سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، هر بدعت گذاری را دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
انصار حزب الله گیلان

مهندس نیما سیفی نزاد از نخبگان کشور و فعال حقوق بشر و میحط زیست  و وبلاگ نویس  امروز در در خانه اش  دستگیر شد
شرح اتهام : دعوت عمومی برای پایکوبی و شادی ...در فیس بوک

توضیح اسمیاعل اسدی دارستانی  در خصوص مهندس نیما سیفی نزاد : وی جوانی ولایت مدار و مدافع سر سخت جمهوری اسلامی و از نخبگان علمی و سایبری  و وبلاگ نوی مطرح بین اللملی است  و بهیج وجه مهندس نیما سیفی نزاد در فیس بوک عضو نیست و هیچ وقت چنین طرحی را نمی نماید و معتقد به قانون اساسی است ..در انتخابات هم وی رد صلاحیت شد بعنوان کاندیدا شورای شهر ...
  در باره  مهندس نیما سیفی نزاد ( از نخبگان علمی و سایبری و طراحان و سیاسی  و بلاگ نویس و مذافع محیط زیست   ایران  شناخته شده کشوری )
مهندس نیما سیفی نژاد یکی از چهره های برجسته ی استان گیلان و شهرستان مرزی آستارا می باشد که علی رغم جوانی همواره تلاش های بسیاری برای ارتباط قویتر مردم و مسئولین ایجاد کرده است. ایشان سالهای جوانی خود را با مشقت فراوان در راه تحصیل علم و دانش گذراند و توانست با تحصیل در مقاطع بالا گامهای موثری در امور عمرانی و رشد و توسعه ی این شهرستان بردارد وی همواره به عنوان نماینده ی جوانان در امور سیاسی به فعالیت پرداخت و با توجه به سختی های فراوان هرگز دست از کوشش و جهاد برای ایجاد بستر مناسب فرهنگی در شهرستان و استان گیلان برنداشت و در انتخابات  ریاست  جمهوری معاون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استارا بود..امیدواریم این سو تفاهم یا توطئه از طریق رقیب های انتخاباتی رفع شود وی آزاد شود
مهندس نیما سیفی نزاد یکی از کاندیدای مطرح نمایندگی مجلس از استار ا است و حامیان زیاد و مطرح در استارا و ولوندویل دارد بخصوص  جوانان و تحصیل کردگان و احتمالا رقبای انتخاباتی برای اینکه وی را از صحنه حذف کنند چنین اتهام را بوی زدنند با عنایت به اینکه قوه قضاییه مستقل است امیدوارن وی تبریه شود..منتظر فرد ا صبح سه شنبه هستیم...

 شعر : مهندس نیما سیفی نزاد

اندک اندک میرسد نوای حزن ماه بنی هاشم
می رسد نوای محرم حسین بن علی
میرسد ماه غصه و اشک
اشک برگناهانمان
گریه بر خطاهایمان
زجه زدن برای طلب عفو مغفرت
بوی محرم را دوست دارم
از کودکیم
از صدای زنجیر زنان مسجد ابروان
کنار خانواده ام
مادران و چادرهای مشکیشان
پدران و لباس مشکی و زنجیر های یکدست نواخته شده
خاطرات تلخ و شیرین کودکیم
هر انچه مانده برایم
از صدای معصومیت حسین دارم
محرم ، ماه بدون دارا و ندار
بدون نیرنگ و دروغ
بدون گناه
پاک ترین روزهای سال برای تمام مردم
خداوندا
به حق مظلومیت حسین
به دستان بریده شده شیر مرد اسلام
ماه بنی هاشم
در این ماه عزیز
گناهانمان را ببخش
و راهی را که حقیقت است برما اشکار کن
دسانمان را بگیر
چرا که همیشه چون کودکی هستیم که به دستهای پر مهر و محبتت نیاز داریم
به حق حسین
یاورمان باش و تنهایمان نگزار

 شاعر : مهندس نیما سیفی نزاد






شعار مهندس نیما سیفی نژاد

کاندیدای دهمین دوره  مجلس - آستارا

 

غریبه نیستیم ، جوانان خودتانیم

از دل خودتان برخاسته ایم

و به فراتر از  نمایندگی مجلس

به ایجاد  اتحاد میان جوانان  آستارا

برای رقم زدن فردا های استارای عزیزمان

می اندیشیم

و در این راه

نیاز به همه ی  مردم بخصوص جوانانمان ویلایت مدار و مرزنشین  داریم


تا یاد اسطوره های این شهر

همچون بابک حسن پور

  را زنده  نگه داریم


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/3/27:: 12:47 صبح     |     () نظر
معاون فرمانداری آستارا گفت: یک عدد گلوله توپ جنگی از محوطه یک کارواش در نقطه صفر مرزی    باغچه سرا  در شهرستان مرزی بندر آستارا کشف شد.

محمدرضا شهاب زاده  در خصوص جزئیات این موضوع که اظهارنظرهای بسیاری را در این بندر مرزی به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: عصر 18 خرداد یکی از شهروندان آستارایی در منطقه مرزی باغچه سرا، در حال حفر چاه جهت تأمین آب مورد نیاز در کارواش بود که با یک جسم سخت در عمق 2?5 متری زمین برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: پس از تلاش برای خارج کردن این جسم متوجه می‌شود که شی مذکور یک عدد گلوله توپ جنگی است و بلافاصله مسئولان امنیتی شهرستان را در جریان واقعه قرار می‌دهد.

شهاب زاده، طول این گلوله را به طور تقریبی 70 تا 80 سانتی متر و قطر آن را بین 10 تا 15 سانتی متر عنوان کرد و افزود: تیم کارشناسی و خنثی سازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئولیت بررسی و انتقال این گلوله را برعهده گرفته‌اند و در صورت تکمیل بررسی‌ها، نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.

معاون فرمانداری آستارا احتمال، وجود گلوله‌های دیگر در محل مذکور را منوط به بررسی‌های گروه کاوش و پاکسازی دانست و تصریح کرد: اینکه آیا این گلوله متعلق به دوران جنگ جهانی دوم و یا حمله دموکرات‌ها به آستارا است، نظرات مختلفی وجود دارد و تا زمان مشخص نشدن نظر کارشناسی هیچ گونه اظهار نظری در این زمینه نمی‌توان کرد.

