقط  جلسه بنام حضور اعضای ستاد روحانی در گیلان با معاون ریس جمهور و وقتی شجاع و دار و دسته اش از تهران آمدند  اعلام نمودند جلسه مشترک معاون ریس جمهور با شورای راهبردی ..در صورتیکه مطابق قاون تشکیل چین گروه یا حزبی در گیلان مجوز یا پروانه ندارد و باید دادستان رشت و مسئولان قضایی علیه شجاع اعلام جرم کنند ..بخاطر جلسات و همایش های و دادن حکم های غیر قائونی در گیلان بنام شورای راهربدی گیلان..

 

عین خبر دیدار معاون ریس جمهور با اعضای ستاد انتخابالتی روحانی با وی ..کلا حرفی از شورای راهبردی گیلان نشده ..و شجاع برای مقاصد سیاسی و مهره چینی نماینده های مجلس برای دوره بعد برای خود است ...

ششم خرداد 1393 تهران / گزارش درد نیوز dardnews.ir/عصر روز دوشنبه  معاون رییس جمهور ، دکتر نوبخت  میزبان ستادهای انتخاباتی 92 دکتر روحانی در استان گیلان بود.این دیدار که به دعوت عبدالغفار شجاع ، مشاور کشاورزی دکتر نوبخت و ریس اسبق  ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان انجام شد حاضرین در جلسه به بیان نظرات خود پیرامون مسائل جاری کشور و استان پرداختند.

در ابتدای این دیدار نمایندگان طیف های مختلف از جمله ستادهای شهرستانها ، بانوان و جوانان دیدگاههای خود را درباره فضای سیاسی کشور قبل و بعد از انتخابات 24 خرداد 92 بیان کردند.برخی انتصابات غیر همسو با دولت ، عدم انسجام نیروهای حامی دولت ، در خواست توجه بیشتر به حقوق بانوان و جوانان ، رفع مشکل بیکاری از جمله مشکلات مطرح شده در این جلسه بود.

 شجاع رییس ستاد انتخاباتی 92دکتر روحانی در استان گیلان نیز گزارش مفصلی از اقدامات صورت گرفته در سطح کشور برای همگرایی بیشتر نیروهای حامی دولت ارائه کرد.

دکتر نوبخت گفت : در جشن بزرگ حامیان دکتر روحانی در 23 خرداد به استان گیلان سفر میکند و مثل همیشه در کنار مردم همیشه سربلند گیلان خواهد بود.

معاون برنامه ریزی رییس جمهور وعده داد دولت با تمام قوا در تلاش است مشکلات کشور را حل کرده و نرخ تورم را کاهش دهد. وی اشاره کرد در دیدار با مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله خامنه ای بر لزوم رفع تحریمها و تلاش همه جانبه دولت در این بخش تاکید کردند.

دکتر نوبخت در بخش دیگری با اشاره به اینکه پس از جلسه هیئت دولت دکتر روحانی را در جریان دیدار امروز قرار داده است، افزود: رییس جمهور به همه شما سلام ویژه ای فرستاد و بسیار خوشحال بود که امروز من در خدمت شما عزیزان هستم.

د ر پایان معاون ریس جمهور از اعضای ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان تقدیر و تشکر نمود ....

بینید این خبر چیزی در مورد شورای راهبردی اصلاح طلبه های گیلان گفته نشد و حتی بنر یا کاغذی در مورد شورای راهبردی  نبود..چگونه شجاع و دارو دسته شبه حزب خود خوانده شورای راهبردی گیلان این جلسه را شورای راهبرید نامیدند

نویسنده  و محقق و تحلیل گر سیاسی ایران

دکتر محمد علی هالو

 

ارسال شده توسط انصار حزب الله گیلان ASTARA038@YAHOO.COM در ساعت 1:39 | نظرات شما (0)

ارسال شده توسط انصار حزب الله گیلان دکتر محمد علی اسلامی /ASTARA038@YAHOO.COM در ساعت 10:12 ب.ظ | نظرت شما (0)

سه شنبه 13 خرداد 1393

معاون پژوهشکده زلزله شناسی گفت:در صورت وقوع زلزله در شهر تهران بیش از 5 میلیون نفر جان خود را از دست خواهند داد.
آریا منش با بیان اینکه اطلاعات لرزه نگاری نشان می دهد که تهران در شرایط بحرانی به سر می برد گفت:‌ موضوع زلزله درتهران یک امر واقعی است نه سیاسی.
 

