سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا سخن که از حمله کارگرتر بود . [نهج البلاغه]
انصار حزب الله گیلان
جمعه 30 خرداد 1393

درد نیوز dardnews:فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فیس‌بوک خبر داد.

سرهنگ `پاسدار رحیم مهدی‌زاده در تشریح این خبر گفت: ماموران در رصد سایت‌های مختلف، سایتی را شناسایی کرده که فردی در آن اقدام به تشویش اذهان عمومی در فیس‌بوک می‌کرد.

وی با بیان اینکه عامل انتشار شناسایی شده و دستگیری وی با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار قرار گرفت، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی، متهم 25 ساله اهل و ساکن آستارا را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه متهم دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی انتقال و در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی معترف شده، اظهارداشت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

توضیح درد نیوز : جوان 25 ساله ساکن استارا . دانش آموخته  عمران، از نخبگان سایبری و علمی کشور است و از وبلاگ نویسان و فعالان حقوق بشر و محیط زیست بین الملی  است  و هماکنون با قید وثیقه آزاد شده است ..

مهندس مورد نظر طی تماسی اعلام نمود ..این یک توطئه است من کلا در فیس بوک عضو نیستم فقط وبلاگ نویس است و علاقه در عضویت در فیسوبوک ندارم  و مقصر نیروی انتظامی و دستگاه قضا نیست چون من فعال حقوق بشر و محیط زسیست هستم و بنبار درخواست جوانانم شهر آستارا برای کاندیدا توری مجلس آماده می شوم  برای اینکه پرونده مرا مختوش کنند رقبای انتخاباتی این باز سیاسی را بازی کردند و به اسم من در فیسوبوک صحفه باز کردند ..من عضو فیس بوک نیستم ... در انتخابات شوراها هم رقابی انتخاباتی بدون مدرک قضایی و انتظامی و هیچ مدرک مرا متهم به فساد اخلاقی نمودند و رد صلاجحیت نمودند  که با پی گیریی در نظارت استان موفق شدم توطئه را ثابت کنم اما بعلت اینکه دو روز به رای گیری بود و من انصراف دادم ...در صورتیکه رد صلاحیت نمی شدم الان عضو شورا بودم و هماکنون هم رقبایی انتخاباتی می داند من در بین جوانان و تحصیل کردگان هوا خواه زیاد دارم با این کار می خواهند برایم پرونده سازی کنند.

ارسال شده توسط روز نامه الکترونیکی درد نیوز – 1377 مدیر مسئول و سردبیر : ااد در ساعت 11:11 ب.ظ | نظرت شما (0)


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/3/30:: 11:27 عصر     |     () نظر