درد نیوز DARDNEWS.IR:هنوز پس از سه روز کاوش گران مواد منفجره به‌استارا نیامدند و چند سرباز و درجه دار دردور این گلوله نگهبانی می دهند...از ورود مردم جلو گیری می کنند...

این گلوگله در نقطه صفر مرزی در 2 متری و نیم زمین در حال چاه کندن در باغچه سرا پیدا شده است

شهرستان مرزی بندر آستارا با بیش از 95 هزار نفر در غرب استان گیلان و 189 کیلومتری رشت و در همجواری استان اردبیل واقع شده است. این شهرستان دارای مرز دریایی با کشورهای حاشیه دریای خزر و مرز زمینی با جمهوری آذربایجان است

+ نوشته شده در  سه شنبه بیستم خرداد 1393ساعت 17:5  توسط انصار حزب الله گیلان ASTARA038@YAHOO.COM  |  نظر بدهید
جو سازی و بی مبالاتی رسانه های بومی و همچنین خبرهای نفاق گونه بعضی از صفحات مربوط به بندرانزلی در شبکه اجتماعی و صهیونیستی فیسبوک موجب شد تا مساله مبهم مفقود شدن مائده کبرایی آبکنار از یک مبحث شهرستانی به یک مبحث استانی ، کشوری و سپس بین المللی تبدیل شود.

شبکه های اجتماعی در چهار محور اساسی خواسته و یا ناخواسته لطمات و خسران   فرهنگی  ، اجتماعی  ، اقتصادی و به ویژه روانی به همشهریان  و در نگاه کلی به میهن اسلامی وارد نمودند که جبران و زدایش این آسیب های وارده به سادگی میسر نخواهد بود:

1)   یکی از اقدام های  که در شبکه های اجتماعی انجام شد و در بروز و ظهور جو سازی تاثیرات بسزایی داشت ، بدگمان کردن مردم نسبت به مسوولین شهر و استان ایجاد نا امنی خود ساخته ! به صورت گسترده در سطح شهر بندرانزلی و بعضاً شهرهای مجاور بوده است ، چرا که با اشاعه خبرهایی احساسی و بر انگیخته کردن احساسات بساط شایعه بازان بیش از پیش رونق گرفته و هر کسی برای خودنمایی و ابراز وجود و اینکه بگوید من هم از این موضوع خبر دارم  باعث انتشار و رواج بی رویه شایعاتی بی مبنا و بی پایه در سطح شهر گردید.

2)   دوم اینکه  با ترویج تأمل برانگیز این بحث  که متولیان انتظامی و امنیتی توان ایجاد امنیت در شهر را ندارند ضمن زیر سوال بردن اقدام های شایسته و شبانه روزی نهادهای پیش گفته ، توجّه عوام به شایعات بی اساس جلب نموده و باعث شدند دختران و بانوان این شهر با بیم و هراس روز افزون  وارد کوچه و خیابان شوند و هر لحظه از ترس اینکه مبادا کسی به آنها سوء قصدی داشته باشد قدمهایشان را تند تر می کنند تا زودتر به مقصد برسند.

3)   و سوم خواسته یا نا خواسته کاری کردند که این خبر به گوش رسانه های خارجی و خبرنگاران مغرض و معاند نظام برسد ، و کار تا آنجا پیش رفت که شبکه های صهیونیستی و ضد انقلابی از این آبشخوری که سایت ها و شبکه های اجتماعی بومی به قول خودشان با طعم احساس وظیفه !!! ( شما بخوانید طعم فرصت طلبی و سودجویی ) برای آنها فراهم نمودند ، به صورت گسترده به موضوع پرداخته و حجم سنگینی را علیه مهین اسلامی و مردم غیور و قهرمان بندرانزلی  به راه انداخته که متأسفانه این روند همچنان ادامه دارد.

4)   بر حسب اخبار مکتسبه غیر مستند این جو سازی های سنگین و گسترده  انجام شده ، شهرستان بندرانزلی را در اذهان عمومی به عنوان یک شهر ناامن جلوه داده و قطع یقین در صورت عدم مهار این جریان سازی ها ، موضوع می تواند باعث کاهش شدید ورود گردشگران و مسافران به این گردیده و خسارت اقتصادی فراوانی را از جهات مختلف به این شهر وارد نماید.

همانگونه که گفته شد بعضی از سایتهای بومی شهرستان برای بالا بردن آمار بازدید خود با طعم احساس وظیفه !!! بر روی این موج سوار شده و در مسیر اهداف شبکه های ماهواره ای و همچنین جو سازی شبکه های اجتماعی به نوعی یک جریان سازی رسانه ای برای تشویش افکار عمومی و رسیدن به اهداف نادرست و بعضاً مغرضانه خود ایجاد نمودند .

ato14

فلذا معصومه علی نژاد قمی خبرنگار معاند نظام جمهوری اسلامی در خبری گفت :

لطفا در تکثیر این صدا یاری کنید!!!

این روزها خبر گم شدن یک دانش آموز در شبکه های اجتماعی پیچید من رفتم سراغ خانواده اش و این مصاحبه با مادر دختری هشت ساله به نام مائده کبرایی است که این روزها ناپدید شدن او در مقابل مدرسه اش مردم انزلی را بسیار متاثر کرده. مادرش از جزیئات حادثه می گوید و در خواست کمک از همه دارد.

( معصومه ، معصی ، مسیح علی نژاد ، خبرنگار و مجری شبکه های ماهواره ای ضد ایرانی ، بارها و بارها با اشاعه خبرهای کذب دشمنی خودش را با نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده است وی به تازگی با تاسیس صفحه آزادی های یواشکی زنان در ایران در شبکه اجتماعی فیسبوک در صدد این است که یک فرهنگ بی بندباری و بی حجابی را در بین مردم ایران رواج دهد ، و بارها و بارها به این موضوع اشاره کرده باید مبارزه با نظام جمهوری اسلامی از طریق جریانهای فرهنگی و  اجتماعی صورت پذیرد . و جالب اینجاست  رسانه های که داعیه کذایی احساس وظیفه می نمایند!!! بجای کمک به نهادهای انتظامی و امنیتی و آرام نمودن جو روانی شهر و بخصوص آرامش خانواده ها با پرداختن به حواشی غیر مستند و خبرسازی و خبرپراکنی پی در پی بهانه ای را به دست این خبرنگار ضد انقلاب معلوم الحال دادند تا علیه کشور ما بنویسد و بگوید!؟ و کار تا جایی پیش رفت که این موضوع در برنامه اتاق خبر شبکه من و تو 1 مورد نقد و بررسی قرار گرفت و مصاحبه تلفنی معصومه علی نژاد قمی با مادر مائده کبرای از این شبکه پخش شد.