محمدرضا آریا منش در برنامه "زلزله پایتخت واقعیت یا سیاست" در دانشگاه علامه طباطبایی افزود: زلزله در شهر تهران قطعی است و میزان شدت آن بین 7 تا 8 دهم ریشتر خواهد بود.
وی افزود: زمان بازگشت زلزله در تهران هر 173 سال است. از آخرین زمان بازگشت وقوع زلزله 15 تا 20 سال می گذرد و ما باید هر لحظه آماده وقوع آن باشیم.
آریامنش ادامه داد: گسل های مناطق شمالی و جنوبی تهران از جمله گسل داراباد، نیاوران، نارمک، تجریش، قصرفیروزه در شرایط فعال قرار دارند.
وی در ادامه گفت: در صورتی که مقاومت گسل ها پایان پذیرد زلزله به وقوع می پیوندند.
معاون پژوهشکده زلزله شناسی تاکید کرد: ایران از نظر لرزه خیزی در منطقه فعال جهان قرار دارد.
وی افزود: اغلب بیمارستان ها و سازمان های دولتی،‌مراکز آموزشی و مدارس تهران نیز در مناطق پرخطر قرا ردارند.
آریا منش با بیان اینکه اطلاعات لرزه نگاری نشان می دهد که تهران در شرایط بحرانی به سر می برد گفت:‌ موضوع زلزله درتهران یک امر واقعی است نه سیاسی.
وی درباره زمان وقوع زلزله افزود: با علم نانو می توان زمان آن را پیش بینی کرد.
آریامنش گفت:‌ با علم نانو این کار شدنی است و نویدهایی می رسد که امکاناتی فناوری نانو را در اختیار زلزله شناسان قرار گیرد.

ارسال شده توسط انصار حزب الله گیلان دکتر محمد علی اسلامی /ASTARA038@YAHOO.COM در ساعت 10:08 ب.ظ | نظرت شما (0)

سه شنبه 13 خرداد 1393

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/3/13:: 10:24 عصر     |     () نظر

بدون روتوش!!

index
یکی برای ما نوشت: امروز به عینه شاهد صحنه ای در یکی از فروشگاه های شهرمان رشت بودم و الان که پاسی از شب گذشته همچنان در شوک به سر می برم
عصر امروز بنا به ضرورت کاری (امورات چاپ) در دفتر —- کامپیوتر، حاضر شدم. در اثنای کار جوانی وارد شد که با استقبال دختران بزک کرده ای که شاغل در این دفتر بودند قرار گرفت این استقبال به حدی بود که سه تن از دختران با این جوانک دست دادند و حتی یکی از آنها بی شرمانه در انظار عمومی به —- هم پرداخت.
البته سعی در احتیاط و پنهان کردن حرکتش پشت دستگاه ها داشت که متاسفانه جلوی دیدگان من و تنی چند قرار گرفت
وقتی برادری کنار من زیر لب (نه علنی ) به غرولند پرداخت یکی از همان دخترکان بزک کرده شنید و لب به اعتراض گشود و پیرمرد خسته بی خیال ادامه اعتراضش شد!!
ایا —- کامپیوتر همان —- کامپیوتر نیست که با لغو مجوز روبه رو شد؟ و… دوباره جولانگاه نا اهلان شده است؟
چرا اداره اماکن برخورد جدی تری با این نوع فروشگاه های سابقه دار نمی کند؟ به سایت احرارگیل پناه آورده ام کمکم کنید مرا از آشفته گی خیال نجاتم دهید!

آخه روز روشن در حکومت علوی…

 

از شورای نگهبان می خواهم بر ما ببخشاید!!

