سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مگو آنچه نمى‏دانى ، بلکه مگو هر چه مى‏دانى چه خدا بر اندامهاى تو چیزهایى واجب کرد و روز رستاخیز بدان اندامها بر تو حجت خواهد آورد . [نهج البلاغه]
انصار حزب الله گیلان

سیروس شفقی فرماندار شهرستان آستارا سرانجام به شایعات مطرح شده در خصوص ورود به عنوان کاندیدای مجلس تالش، رضوانشهر و ماسال واکنش نشان داد.

شفقی در این خصوص گفت: به هر حال این حرف و حدیثها در محافل سیاسی مطرح شده است و به نظر دیگران احترام می گذارم اما باید خطاب به این عزیزان عرض کنم اکنون زمان مناسبی برای مطرح کردن ان اخبار نیست و بهتر است اجازه دهیم نماینده محترم تالش برنامه های خود را دنبال کند، زیرا هنوز زمان زیادی تا انتخابات مانده است.

وی در بخش دیگری از صحبتهایش و در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی برای حضور در انتخابات پیش رو به عنوان کاندیدا خواهد داشت یا خیر نیز گفت: هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته است و زمان زیادی برای تصمیگیری باقی مانده است.

شفقی در خصوص اینکه اگر در انتخابات پیش رو به عنوان حاضر شد و با توجه به  نزدیکی ایشان به جریان اعتدالگرا، آیا از سوی ایشان حمایت خواهد شد یا خیر؟ نیز گفت: ابتدا باید ببینیم بنده اصلا به عنوان کاندیدا حضور خواهم یافت یا خیر!؟ بعدا می توانیم به سوالات بعدی پاسخ دهیم.

شفقی در ادامه حضور در انتخابات پیش رو را اگر چه صریحا تایید نکرد اما با نگاهی محتاطانه آن را تکذیب هم نکرد.

شایعات مبنی بر حضور وی در انتخابات زمانی جدیت بیشتری به خود گرفت که پس از انتصاب ایشان به عنوان فرماندار آستارا سیل عظیمی از بنرها و پرده ها در سراسر شهر تالش نصب شد که در نوع خود بی سابقه بود. پس از این ماجرا برخی از اطرافیان آقای شفقی در صدد برآمدند تا ایشان را برای کاندید شدن انتخابات پیش رو تشویق نمایند.

بسیاری از فعالین سیاسی تالش بر این باورند در صورت ورود شفقی در انتخابات می توان از وی به عنوان یکی از بختهای اصلی راهیابی به بهارستان نام برد؛ اتفاقی که تا کنون از سوی وی تایید یا رد نشده است و نسبت به ابن جریان نگاهی محتاطانه را داشته است


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/7/15:: 12:38 صبح     |     () نظر