همچنین آرش سیگارچی گزارش گر شبکه صدای آمریکا دیگر خبرنگار معاند نظام که او هم بارها و بارها دشمنی خود را با جمهوری اسلامی ایران نشان داده است و شاید روزی نباشد که علیه کشور ما در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی فیسبوک مطلب ننویسد نیز از این موضوع نهایت سوء استفاده را کرده و به مبحث شایعه در مورد وهابیت پرداخته و می گوید :

ato 15

تقریبا روزی نیست که از یک شهر و یا استان برای من پیغام نیاد که یکی تو شهرشون گم شده و شایعه شده کار وهابیاست .

نکته قابل توجه اینجاست که عده ای از مردم شهر و کشور و همچنین ایرانیان مقیم خارج از کشور بدون اطلاع درست از اصل ماجرا با گذاشتن نظرهای تند و بعضاً مغرضانه به یک خبرنگار نامحرم و دست نشانده آمریکا و صهیونیست فضای شهر را بیش از پیش نا امن کرده و برای دشمنان انقلاب سوژه می سازند .با این اوصاف به نظر می رسد بعضی رسانه های داخلی بدون هرگونه احساس مسئولیت و صرفاً  با اهداف سودجویانه و منفعت طلبانه  برای دشمنان میهن اسلامی بخصوص جریانهای مغرض و معاند ریل گذاری  و جریان سازی نموده تا با سوء استفاده از واقعه عنوان شده هجمه سیاسی و اجتماعی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمایند .

و کلام آخر اینکه نهاد های انتظامی و امنیتی بررسی نمایند چه کسانی پشت این جریانات و هجم گسترده شایعه پراکنی قرار دارند . و چرا یک موضوع محلی و بومی به یک موضوع ملی و فراملی تبدیل شده است !؟

+ نوشته شده در  سه شنبه بیستم خرداد 1393ساعت 16:57  توسط انصار حزب الله گیلان ASTARA038@YAHOO.COM  |  نظر بدهید
جبار کوچکی نژاد در نامه ای خطاب به لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم اجرای مصوبه مربوط به «موسسه بین المللی تاس ماهیان» که در افزایش تولید خاویار کشور موثر بود و اکنون در بلاتکلیفی مصوبه بین مجلس و دولت به سر می برد، خواستار تسریع در اجرای این موسسه شد.

shekayate-kochakinejad

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی هچنین در ادامه این نامه محمدباقر نوبخت معاون راهبردی رییس جمهور را در صورت عدم اجرای این مصوبه به شکایت در اصل کمیسیون 90 تهدید نمود.

لازم به ذکر است این مصوبه در بودجه سال 92 دارای ردیف بودجه نیز بوده است.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیستم خرداد 1393ساعت 16:56  توسط انصار حزب الله گیلان ASTARA038@YAHOO.COM  |  نظر بدهید

ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه بیستم خرداد 1393ساعت 16:55  توسط انصار حزب الله گیلان ASTARA038@YAHOO.COM  |  نظر بدهید

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/3/20:: 9:11 عصر     |     () نظر
کاندیدای مطرح دوره دهم نمایندگی مجلس در بندر آستارا -
 کاندید یدای مطرح دوره دهم نمایندگی مجلس در  استارا  و این به معنی تایید یا رد کسی نیست فقط افرالد مطرح  که در زبان مردم است نوشتیم و انشاالله باز هم سربلند باشی در راه خدمت رسانی به کشور عزیزمان.

هوالمحبوب

بالاخره پس از تمامی گمانه زنی ها  کاندیداهای نهایی شهرستان آستارا برای  دهمین  دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پا به عرصه رسمی  غیر رسمی  آمدند و خط و جبهه بندی جناح ها در استارا شروع شده است

 

 دکتر محمد علی هالو

 

1-   حاج  سیروس خالقوردی پور ..کارشناس ارشد سیاسی و دانشجوی دکتر علو م سیاسی ،استاد دانشگاه ، معلم ، معاون اسبق آموزش و پرورش آستارا ، بخشدار لوندویل   رسما بعداز اینکه مهندس پور حضرتی بعنوان بخشدار لوندویل معرفی  شده  مراسمات و شب نشینی با دعوت مردم لوندویل و روستا ها و شهر استارا  وی  برای انتخابات تشویق می کنند و دیشب هم در حضور حدود 123 نفر از رجال سیاسی  شهر استارا وی رسما اعلام نمود  کاندیدای دوره دهم می شوم.... وی مورد حمایت جمعی از معلمان ، اعتدالیون و اصلاح طلب ها ، دانشجویات و تاجرها ، و بازاریان  آستارا و لوندویل می باشد و از نظر مالی هم وضعیت مالی اش از تمام کاندیداهای مطرح استارا عالی تر است ... بنابر شواهد سیروس خالقوردی یاران و مهره چینی خطر ناکی کرده است  و بعنوان یک رقیب اصلی انتخابات می آید و اگر دکتر بیژن خالقوردی ریس اداره بازرگانی که محبوبیت زیادی در استارا و لوندویل دارد از وی حمایت کند یکی از کاندیدای اصلی و خطر ناک این دوره خواهد بود ..... افرادی که از وی حمایت می کنند در شهرستان استارا تعیین کنندگان انتخابات آستارا و لوندویل است و این موقعیت سیروس را بیستر می کند . اصلاح طلب (اعتدال گرا )...