12844press20-1

یکی از لیدرهای اصلاح طلب اعتدالگرای توسعه مسلک گیلان اخیراً یه حرفایی زده که بد نیست یه جاهایش رو شما ها هم بدونید!

این لیدر اصلاحاتی گفته: ما در گیلان تشکیلاتمان قویه، یکی از حزب های ما رو عبدالغفار داره، یکی دیگر رو عبدالاحمد داره، آن یکی رو عبدالهرمز داره، وآن آخری رو عبد المحمدباقرداره … ولابد یکی راهم عبدالمالک ریگی داره!!

ادامه شو گوش کن!

… یک شورای مشورتی داریم که بنده بنیانگذارش بودم. اصلاح طلبان شناسنامه دار در آن هستند.

یک مجمع توسعه استان گیلان که جمعی از نمایندگان فعلی و اسبق در آن عضو هستند.

یک شورای راهبردی استان گیلان بود که با حکمی که از دولت داده می شود به شورای مشورتی تغییر نام می دهد. (پس اون اولی چه میشود حاج احمد 2تا شورای مشورتی یک حزب دریک استان؟) بنده، آقای عبدالغفار، عبدالکیوان ، عبدالملک، عبدالهرمز و … از اعضایش هستیم

بنیاد اندیشه و توسعه گیلان “یک تشکیلات دیگری هم هست که پس از دولت آقای روحانی و به همت آقای عبدالهرمز! شکل گرفت

که در سالن همایش بانک صادرات جلسه ای را تشکیل دادند که سخنران آن آقای عبدالسریع القلم بود”!!

مجمع ادوار گیلان هم وجود دارد که عبدالکاظم خوش دل! کارهاش رو به نمایندگی ازدکترعبدالمحمدباقر پیگیری می کند.

خودمونیم حاج احمدا!

عجب قارچهای سریع الرشدی کاشتیدا!! خب حاج احمد آقا! خودت به اسامی و افراد نگاه کن، اینهایی که شما نام بردین همه اش سر و ته یه کرباسن که!!

یکی می شدید و شورای محترم نگهبان رو دچار زحمت نمی کردید تا آخر دست بگید «از شورای نگهبان می خواهم بر ما ببخشاید!!» بهترنبود؟

راستی چرا از «جمعیت توحید و تعاون» رفقای آقای موسوی فتنه گر و آن 2تای دیگرسخنی به میان نیاوردیدی؟ یعنی نخواستی اونها رو لو بدی؟! زود بود؟ حاج احمدآقا! داشتیم؟!

 

معاون استاندار، داره برای انتخابات استحکامات بنا می کنه!؟

 

67 (2)

شنیدیم که یکی از معاونین محترم استاندار برخلاف ادعای (اینکه گفته بود حضور فرمانداران و مدیران ارشد استان در انتخابات آینده خط قرمز استاندار و استانداری است) خود، پشت خاکریز بنا شده ی انتخابات ، خودجوش داره استحکامات بنا می کنه!

تلاش های این آقای معاون بظاهر نرم و لطیف البیان! برای انتخابات آینده بخصوص درشرق گیلان هر روز داره بیشتر و بیشتر میشه. برخی از عناصر مسئله دار فتنه 88 رو آورده بغل دست خودش و به آنها پر و بال داده و همین عناصر، بدجوری دارن روی خط قرمز مورد ادعای آقای معاون؛ خط قرمز میکشن! وای که بدجوری دارن جلوی چشم آقای معاون؛ برای انتخابات آستانه (ببخشید! در استانه ی انتخابات) دست و پا میزنن! انهم از الان!

داری حرف منو یا نه؟!

از الان برای انتخابات آینده!؟

خوبه که برخی ها یه بار رد صلاحیت شدن،اخیراً هم دستگاههای امنیتی گویا با مسئولیت شان موافقت نداشتن تاییدیه هم ندادن!!

بهرحال سیگنال اقدامات انتخاباتی این معاون محترم و آن مدیر ارشد عضو ستاد موسوی فتنه گردرگیلان و آن معاون محترم فرمانداردر شرق گیلان وآن آقای فرمانداردر غرب گیلان بااین دو تا مدیر ارشد استانی ( با مدرک دکترا)….چیزی نیست که مسئولین محترم نظارت برانتخابات و دستگاههای امنیتی بتوانند آنرا نادیده بگیرند.

شنیدیم رفته تو یه شهرستانی گفته خودم دوست دارم تو رشت کاندیداباشم ولی رفقای حزب میگن برو توشهرخودت!!

آخه! یکم خودتو تحویل بگیر!!

قدرت نفوذ قلم سریع القلم و واگویه های آقای فرماندار!

 

67

آقا! این آقای فرماندار رو دوست داریما ولی نمی دونیم چرا برخی کاراش به دل نمیشینه مثلاً اخیراً در یه مرقومه ای (ضمن احترام به ایشان) نوشته بود که دکتر شما هم به گیلان آمده بود و به دولت انتقادهایی داشت و ما چیزی نگفتیم و…

جناب آقای فرماندار، داشتیم؟! بقول شما این آقا دکتر ما، مگه با فتنه 88 ارتباط داشت؟

جناب فرماندار! عمر وعاص رو نمیشه با عباس ابن علی (ع) مقایسه کرد که عزیز!

بله، بظاهر هردو مخالف خوانند ولی باید جبهه هارو شناخت. میگی بیاید با هم بشینیم تا موضوعات حل بشه؟ باشه، ولی اول باید نگاهها رو عوض کرد… آخه سریع القلم با آن سوابق درخشانش(!) رو مقایسه می کنی با دکتر… که آمده در رشت از دولت چهارتا انتقاد کرده؟! آقای فرماندار، مثال خوبی نزدی ها؟!

برما ببخش، ما به مرام شما علاقمندیم ولی آقای فرماندار خبرداری قلم آقای سریع القلم درهمان همایش چه غوغایی کرده؟ به به!! به به، به اینهمه توانایی!! تصویب طرح بزرگ چند میلیاردی برای همشهری شما، آره همشهری شما!!

شنیدیم حضور سریع القلم در رشت تصویب (تحت فشار) طرح بزرگ چند میلیاردی اقتصادی از طریق معاون —- اس… گیلان حکایت ها داشته… آقای فرماندار، تا بعد!

وحدت اصولگرایان در بالا بالاها!

 

n00067323-b

شنیدیم حضرات اصولگراها اون بالا بالاها بیکارننشستن! خبردار شدیم که اخیراً حضرات آیات کعبی و مصباح و… دورهم نشستن و یکی به دیگری گفته در انتخابات «خبرگان رهبری» متعهد می شویم هرچه آیات عظام یزدی و مهدوی بگویند رو اجرایی کنیم ولی در انتخابات «مجلس» نظراتی داریم.

معاون رییس جمهور بدنبال لباس بسیجی!

 

1234

شنیدیم در اجلاسیه هادیان سیاسی یکی از نهادهای انقلابی دکتر—- معاون محترم رییس جمهور برای سخنرانی دعوت شده بود.

میگن وقتی دکتر ما وارد صحن میشه و جمع با اخلاص حاضر رو می بینه، بسیجی بودنش گل می کنه و به یکی از همراهانش میگه برام یه دست لباس بسیجی تهیه کن!!

دکترجان بله؟! دکتر! لباس بسیجی؟! آخ که « جو» گاهی وقتها چقدر نامرده!!

دکتر! «مناظره با دکتر خوش چهره» در ایام انتخابات چندین و چندسال پیش آقای هاشمی و احمدی نژاد، یادته؟! بعد اون توهین ها و حمله ها به بسیج چی میشه؟!

دکتر! بعد اگه آقای هاشمی وخانواده ی گرامش بفهمن که شما دنبال لباس بسیجی میگشتی چی؟!

دکتر ببخشید بعد دکتر خوش چهره بفهمه چی؟ رو خط نمیاد و گرد و خاک بلند نمیکنه؟!

خبر(تقاضای لباس بسیجی) وقتی به یکی از بزرگان حاضر درجلسه میرسه وی از تهیه لباس بسیجی برای آقای دکتر ما، سربازمیزنه!!

شاید آن بزرگوار، بخاطر آورد مناظره ی معروف دکترعزیزما رو با دکتر خوش چهره در تلویزیون وخواسته در دادن پاسخ به تقاضای دکتر، سنگ تمام بذاره!

زین سبب حاجتش رو برآورده نمیکنه و دکترعزیزتر از جان ما هم در گوشه ای…!!

 

فعال شدن چهل NGO برای انتخابات آتی در گیلان !

 

ngo

میگم حالا که می خواستی به این آقای —- (مسئول رسانه ای ستاد آقای میر حسین موسوی در گیلان) مسولیت بدی لابد روابط عمومی رو بهش می دادی!!

فرهنگی و اجتماعی رو بهش دادی و اونم پشت سرهم با یه تعدادی از سایت های همسو نشست میذاره! اونها رو داره پر و بال میده برای روز مبادا.

میگن یکی از مدیران ارشد استانداری 40 تا از NGOها رو داره فعال میکنه برای انتخابات آتی!! فعلاً تا همین جا…

--------------

لویی جرگه به سبک ایرانی

 

1183 copy

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید که با طرح شعارهای فراجناحی توانست اعتماد عمومی مردم را جلب کند ، این امیدواری وجود داشت که افراط و تفریط های شانزده ساله گذشته خاتمه یابد تا دولت اعتدال با تمرکز روی مسائل اصلی کشور هم و غم خود را بر خدمت و پیشرفت متمرکز نماید . اگرچه در برخی از بخش های جامعه چنین اتفاقی افتاده اما برخی از رویدادهای جامعه حاکی از استمرار افراط گرائی در بخش هایی از سازمان دولت تدبیر و امید است که متاسفانه نشانه بی تدبیری و مآلاً از بین رفتن نهال امید در جامعه است که مصداق دانشگاهی آن را ذیلاً با خوانندگان محترم در میان می گذاریم :
در پنجاه سال گذشته نهاد دانشگاه در کشور ما هیچ وقت از اهمیت نیفتاده و به همین دلیل اتفاقات آن از حساسیت ویژه ای برخوردار است. در همین راستا با روی کار آمدن مقامات جدید وزارت علوم، گروهی از استادان دانشگاه گیلان، رئیس فعلی دانشگاه را برای ریاست این دانشگاه پیشنهاد کردند که با توجه به سوابق علمی ، اجتماعی و اجرائی ایشان مورد پذیرش قرار گرفت و در این سمت منصوب گردید . رئیس دانشگاه نیز برای آنکه نشان دهد نظر افکار عمومی دانشگاهی برای او مهم است، انتصاب پست ریاست دانشکده ها را به انتخاب اساتید گذاشت و آن را نوعی دموکراسی تلقی کرد اما گذشت زمان نشان داد که اطرافیان ایشان اعتقاد زیادی به دموکراسی ندارند زیرا پوسته ای از دموکراسی هدایت شده را پیش پای اساتید دانشگاه قرار داده و از انتخاب رئیس اولین تا آخرین دانشکده بتدریج حلقه انتخاب را تنگ تر کردند، به طوری که برخی از دوستان دانشگاهی جلسه اخیر انتخاب رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی را فرمایشی و فرآیند آن را فریبکارانه تلقی نمودند.
در این جلسه چه گذشت…..
صبح روز یکشنبه چهارم خرداد اعلام شد که عصر آن روز جلسه انتخاب رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی با حضور نمایندگان منتخب گروه های آموزشی در دفتر رئیس دانشگاه برگزار می شود. به همین دلیل در زمان موعود اعضای منتخب گروه های آموزشی ( که ما آن را لویی جرگه به سبک ایرانی خوانده ایم ) و برخی از کاندیداهای احراز پست ریاست دانشکده در محل مورد نظر حاضر شدند و رئیس دانشگاه پس از بیان نظرات خود سالن را ترک کرد تا جلسه وارد شور شود . سپس گروهی از حاضران که تنور انتخاب را مطابق نیات خود می دیدند در یک موضع گیری عجیب اصرار کردند تا فی الفور رأی گیری برای انتخاب رئیس دانشکده بعمل آید اما دوستان دیگری هم بودند که بر این فرآیند ایراد وارد کرده و معتقد بودند ابتدا کاندیداها آمادگی خود را کتبا برای ریاست دانشکده اعلام کنند، آنگاه پس از اعلام برنامه ایشان و بحث و بررسی گروه منتخب جلسه رأی گیری برگزار شود . متاسفانه دوستانی که مایل بودند فوراً همه چیز تمام شود ، استدلال گروه رقیب را نپذیرفته و بر رأی گیری فوری پافشاری کردند . در نتیجه با بحث و مشاجره دو طرف (دانشگاهی !) بازار هتاکی ، افترا و تهمت گرم شد و حرمت ها هتک و اخلاق و ادب پایمال گردید. نگارنده به رغم ارادتی که نسبت به شخص رئیس دانشگاه دارد ( و البته در روی کار آمدن ایشان نیز به سهم خود مشارکت داشته است ) بدلیل رسالت مطبوعاتی خود و نیز وجدان اخلاقی خویش نمی تواند از این اتفاق نامیمون و خطای آشکار بگذرد و به انعکاس آن نپردازد . زیرا حفظ حرمت امامزاده با متولی آن است و نباید اجازه داده شود حریم حرمت دانشگاه با خود خواهی ها و خودکامگی های افراد فرصت طلب شکسته شود . اینجانب برخلاف اعتراض یکی از حاضران در جلسه چهارشنبه، معتقد نبودم در لویی جرگه فرمایشی شرکت کرده ام اما اصرار غیر منطقی اکثریت حاضران جلسه مذکور برای برگزاری فوری انتخابات و انتخاب رئیس دانشکده از میان اسامی نامشخص ( که در افواه جریان داشت)، البته سئوال برانگیز بود و اصل انتخاب را به شدت مخدوش کرده و مورد سئوال قرار می داد .
اگرچه در یادداشت های پیشین نیز نوشته ام متأسفانه ما عموماً اهل افراط و تفریط هستیم، به طوری که یا از این سو و یا از آن سوی دیوار می افتیم، درحالی که بر اساس پیشینه فرهنگی و منطق اسلامی مان بخاطر میانه روی و اعتدال شایسته تحسین شده ایم و مولای مان علی (ع) نیز گرایش به چپ وراست را جز گمراهی نمی داند و بعید به نظر می رسد دولت تدبیر و امید ( که ما آن را سنتز دولت های گذشته خوانده ایم ) بر این افراط و تفریط ها صحه بگذارد چون با اندیشه و عمل دولت اعتدال منافات حتمی دارد .
جلسه روز یکشنبه (که در آستانه عید مبعث انجام شد ) نشان می دهد اندیشه و عمل مدعیان آزادی و دموکراسی با منادی بعثت ( که پیام آورمکارم و فضایل اخلاقی بود ) هیچ تناسبی ندارد . اینک در حالی که دولت روحانی تلاش می کند با اتخاذ تدابیر منطقی ، امیدها را در دل همه ایرانی ها زنده کند و حتی در معادلات بین المللی شعار برد- برد را مطرح می کند ، آیا مواضع سلبی ، نفیی و حذفی کسانی که بر مصادر امورنشسته اند بی اعتقادی ایشان به وجه اعتدالی دولت اعتدال را نشان نمی دهد ؟
درست است که طی هشت سال مدیریت احمدی نژاد، بخش بزرگی از فرهیختگان جامعه از مدیریت و حضور موثر در صحنه های اجتماعی حدف شدند اما این دلیل آن نمی شود که مدیران جدید و منتخبان آنها خودکامگی را پیش گیرند و حالا که نوبت به آنها رسیده بر اساس امیال شخصی ترکتازی کنند. زیرا در اندیشه ما هرگز هدف وسیله را توجیه نمی کند و اگر چنین کنند این کار سوء استفاده از آزادی و فرصتی است که مردم بزرگ ما طی آفرینش حماسه سیاسی و بخاطر پاسداری از ارزش های انقلابی و پاسداشت خون مقدس شهدا در اختیار آنها قرار داده اند. مردم ما که فرصت های تازه را برای مدیران خود می آفرینند ، فعالیت های آنها را هم رصد می کنند و چنانچه بوی سوءاستفاده و انحراف را از عملکرد آنها استشمام کنند رأی اعتماد خود را از مدیران پس می گیرند . چنانکه بارها در طی دهه های گذشته نشان داده اند، آنها عقد اخوت دائمی و نامشروط با کسی نبسته اند .
اشتباه اساسی مدیران ما این است که رفتار سیاسی را به سیاست زدگی و بازی های سیاسی بدل کرده و با بی توجهی به مقتضیات ملی و محلی ، گرفتار منویات شخصی و گروهی خویش هستند و اگر مجال یابند رفتارهای جاه طلبانه متأثر از خودشیفتگی و خودکامگی ( منبعث از عقده های تاریخ اجتماعی) را در پیش می گیرند تا آنکه مجدداً نوبت به جناح سیاسی دیگری برسد….
آیا نتیجه انتخابات یکشنبه مذکور و بازی های سیاسی مشابه جز این است که بجای تداوم حرکت های پرشتاب علمی ، از این پس گروهی از استادان در اندیشه تشکیل و تشکل اپوزیسیون باشند و بجای همکاری های علمی ، بخشی از انرژی خود را در تقابل ها و تعارض های سیاسی هزینه نمایند ؟
ریاست محترم دانشگاه در آغاز جلسه مذکور اظهار داشت که آئین نامه ویژه ای برای روش ابداعی انتخاباتی خود نوشته اند و قرار است پیام آن را به عنوان یک تحفه دموکراتیک به دانشگاه های دیگر هم صادر نمایند . براستی اگر آنچه در یکشنبه مذکور گذشت، دموکراسی است. پس خودکامگی و استبداد رأی کدام است ؟ اگر خودکامگی اساس دموکراسی است ، پس هرگز مباد دموکراسی ؟ بلکه باید گفت صورت نیکو نیاید هیچ کار ای برادر سیرت نیکو بیار

 

دکتر سید ولی الله موسوی
عضو هیات علمی دانشگاه گیلان

---------------

با اشاره به این که فردین معصومی در مسابقات قهرمانی جهان با تحمل تمام سختی ها تا یک قدمی قهرمانی پیش رفت و آماده ی مقابله با کشتی گیر ترکیه بود، افزود: معصومی بنابه در خواست فدراسیون کشتی کشور به نفع هم وطن خود از شرکت در فینال کناره گیری کرد و این باعث شد کشتی گیر ایرانی با نفسی تازه به میدان بروند و قهرمان جهان را کسب کند. وی ادامه داد: این کار نشانگر منش و اخلاق پهلوانی او است و افتخاری برای کشتی گیران گیلانی محسوب می شود.

محمدرضا واثق کارگرنیا در بخش دیگر سخنان خود با تاکید براین که ورزش های باستانی جزو فرهنگ ایران و ورزشی اسلامی به حساب می آید، اذعان داشت: با این حال در استان گیلان به طور مطلوب به این امر رسیدگی نمی شود و در حال حاضر زورخانه های شهر با کمک های مردمی و به صورت خودجوش کار می کنند.

وی با بیان این که در دولت دهم طرح ساخت 3 زورخانه در سطح استان مطرح و تصویب شد، اما به دلیل عدم پیگیری مسوولان در حد طرح تصویب شده باقی ماند و به مرحله ی اجرا نرسید، افزود: اجرای این طرح بدون همکاری و پیگیری نمایندگان مجلس و همت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان امکان پذیر نیست.

در این مراسم علاوه بر اهدای تندیس و مدال، مسوولان استانی با اهدای هدایای نقدی از این کشتی گیر گیلانی تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

ارسال شده توسط انصار حزب الله گیلان دکتر محمد علی اسلامی /ASTARA038@YAHOO.COM در ساعت 09:37 ب.ظ | نظرت شما (0)

سه شنبه 13 خرداد 1393

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/3/13:: 10:23 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >