سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به بنده ای که به فرزندش محبّت شدید دارد، رحم می کند . [امام صادق علیه السلام]
انصار حزب الله گیلان
شنبه 31 خرداد 1393
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا خبر داد
اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در آستارا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، بیژن خالق‌وردی‌پور عصر امروز در نشست اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان تمهیدات اندیشیده در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

وی از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در آستارا خبر داد و اظهار کرد: در اجرای این طرح در چگونگی عرضه، فروش و قیمت کالای اساسی و پرمصرف خانوار نظارت ویژه صورت می‌گیرد و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا نظارت ویژه بر فعالیت نانوایی‌های سطح این شهرستان را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و تصریح کرد: در صورت تعطیلی غیرموجه و هرگونه تخلف نانوایی‌ها در ماه مبارک رمضان با متخلفان به شدت برخورد قانونی می‌شود.

خالق‌وردی‌پور، نظارت در حوزه مواد غذایی مانند گوشت مرغ و گوشت قرمز، برنج، شکر، سبزیجات، حبوبات، خرما، لبنیات و مواد غذایی پروتئینی، زولبیا و بامیه و... را از جمله برنامه‌های نظارتی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: این نظارت‌ها با همکاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرسان اصناف و گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی آستارا صورت می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از فعالان واحدهای صنفی و اتحادیه‌ها و صنوف مرتبط با عرضه و فروش اقلام اساسی مصرف سبد خانوار خواست تا با رعایت قوانین نظام صنفی، درج قیمت روی کالا و ارائه فاکتور فروش با اداره مذکور همکاری کنند.

وی یادآور شد: شهروندان آستارایی می‌توانند در اجرای طرح نظارتی ضیافت در ماه مبارک رمضان، گزارش‌های خود را برای رسیدگی به تخلفات از طریق سامانه 124 ستاد خبری این اداره در اختیار کارشناسان اداره قرار دهند.

خالق‌وردی‌پور برپایی فروش فوق‌العاده عرضه کالا در آستارا و لوندویل را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

ارسال شده توسط روز نامه الکترونیکی درد نیوز – 1377 مدیر مسئول و سردبیر : ااد در ساعت 08:17 ب.ظ | نظرت شما (0)

شنبه 31 خرداد 1393
-
حاشیه دیدار دوستانه پرسپولیس با صداقت آستارا
مصاف سرخپوشان پایتخت در آستارا/تشویق تیم ملی در ورزشگاه آستارا

تیم فوتبال پرسپولیس تهران به مصاف دوستانه با تیم صداقت آستارا رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، تیم پرسپولیس تهران از ساعت 17 امروز مسابقه دوستانه‌ای را با تیم صداقت آستارا در ورزشگاه این شهر آغاز کرد.

*تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اردبیل در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال صداقت رفت.

*بازیکنان تیم پرسپولیس از هتل اسپیناس محل اقامت خود در آستارا با اسکورت ویژه به ورزشگاه رفتند.

*هواداران یک ساعت قبل از برگزاری مسابقه ورزشگاه آستارا را پر کردند و این در حالی صورت گرفت که از صبح امروز هر بلیت به قیمت 8 هزار تومان برای تماشای این دیدار فروخته شد.

*هواداران حاضر در ورزشگاه آستارا تیم ملی فوتبال در جام جهانی را تشویق و برای موفقیت آنها در  مقابل آرژانتین دعا کردند.

 

*علی دایی با مشاهده نامناسب بودن وضعیت زمین ورزشگاه به بازیکنان خود تذکر داد مراقب باشند مصدوم نشوند.

*حضور تیم پرسپولیس در آستارا پس از 36 سال صورت گرفت.

----------------

نتیجه بازی دو پرسولیس  و باشگاه صداقت آستارا یک خاتمه یافت

حدود هفت هزار نفر جمعیت حضور داشتند با اینکه نیروی انتظامی و نیروی های امنیت کنترل خوبی داشتند ااما جاده منتهی به  سالن ورزسی انقلبا بسته بود  و نیروی انتطامی با حضور فرماندهی انتظامی آستارا و هنگ مرزی به سختی مردم را کنترل می کردند

مرد م ورزش دوست‌استارا بعداز پایان بازی تیم پرسپولس را تا هتل اسپیناس بدرقه کردند و خیابان شهر تا هتل پر از جمعیت بود که شادی می کردند با اینکه  تیم آستارا باخته بود مردم از حضور تیم تهران و علی دایی  خوشحال بودند ....مردم استارا علاقه خاصی به علی دایی دارنند

هواداران دو ساعت قبل از برگزاری مسابقه ورزشگاه  انقلاب آستارا را پر کردند و این در حالی صورت گرفت که از صبح امروز هر بلیت به قیمت 8 هزار تومان برای تماشای این دیدار فروخته شد.

جایگاه خبرنگاران توسط ریس هیات فوتبال آستارا با حالت توهین دستور تخلیه داد و گفت اینجا باید هلا ل احمر مستقر شود...در ورودی یکی از هیات های ورزشی فوتبای که چهره موجه در شهر نمی باشد به خبرنگاران بی احترامی می کرد ..با اینکه ریس اداره ورزش دستور مستقیم خبرنگارفارس در جایگاه را داد  این فرد  به دربان گفت درب را روی خبرنگار فارس بنبد و توجیه می کرد بادی خبرنگار دو ساعت قبل می امدند نه ساعت چهار و نیم ...خلاصه با نامبرده  بسوی خبرنگارفارس حمله ور شد  فرد مورد نظر از ستاد موسوی بود و  سابقه ضدیت با فارس در سابقه اش دارد .

خلاصه  با اینکه ریس اداره ورزش فردی است تعامل خوبی با خبرنگاران دارد اما برخورد با خبرنگاران درست نبود و با اینکه نیروی انتظامی  آستارا با حضور فرماندهی نظم خوبی به محیط داده بود  اما افراددخیل در هیات ورزسی با دوست و رفیق بازی و آوردن دوستان جوان خود به داخل محوطه مسئولان و دعوت شوندگان نظم را بهم زدند ...

 

ارسال شده توسط روز نامه الکترونیکی درد نیوز – 1377 مدیر مسئول و سردبیر : ااد در ساعت 08:14 ب.ظ | نظرت شما (0)

 

کلمات کلیدی:

 

نوشته شده توسط محمد علی هالو 93/3/31:: 8:26 عصر     |     (بدون) نظر

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/3/31:: 8:27 عصر     |     () نظر