 

2- علی پویا کارشناس ارشد ، معلم ، جانباز هشت سال دفاع مقدس ، مسئول تبیلغات ستاد انتخابات دکتر نعیمی در سال 1390  ، اسپانسر مالی ستادی دکترذ نعیم در انتخابات ..مورد حمایت  جمعی از معلمان ، بازاریان ، اهل قلم ، پزشکان ، سرمایه داران آستارا  است و اکثرا اعضای هوادارا نماینده  فعلی  و دلق پوش و عده ای از یاران حاجی شاپور بوی محلق شدند و وی در محافل جوانان و روشنفکرا زیاد دیده می شود و خستگی ناپذیر است  خیلی رمز های موفقیت وی جسارت  و شجاعت  و خسته گی ناپذیر بودن است و ارتباط مداوم با سیاسیون و مردم و ارتباط تنگ تنگ با مرد م است

اصلاح طلب

3- دکتر کیوان اسدپور .. رزمنده هشت سال دفاع مقدس و مدیر کل اسبق هلال احمر گیلان ، 4 سال فرماندار آستارا ، مورد حمایت اصولگرایان و اعتدالیون گیلان و‌استارا .... اصلاح طلب ها و حامیان دولت تدبیر دکتر را سخت رقیب خود می دانند و در صدد صحنه سازی و تهت سازی بوی هستند  تا وی را ترور شخصیت کنند قبلا هم سایت های زنجیره ای فتنه  در سراسر کشور برعلیه وی ج.سازی نمودند و از موقعیت دکتر در سطح کشور می ترسند .. دکتر اسد پور  جزو هفت نفر  هیت مدیره هلال احمر کشور است .... در  چند روز گذشته احتمالا بعنوان مدیر کل بیناد شهید معرفی شود...اصولگرا (اعتدالگرا )

 

4- استاد حاج  محمد صادق برنچ چی /فوق لیسانس/جانباز / روزنامه نگار  و معلم بازنشسته و از اصلاح طلب ها اعتدالی  و قبلا هم رد صلاحیت شده بود .. مسئول ستاد خاتمی  ومسئول ستادانتخابات موسوی در انتخابات 88  و مسئول ستاد معین در سال 1392 بعدا مسئول ستاد روحانی در آستارا شد...اصلاح طلب

 

5- حاج شاپور مرحبا؛ مرحبا / 3 دوره حضور در مجلس دومین  مردم آستارا هستند. تحصیلات  حوروزی دارد و پاسدار  و جانباز هشت سال دفاع مقدس  البته با توجه به عملکرد گذشته مرحبا شاید دیگر هیچگاه مردم آستارا مهر تایید بر کارنامه او نزنند. عمده انتقادات مردم آستارا به انتصابات فامیلی بیش از حد ایشان بوده.ولی با تمام این مسائل باز مرحبا یک رقیب خطرناک برای  برای نماینده فعلی  و تمامی کاندیدای ها تلقی می شود.شاپور مرحبا را می توان جنجالی ترین چهره سیاسی آستارا دانست.و همیشه پیرامون این عنصر سیاسی شایعاتی وجود داشته است و چهره سیاسی خود را بازسازی نموده است  و رد صلاحیت وی را همه مردم استارا یک بازی سیاسی می دانند وی در انتخابات از دکتر روحانی حمایت می کرد فردی معتدل است و از هوا داران و دو ستان آیت الله هاشمی و نوبخت است ...عضو هیات ریسه نمایندگان ادواری مجلس /از ارادتمندان آیت الله هاشمی /اعتدالگرا

 

6-  حاج  دکتر صفر نعیمی؛  نماینده فعلی ..پاسدار و اهل اردبیل و بزرگ شده تالش و ساکن شهرک عباس اباد  استارا  و فوق لیسانس قضایی که در چهار سال قبل از  انتخابات  تقریباً روستا و محله ای در شهر آستارا نبوده است که این سپاهی عزیز به آن سر نزده باشد. نعیمی بعد از دلقپوش و مرحبا از شانس بعدی پیروزی در انتخابات برخوردار است و در شهرستان برای دوره بعدی شانس کمتری دارد اما خودش فردی ساده  و شجاع و فعال است  و کار گروه و دورب رش مورد انتقاد مردم و روشنفکران آستارا است  و نعیمی در نظر سنجی ها از  سوم تا پنچم قرار دارد  بخت پیروزی برخوردار است..متاسفانه نعیمی هم راه اشتباه دلق پوش را پیش می رود همان راه دلق پوش را .... و به دوستان قدیمی پشت نموده است  .... وی با رتبه 20 با جانبازی 50 درصد بازنشست سپاه است..با اینکه وی فردی فعال و جسور  و شجاع و پی گیر است چون کار گروه و دفتر و مشاورشان و تبلیغات مهندسی شده ندارد ...در عمل بدون تبلیغات کار می کند و ضعف وی است  و قبلا اصولگریان از وی حمایت می کردند دیگر حزب موتلفه اسلامی آستارا رسما منتقد وی شدند و اصلاح طلب ها وی را بخاطر حمایت سرسختانه از ولایت فقیه و خط و مشی رهبری قبول ندارنند وی را می شود گفت فردی مستقل  است و اعتقاید به حزب و کار گروهی ندارد .../مستقل

 

7-  مهندس عسگر غنی؛ متولد 1339 از ویرمونی و بزرگ‌شده‌ آستارا .در حال حاضر مشغول گذراندن رساله‌ دکترا می‌باشد.کارشناسی‌ ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس.پذیرفته دکتری مدیریت سیستم و مقیم تهران که چند ماهی است که بعنوان کاندیدا در شهر آستارا مطرح است. غنی هم محله ای و هم روستایی شاپور مرحبا از لحاظ مدرک تحصیلی و تخصص تقریباً نفر اول بین تمام کاندیداهای شهر آستارا هست و می توان گفت چهارمین احتمال در انتخابات مجلس. عمده ترین ضعف غنی را می توان حضور دیر هنگام ایشان در شهر دانست غنی معروف به ریس موشک هسته ای معروف است... دفعه قلی هم کاندیدا بود..مستقل

 

8- مهندس علیرضا نعمتی؛ کارشناسی ارشد جغرافیا، استاد  د انشگاه  و  دومین سپاهی که بعد از بازنشستگی قدم در عرصه انتخابات گذاشته است. البته جناب سرهنگ در هشتمین و نهم  دوره انتخابات هم کاندیدا بود که از رسیدن به کرسی های مجلس محروم ماند و با تازگی با اینکه کمتر دیده  می شود در بین مردم سر و صدا شده چرا به نعمتی رای ندادیم نعمیت زممانیکه پاسدار یا فرمانده سپاه بود همانوطر ماند همخین الان اخلاقش فرق نکرد فردی راستگو و با حیاست ...اصولگرا

9- الیاس دیاریپور؛ فرهنگی سابق و مدیر خود بنده در آخرین سال تحصیلی. خوش برخورد و کمی هم محب پست و مقام. از نزدیکان مرحبا و رقیب فعلی ایشان. دیاریپور با مدرک فوق لیسانس در نهمین دوره انتخابات شرکت کرده./اصلاح طلب

10-میثم ضارب نیا؛ رییس دفتر فرهاد دلقپوش و شاید هیچ قصدی برای کاندیدا شدندش یافت نشود. و دوره قیلی با اینکه به کاندیدای یدکی معروف بود  بالای 12 هزار رای اورد  و دومین رای آستارا بدست آورد و کمتر در محافل دیده می شودو شنیده شده وی باز می خواهد کاندیدا  شود/جوانی  با سواد و محجوب به حیا سیاست / فوق لیسانس  و استاد دانشگاه اردبیل/اصلاح طلب

 

11-دکتر حیادخت؛ دندان پزشک و هم روستایی شاپور مرحبا را می توان از خصوصیات او دانست که دوره قبلی رد صلاحیت شد و فامیل نزدیک مهندس غنی است/ از خیرین مطرح آستارا /اصلاح طب ( اعتدال)

 

12-محمدتقی مرحبا؛ برادر شاپور مرحبا و تنها دلیلی که می توان بر کاندیداتوری او یافت،اعتدالگرا

 

13-خلیل توشه؛ داماد شاپور مرحبا و همان دلیل برادر مرحبا را می توان برای داماد مرحبا در نظر گرفت.و دلیل دیگری را هم که می توان در این خصوص عنوان کرد وجود عمق اختلافات در خاندان مرحبا وی سرهنک بازنشسته سپاه  ا ست /مستقل

14- سرهنگ بازنشسته سپاه  حاج  جلیل کریم نزاد (جانشین اسبق سپاه) ..فعلا تاجر معروف و بازیگر مر موز سیاسی آستارا  است باراها گفته کاندیدای  می شوم و هربار انصراف ذداده است اما اینبار می ْآید/اصلاح طلب( اعتدال)

 

15- دکتر گیلاخانی؛ پزشک و اهل آذربایجان شرقی و فقط یک کاندیدا و سری قبلی رد صلاحیت شد .اصلاح طلب

16-فرهاد دلقپوش؛ نماینده قبیل  شهر آستارا در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی. مدرک تحصیلی دلقپوش کارشناسی ارشد تربیتی است معاون وزیر صنعت و معدن کشور..دلقپوش که در سابقه و مسئولیت های خود معاونت اداره کل ارشاد اسلامی استان گیلان و ریاست اداره ارشاد اسلامی شهر آستارا را یدک می کشد تقریباً با توجه به روند سیاسی شهر آستارا  از شانس اول پیروزی در انتخابات آینده برخوردار است. دلقپوش هر چند در برخی از انتصابات شهری  اشتباهاتی را در کارنامه خود دارد که این امر باعث دلخوری دلسوزان واقعی شهر هم گشته است. ولی با توجه به رقبای تقریباً ضعیف خود دوباره بر صندلی سبز مجلس تکیه خواهد زد و اگر  دلق پوش و مرحبا تایید شوند رقابت بین  چهار نفر خواهدشد./اصلاح طلب

17- مهندس نیما سیفی نزاد ...از فعالان سیاسی شهرستان و مسئول و مشاور جوان فرهاد دلق پوش نماینده اسبق ،معاون حقوقی  ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نزاد در سال 1388 و معاون هماهنک کنند ستاد روحانی آستارا در سال 1392 ....مدیر عامل شرکت تعاونی ...

18- حاج فرداد پورامن -فوق لیسانس/کارمندارشد دادگستری گیلان / شهردار فعلی لوندویل/ریس شورا و عضو شورای لوندویل سه دوره /از خیرین مطرح لوندویل /ریس باشگاه ورزشی و فرهنگی شهرداری /اصلاح طلب فعال استانی  (اعتدالگرا )-

19- محمود ساسانیان - اعتدالگرا - کارشناس ارشد- مدیر اسبق کار و تعاون استارا - مدیر روابط عمومی اداره کل کار و تعاون گیلان - ازفعالان سیاسی اعتدالگرا گیلان

20- بنابر شنیدها  حاج کیوان فتعلی زاده  بازنشسته واجا ...استاد دانشگاههای آستارا نویسنده و محقق و ریس شورای شهرستان آستارا و سخنگویی شورای شهر استارا نیز برای کاندیدا شدن خود را آماده می کند و فعالیت های هم داشته که محبوبیت خوبی در داخل شهر و روستاها دارد و چهره محبوب و آرام و صادق است ..وی در انتخابات شوراها رد صلاحیت شده بود تا آخرین ساعات شروع انتخابات رای گیری موفق به تایید صلاحیت در تهران شد و با اینکه فر صت تبلیغات و سخنرانی بعلت مسئله صلاحیت نداشت در آخرین ساعات پنج شنبه با یک سخنرانی رای خیلی خوبی در شهر استارا آورد ... از اعتدالیون استارا است ..

 و فقط باید منتظر انتخاب مردم  بزرگ اندیش آستارا بمانند.


((اللهم عجل لولیک الفرج))

 دکتر محمد علی هالو  درد نیوز :dardnews.ir

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/3/20:: 9:9 عصر     |     () نظر
معاون فرمانداری آستارا گفت: یک عدد گلوله توپ جنگی از محوطه یک کارواش در نقطه صفر مرزی    باغچه سرا  در شهرستان مرزی بندر آستارا کشف شد.

محمدرضا شهاب زاده  در خصوص جزئیات این موضوع که اظهارنظرهای بسیاری را در این بندر مرزی به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: عصر 18 خرداد یکی از شهروندان آستارایی در منطقه مرزی باغچه سرا، در حال حفر چاه جهت تأمین آب مورد نیاز در کارواش بود که با یک جسم سخت در عمق 2?5 متری زمین برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: پس از تلاش برای خارج کردن این جسم متوجه می‌شود که شی مذکور یک عدد گلوله توپ جنگی است و بلافاصله مسئولان امنیتی شهرستان را در جریان واقعه قرار می‌دهد.

شهاب زاده، طول این گلوله را به طور تقریبی 70 تا 80 سانتی متر و قطر آن را بین 10 تا 15 سانتی متر عنوان کرد و افزود: تیم کارشناسی و خنثی سازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئولیت بررسی و انتقال این گلوله را برعهده گرفته‌اند و در صورت تکمیل بررسی‌ها، نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

نامگذاری امسال به «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی رهبر معظم انقلاب..


سی میلیون تومان از بیت المال برای نما و زبیا سازی خانه سازمانی یک مسئول در آستارا ...امسال را آقا سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی
نامیدند ..بعضی مسئولان در شهرستان آستارا بجای اجرای فرمایش آقا برای اینکه در خانه سازمانی که سالم و خوب است  و مسئول اسبق هم در آن زندگی می کرد
خانواده اش و خودش راحت باشند و خانه سازمانی را اشرافی نشان بدهد فقط برا نما کاری و زبیاسازی خانه سازمانی دولیت که وی جدیدا به آنجا نقل و مکان کرده ..فقط برای نما کاریش 30 میلیون توان از بیت المال هزینه کرده است و از دیگر خرجهای نمی گویم..ریخت و پاش ها...

این کارها در چند خانه سازمانی  قبلا گزارش شده است ..که حتی برای خانه سازمانی برای کابیت گذاری و نما خانه سازمان از اجناس گران قیمت استفاده شده است .. در صورت نیاز مسئولان مدارک و اسناد و شواهد ارایه خواهد

.. دوستی یکی از خانه سازمانی  یکی از ادارات را از بیرون بمن نشان داد من شاخ در آوردم  همانند خانه اشرافی بود من فقط از بیرون دیدم وی داخلش کار کرده بود چند سال پیش  چیزی که تعریف می کرد ویلا شمال شهر تهران در برابرش هیچ بود...چرا از بیت المال  صرف می شود...

.و مدارکی دیگر بدستمان رسیده که یک مسئول بانکی بالای  مبلغ 220 میلیون تومان اختلاس کرده  است و فرد مورد نظر بغیر از این مسئول امور بانکی و مسئولیت دیگر دارد ..حتی مسئول دولتی این اختلاس را بصورت محرمان به عرض  مسئولان قضایی رسانده است اما اختلاس کنند مقداری از پولهای اختلاسی را برگرداننده و بقیه هنوز به حساب بر نگشته است این پولهای پولهای بیت المال در یکی از بخش های آستارا بوده است... در صورت نیاز مسئولان مدارک و اسناد و شواهد ارایه خواهد
----------------------------

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس، مدیران و محققان جهاد دانشگاهی تأکید فرمودند



مشروح شصت و سومین نشست سخنگوی قوه قضائیه صدور حکم برای فتنه‌گران و یک مفسد اقتصادی




درخواست کمک یک هموطن ماسالی از مردم ...تا سر این ماه فرصت دارد ..

/درخواست کمک یک هموطن ماسالی از مردم ...تا سر این ماه فرصت دارد ..

سلام : دکتر محمد علی هالو  مدیر سایت جهانی درد نیوز ...
من کارمندی هستم با 26 سال خدمت صادقانه دولت که هر شهر ماسال مسئولان و حتی امام جمعه مرا مورد تایید قرار می دهند در زندگی ام بغیر از نماز و عبادت و وخدمت صادقانه کاری نکردم..همسرم نیز سید و از زنان مومنه است ..
متاسفانه بر اثر اشتباه فرزندم که چک مرا فروخته بود و تاکون نامعلوم است کجاست ووچک من برگشت خورد ...سالی پیش بازداشت چند روزی زندانی فرصت گرفتم  پنچ میلیون راب ا قرض کردن پرداخت نمودم ..مبلغ 15 میلیون تومان چک برگشتی ام را ندهم  به زندان می افتادم و اخرین مهلت من سر ماه است ..
لطفا از هموطنان درخواست دارم به یک مسلمان آبرو دار کمک کنند تا زندان نروم..بمن کمک بلاعضو کنند یا بمن قرض بدهند تا به مروز زمان قرض اشان را می دهم چیزی در زندگی برای فروختن دادن قرض هایم ندارم کمکم کنید..
از هموطنان خیری که مایل هستند به این هموطن  آبرومند ماسالی کمک کنند تا میلغ 15 میلیون  چک برگشتی رابدهد لطفا با شماره تلفن این هموطن ماسالی تماس بگیرند..لطفا مستقیم تماس بگیرند ..شماره تلفن هموطن ماسالی :09118826028
2- یک پیرزن هم در استارا بدون سرپرست و کس است در یکی از روستاهای آستارا اگر کسانی بخواهند در خصوص کمک مالی به این پیرزن بی خانمان برای کمک به رهن خانه و کمک مالی برای زندگی با درد نیوز تماس تا شماره این پیرزن 57 ساله در اختیار ایشان قرار گیرد ..نیاز فوری
توضیح : اینکه من بعنوان خبرنگار این کار پسندیده  را از خبر گزاری فارس یاد گرفتم که با درج کمک به امیرعلی گیلانی مردک کمک کردند ... و تاکنون با درج درخواست کمک هموطنان ایرانی بلای 43 نفر توسط خیرین به افراد مستحق کمک بلاعوض شده است .
1- از هموطنان که محروم هستند و یناز به کمک خیزرین دارنند لطفا مشروحه کمک وبا مدارک را به ایمیلastaraO@yahoo.com ارسال کنند با آدرس شماره تلفت تا خیرین با آنها تماس برقرار کنند..
2- خیرین که علاقمند به کمک به فقرا  و قرض دارها و زندانی ها ، پیرزنان وپیرمردها مستحقق یا زنان بی سرپرست یا یتمیان دارنند لطفا به ایمیل ما اعلام آمادگی کنند  افراد مستحق به‌انها معرفی شود ...
لطفا: کمک ها را از دکتر محمدعلی هالو درد نیوز نخواهید به مستحققان بدهد چون سیاست دکتر هالو معرفی مستحق ها به خیرین است و از گرفتنم کمک ها مالی و.. معذرویم....


من عمر خود را در یاری به مردم سپری کردم.
نیکی به دیگران در من خوشدلی و آسایش فراهم می ساخت
و از همه شادی های عالم برایم لذت بخش تر بود.

 کوروش بزرگ


با تشکر دکتر محمد علی هالو dardnews.ir



داغ کن - کلوب دات کام
 

دلنوشته رو زنامه نگار و فعال حقوق بشر بخدا

--------------------------

دلنوشته روز نامه نگار و نویسنده ، وبلاگ نویس وفعال حقوق بشر به ریس قوه قضاییه

 

مرثیه ای برای آموزش عالی



کاسبی سنگین مخابرات در سکوت خبری

 

شبهه‌ای از ربا در بانکداری وجود ندارد/ دلیل تاخیر در پرداخت وام ازدواج



اولین رانت در این دولت، باید آخرین رانت باشد

 

زنان و دختران، اهداف جدید شرکت های دخانی

 

برای رابطه دختر ها و پسرها چه فکری کرده ایم؟

 

آقای رئیس جمهور صدای جوانان جویای کار را بشنوید



رفتار عبرت آموز چین در برخورد با مدیران متخلف

 

واکنش الهام به حضور احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس

 

انتقاد شدید امام جمعه آستارا از صدا و سیما

 

خجالت را باید کسانی‌ بکشند که نان را از سفره تو دزدیده‌اند

شهید جانباز هشت سال دفاع مقدس (65 درصد )حاج اسدالله اسدی دارستانی به نظر من یک فرشته بود

 

اسامی شهدای گیلان



اسامی شهدای شهرستان آستارا

 

دستگیری یک تبعه زن جمهوری آذربایجان به جرم حمل مواد مخدر در این استان خبر داد.

 

داستان زیبای پیامبر اکرم (ص):

 

نامه یک آذری دردمند از آذربایجان ایران به رهبر خود خوانده اذربایجان

 

جوابیه اسماعیل اسدی دارستانی به چند ایمیل ارسالی به درد نیوز و خبر گزاری حقوق بشر



بندر آستارا بستر مناسبی برای توسعه سرمایه‌ گذاری دارد

 

برگزاری طرح نشاط معنوی در جوار امامزاداگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا



مدیر کل گمرک بندر آستارا خبر داد: ا

اخذ مجوز واردات لوازم خانگی حجیم از گمرک بندر آستارا

 

سرمایه گذاران داخلی و خارجی به بندر آستارا هدایت شوند

معاون فرمانداری آستارا احتمال، وجود گلوله‌های دیگر در محل مذکور را منوط به بررسی‌های گروه کاوش و پاکسازی دانست و تصریح کرد: اینکه آیا این گلوله متعلق به دوران جنگ جهانی دوم و یا حمله دموکرات‌ها به آستارا است، نظرات مختلفی وجود دارد و تا زمان مشخص نشدن نظر کارشناسی هیچ گونه اظهار نظری در این زمینه نمی‌توان کرد.

درد نیوز DARDNEWS.IR:هنوز پس از سه روز کاوش گران مواد منفجره به‌استارا نیامدند و چند سرباز و درجه دار دردور این گلوله نگهبانی می دهند...از ورود مردم جلو گیری می کنند...

این گلوگله در نقطه صفر مرزی در 2 متری و نیم زمین در حال چاه کندن در باغچه سرا پیدا شده است

شهرستان مرزی بندر آستارا با بیش از 95 هزار نفر در غرب استان گیلان و 189 کیلومتری رشت و در همجواری استان اردبیل واقع شده است. این شهرستان دارای مرز دریایی با کشورهای حاشیه دریای خزر و مرز زمینی با جمهوری آذربایجان است


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/3/20:: 9:9 عصر     |     () نظر

نامگذاری امسال به «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی رهبر معظم انقلاب..


سی میلیون تومان از بیت المال برای نما و زبیا سازی خانه سازمانی یک مسئول در آستارا ...امسال را آقا سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی
نامیدند ..بعضی مسئولان در شهرستان آستارا بجای اجرای فرمایش آقا برای اینکه در خانه سازمانی که سالم و خوب است  و مسئول اسبق هم در آن زندگی می کرد
خانواده اش و خودش راحت باشند و خانه سازمانی را اشرافی نشان بدهد فقط برا نما کاری و زبیاسازی خانه سازمانی دولیت که وی جدیدا به آنجا نقل و مکان کرده ..فقط برای نما کاریش 30 میلیون توان از بیت المال هزینه کرده است و از دیگر خرجهای نمی گویم..ریخت و پاش ها...

این کارها در چند خانه سازمانی  قبلا گزارش شده است ..که حتی برای خانه سازمانی برای کابیت گذاری و نما خانه سازمان از اجناس گران قیمت استفاده شده است .. در صورت نیاز مسئولان مدارک و اسناد و شواهد ارایه خواهد

.. دوستی یکی از خانه سازمانی  یکی از ادارات را از بیرون بمن نشان داد من شاخ در آوردم  همانند خانه اشرافی بود من فقط از بیرون دیدم وی داخلش کار کرده بود چند سال پیش  چیزی که تعریف می کرد ویلا شمال شهر تهران در برابرش هیچ بود...چرا از بیت المال  صرف می شود...

.و مدارکی دیگر بدستمان رسیده که یک مسئول بانکی بالای  مبلغ 220 میلیون تومان اختلاس کرده  است و فرد مورد نظر بغیر از این مسئول امور بانکی و مسئولیت دیگر دارد ..حتی مسئول دولتی این اختلاس را بصورت محرمان به عرض  مسئولان قضایی رسانده است اما اختلاس کنند مقداری از پولهای اختلاسی را برگرداننده و بقیه هنوز به حساب بر نگشته است این پولهای پولهای بیت المال در یکی از بخش های آستارا بوده است... در صورت نیاز مسئولان مدارک و اسناد و شواهد ارایه خواهد
----------------------------

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس، مدیران و محققان جهاد دانشگاهی تأکید فرمودند



مشروح شصت و سومین نشست سخنگوی قوه قضائیه صدور حکم برای فتنه‌گران و یک مفسد اقتصادی




درخواست کمک یک هموطن ماسالی از مردم ...تا سر این ماه فرصت دارد ..

/درخواست کمک یک هموطن ماسالی از مردم ...تا سر این ماه فرصت دارد ..

سلام : دکتر محمد علی هالو  مدیر سایت جهانی درد نیوز ...
من کارمندی هستم با 26 سال خدمت صادقانه دولت که هر شهر ماسال مسئولان و حتی امام جمعه مرا مورد تایید قرار می دهند در زندگی ام بغیر از نماز و عبادت و وخدمت صادقانه کاری نکردم..همسرم نیز سید و از زنان مومنه است ..
متاسفانه بر اثر اشتباه فرزندم که چک مرا فروخته بود و تاکون نامعلوم است کجاست ووچک من برگشت خورد ...سالی پیش بازداشت چند روزی زندانی فرصت گرفتم  پنچ میلیون راب ا قرض کردن پرداخت نمودم ..مبلغ 15 میلیون تومان چک برگشتی ام را ندهم  به زندان می افتادم و اخرین مهلت من سر ماه است ..
لطفا از هموطنان درخواست دارم به یک مسلمان آبرو دار کمک کنند تا زندان نروم..بمن کمک بلاعضو کنند یا بمن قرض بدهند تا به مروز زمان قرض اشان را می دهم چیزی در زندگی برای فروختن دادن قرض هایم ندارم کمکم کنید..
از هموطنان خیری که مایل هستند به این هموطن  آبرومند ماسالی کمک کنند تا میلغ 15 میلیون  چک برگشتی رابدهد لطفا با شماره تلفن این هموطن ماسالی تماس بگیرند..لطفا مستقیم تماس بگیرند ..شماره تلفن هموطن ماسالی :09118826028
2- یک پیرزن هم در استارا بدون سرپرست و کس است در یکی از روستاهای آستارا اگر کسانی بخواهند در خصوص کمک مالی به این پیرزن بی خانمان برای کمک به رهن خانه و کمک مالی برای زندگی با درد نیوز تماس تا شماره این پیرزن 57 ساله در اختیار ایشان قرار گیرد ..نیاز فوری
توضیح : اینکه من بعنوان خبرنگار این کار پسندیده  را از خبر گزاری فارس یاد گرفتم که با درج کمک به امیرعلی گیلانی مردک کمک کردند ... و تاکنون با درج درخواست کمک هموطنان ایرانی بلای 43 نفر توسط خیرین به افراد مستحق کمک بلاعوض شده است .
1- از هموطنان که محروم هستند و یناز به کمک خیزرین دارنند لطفا مشروحه کمک وبا مدارک را به ایمیلastaraO@yahoo.com ارسال کنند با آدرس شماره تلفت تا خیرین با آنها تماس برقرار کنند..
2- خیرین که علاقمند به کمک به فقرا  و قرض دارها و زندانی ها ، پیرزنان وپیرمردها مستحقق یا زنان بی سرپرست یا یتمیان دارنند لطفا به ایمیل ما اعلام آمادگی کنند  افراد مستحق به‌انها معرفی شود ...
لطفا: کمک ها را از دکتر محمدعلی هالو درد نیوز نخواهید به مستحققان بدهد چون سیاست دکتر هالو معرفی مستحق ها به خیرین است و از گرفتنم کمک ها مالی و.. معذرویم....


من عمر خود را در یاری به مردم سپری کردم.
نیکی به دیگران در من خوشدلی و آسایش فراهم می ساخت
و از همه شادی های عالم برایم لذت بخش تر بود.

 کوروش بزرگ


با تشکر دکتر محمد علی هالو dardnews.ir



داغ کن - کلوب دات کام
 

دلنوشته رو زنامه نگار و فعال حقوق بشر بخدا

--------------------------

دلنوشته روز نامه نگار و نویسنده ، وبلاگ نویس وفعال حقوق بشر به ریس قوه قضاییه

 

مرثیه ای برای آموزش عالی



کاسبی سنگین مخابرات در سکوت خبری

 

شبهه‌ای از ربا در بانکداری وجود ندارد/ دلیل تاخیر در پرداخت وام ازدواج



اولین رانت در این دولت، باید آخرین رانت باشد

 

زنان و دختران، اهداف جدید شرکت های دخانی

 

برای رابطه دختر ها و پسرها چه فکری کرده ایم؟

 

آقای رئیس جمهور صدای جوانان جویای کار را بشنوید



رفتار عبرت آموز چین در برخورد با مدیران متخلف

 

واکنش الهام به حضور احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس

 

انتقاد شدید امام جمعه آستارا از صدا و سیما

 

خجالت را باید کسانی‌ بکشند که نان را از سفره تو دزدیده‌اند

شهید جانباز هشت سال دفاع مقدس (65 درصد )حاج اسدالله اسدی دارستانی به نظر من یک فرشته بود

 

اسامی شهدای گیلان



اسامی شهدای شهرستان آستارا

 

دستگیری یک تبعه زن جمهوری آذربایجان به جرم حمل مواد مخدر در این استان خبر داد.

 

داستان زیبای پیامبر اکرم (ص):

 

نامه یک آذری دردمند از آذربایجان ایران به رهبر خود خوانده اذربایجان

 

جوابیه اسماعیل اسدی دارستانی به چند ایمیل ارسالی به درد نیوز و خبر گزاری حقوق بشر



بندر آستارا بستر مناسبی برای توسعه سرمایه‌ گذاری دارد

 

برگزاری طرح نشاط معنوی در جوار امامزاداگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا



مدیر کل گمرک بندر آستارا خبر داد: ا

اخذ مجوز واردات لوازم خانگی حجیم از گمرک بندر آستارا

 

سرمایه گذاران داخلی و خارجی به بندر آستارا هدایت شوند

+ نوشته شده در  سه شنبه بیستم خرداد 1393ساعت 16:31  توسط انصار حزب الله گیلان ASTARA038@YAHOO.COM  |  نظر بدهید

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/3/20:: 9:8 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >