سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسرکم! ... برادرت را به اعتماد دوستی میان خودتان، ضایع مکن ؛ زیرا آن که حقّش را ضایع کرده ای، برادرت نیست . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خویش به فرزندش محمّد حنفیه ـ]
انصار حزب الله گیلان

استارا ـ ایرنا ـ اعضای بدن یک مادر مرگ مغزی شده آستارایی با اعلام رضایت بستگان وی به سه بیمار جان دوباره بخشید.

 81842624358864244309.jpg

61156603289589342019.jpg

به گزارش ایرنا، ?شقایق  گلمحمدی? زن جوان آستارایی و مادر دو کودک روز گذشته (یکشنبه) در بیمارستان پورسینای رشت دچار مرگ مغزی شده بود.

اعضای بدن این مادر جوان آستارایی شامل دو کلیه و قلب با رضایت پدر ، مادر و شوهرش به سه نفر بیمار به صورت رایگان پیوند زده شد.

پیوند اعضای این مادر جوان امروز (دوشنبه) در بیمارستان رازی رشت با موفقیت انجام شد.

شهرستان آستارا با 85 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان واقع شده است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/5/7:: 10:25 صبح     |     () نظر

بسمه تعالی

همانطوریکه میدانیم حزب مؤتلفه اسلامی تشکلی است که با اعتقاد به اسلام ناب محمدی (ص) و ایمان کامل به اصل امامت و ولایت خود را ملتزم به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دانسته و تشکیل آن مورد تأیید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری قرار گرفته که انگیزه اصلی خویش را انجام وظیفه و ادای تکلیف شرعـی در هرزمان و مکان و کسب رضوان‌الله می‌داند و همواره تلاش خواهد داشت که از هرگونه ناخالصـی و شرک‌های آشکار و پنهان برکنار بماند . هدف اصلی حزب مؤتلفه اسلامی ساختن جامعه‌ نمونه اسلامی و پاسداری از ارزش‌ها ی انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و در نهایت همدلی و همراهـی با مردم در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد . امیدواریم که حرکت در خط اخلاص، در خط ایمان به خدا، ایمان به وحی، ایمان به معاد،‌ و جهـاد با جان و مال به ثمر نشسته و ما را به سرمنزل مقصود برساند. بر این اساس حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان بندرآستارا با توجه به گزارشات و اخبار واصلـه از افکار عمومـی شهرستان طی نشستی با آقای صفر نعیمی رز نمایندة محترم مردم شهرستـان که رأس ساعت 18 عصـر یکشنبه مورخه 11/3/93 در دفتر مرکزی حزب و با حضور اعضـای محترم شورای مرکـزی حزب مؤتلفـه برگزار شد خواستار پاسخ به سوالات مطرح شده در اذهان عمومی شهرستـان و نیز گزارش دستـاوردهای دو سالـة مدت نمایندگی آقای صفر نعیمی رز شد که اهم سوالات مطرح شده بشرح زیر می باشد:

1- افکار عمومی شهرستان از نظر روحی و خود باوری و امید به بهبود وضع زندگی نسبت به عملکرد مدیران شهرستان شدیداً در معرض آسیب قرار گرفته و با یأس و ناامیدی همراه است که زیبندة‌نظام اسلامی نمی باشد چه جوابی دارید؟

2 - جناب آقای نعیمی چرا با موکلان خود تند برخورد کرده و پاسدار بودن را به رخ می کشید چرا نقد دوستان را که بخاطر موفقیت شما خون دل می خورند بصورت بدبینانه و با کینه جواب می دهید؟

3- با توجه به بالابودن سطح سواد در شهرستان در مورد اشتغال جوانان چه اقداماتی نموده اید؟ فرصتهای شغلی شهرستان همواره توسط افراد غیربومی اشغال و فرزندان بومی شهرستان همچنان بیکار می باشند؟

4- علت وجود صف ها جلوی نانوایی ها چیست؟ و چرا برای رفع مشکل اقدام نمی شود؟

5- تردد مرز خصوصاً چمدانی کاملاً محدود شده پس مرزنشین بودن ما چه معنی دارد؟ جواب شما چیست؟

6- نظر شما در مورد انتصاب فعلی مدیران غیر بومی در سطح شهرستان چیست؟

7- در مورد مشکلات آب و فاضلاب شهر و روستاهای مشکل دار چه اقداماتی نموده اید؟

8- در مورد عدم تکمیل شهرک صنعتی موجود شهرستان آستارا چه توضیحی دارید؟

9- در مورد حمایت از کشاورزان و اشتیاق آنان به کار و بهره وری بیشتر و مناسب و عدم صدور کاربریهای دیگر چه اقدام عملی انجام داده اید؟

10- برای رشد و اعتلای فرهنگی شهرستان و مبارزه باتهاجم فرهنگی چه کارهای قابل لمسی انجام داده اید؟

11- آقای نعیمی در رابطه با برخورد با خانم سیدحسینی در فرمانداری ، شکایت آقای گردش کار در مورد زمینهای قره سو به اصل نود مجلس و بنرهای ثابت شما در داربست های تبلیغاتی سطح شهر ، تحمیل عزل و نصب ها از طریق شورای به اصطلاح راهبردی در شهر به شما و به حاشیه رانده شدن اصول گرایان ، تبلیغات زود هنگام عده ای برای انتخابات نمایندگی چه توضیحی دارید؟

12- آقای نعیمی برای مدت باقی نمایندگی خود چه طرح و برنامه های عمرانی و زیربنایی ماندگار ( غیرازطرحهای در حال اجرا) برای شهرستان در نظر دارید؟

13- عدم موضع گیری شما در مورد عزل و نصب های مدیران ارشد استانی نشانة چیست؟

14 - آیا صلاح می دانید که در وبلاگ خبری ، تحلیلی حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان از عملکرد دو سالة شما نظر سنجی شده و باز خورد آن به سمع و نظر جنابعالی و مردم شریف برسد؟

15-آقای نعیمی ما می دانیم که در میدان اصلی شهر به بعضی از کارگران کارت های پول بانکی هدیه می دهید لطفاً دلیل این کارتان را برایمان شرح دهید؟

در پایان امیدواریم در فرصت زمان باقیمانده از دورة نمایندگیتان خدماتی مورد قبول از جانب شما در حق مردم شریف آستارا بعمل آید تا در نهایت مورد قبول یگانه احد واحد ، سپاسگزاری مردم شریف شهرستان و حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان واقع گردد.

آنچه پیش رو دارید جوابیه وی به سوالاتی است که از سوی حزب موتلفه اسلامی شهرستان مطرح شد :

* با تقدیر و تشکر از اعضاء حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان مطالبی که ارائه خواهم نمود قرآن را شاهد قرارداده و قسم می خورم که جز حرف راست چیزی نگویم و از خدا کمک می خواهم تا مطالبی را بزبان نیاورم که باعث ناراحتی خودم و عزیزان گردد.

* حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان آستارا از کیفیت بالایی نسبت به شهرهای بزرگ برخوردار است ، چاپ عکس من در تقویم سالانه در کنار تمثال حضرت امام (ره ) و مقام معظم رهبری از سوی حزب موتلفه اسلامی شهرستان مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود و بخاطر این عکس نزدیک یک ماه رایزنی کردم تا موفق شدم از دفتر مقام معظم رهبری مجوز بگیرم نهایتاً وزارت ارشاد موافقتش را با چاپ اعلام نمود ،پس اتفاقی نبوده و با هماهنگی انجام شده من هیچ واهمه ای از حزب ،‌جناح ، تشکل ، افراد ،‌و مسلمان و کافر ندارم پروردگار می فرماید : با من باش باکس دیگری مباش ،‌ از من بترس از کسی نترس ، من تابع ولایتم شما می توانید کارهای انجام شده بنده و عکسم را در سایت حزب بزنید. شما را قسم می دهم به قرآن فقط نقاط ضعف را نگوئید این را بگوئید که صفر نعیمی چه قدر انسان دوست است که وقتی در بیمارستان با فردی مواجه می شود که در حال مرگ بوده و دستگاه ساکشن جواب نمی دهد شیلنگ ساکشن را بریده و با دهان خود خون معده و دهان او را می مکد تا او زنده بماند من هیچ وقت با موکلانم با تندی صحبت نکرده ام و اگر این امر صورت گرفته حاضرم بخاطر این ،‌مجازات شرعی و قانونی بشوم .

* من غرور ندارم ،‌اگر جایی تندی کرده ام اشتباه کردم پس باید تجدید نظر نمایم ،‌من اگر روزی بخواهم به انتقاد ها کینه توزانه جواب دهم از خدا طلب مرگ می کنم ، من بیسواد نیستم ،‌من در ارتش در محیط بسته پرورش نیافتم ،‌ من در بسیج پرورش یافته ام ،‌در میان ما قرآن حاکم است برای من فرصتی پیش نیامده که از شما کمک بگیرم ، من اگر از تجربیات و عمل کرد نمایندگان گذشته استفاده نمی کردم نمی توانستم موفق باشم ،‌اگر تعدادی می گویند من با آقای نعیمی هم فکری می کنم و پول می گیرم دروغ می گویند من دستور داده ام دعوتنامه ای تنظیم گردد برای مشاوره از آقایان ،‌اسماعیل آهنی ،‌ فرض پور ،‌ زحمت کش ،‌ دلق پوش و مرحبا دعوت بعمل آید و با این آقایان هم اندیشی نمایم برای عمران و آبادانی شهرستان سپس از آقای سید عظیم سید تقوی می خواهند تا یک نسخه از دعوت نامه را به حزب مؤتلفه تحویل دهد وی در ادامه اظهار داشتند من در هواپیما جای خودم را به آقای دلق پوش دادم و با کمک خلبان درگیر شدم و گفتم که من دلق پوش هستم و ایشان صفر نعیمی ،‌ پس جای ما را عوض نکنید پس من غرور ندارم ،‌گفتند شما نماینده هستید گفتم نه ایشان نماینده آستارا هستند.

* از کارهای انجام گرفته محوطه سازی گمرک ، سازه بتنی رودارس به طول 7 کیلومتر ،‌منطقه ویژه اقتصادی ، اسکله و...

* ‌تردد مرزی پروتکل است فی مابین ایران و روسیه ،‌از آنجائیکه ما از نظر فرهنگ بالاتر از آذربایجان هستیم و چون آمریکا و اسرائیل و عربستان در آنجا پایگاه دارند و فشار به آذربایجان وارد کردند یعنی ابزار و آلاتی که آنها به آذربایجان می دهند بهتر از ابزار ماست آنها را تحت الشعاع قرار دادند و دیدند که اگر ایرانیها به آنجا سفر کنند پایگاههای آنان شناسایی خواهد شد به همین خاطر تردد مرزی از طرف آنان باطل گردید.

* سپس در پاسخ در خصوص فرماندار جدید اظهار داشتند در فرمانداری آستارا نتوانستم کسی را در حد و اندازة فرماندار پیدا کنم ، چون به من گفتند اگر می خواهی کسی را به عنوان فرماندار معرفی کنی باید جذب شده وزارت کشور باشد . چند گزینه معرفی گردید که در نهایت آقای شفقی را انتخاب نمودیم که از سیاست بدور و فردی کاری است.

* ایشان آقای شکوری بخشدار معرفی شدة بخش مرکزی را فردی همه فن حریف دانستند و در مورد آقای پور حضرت بخشدار لوندویل نیز گفتند ایشان فردی جوان و بسیار پرکار می باشند و می تواند وضعیت نابسامان بخشداری قبلی را اصلاح کند.

* وی در مورد مشکل آب و فاضلاب اظهار داشتند آب و فاضلاب از عهده دولت خارج است و فاضلاب شهر آستارا را نیز یکصد میلیارد تومان اعتبار لازم دارد که در این خصوص رایزنیهایی صورت گرفته است. در مورد شهرک صنعتی به مسئولین اعتراض کرده ام و گفته ام که ما زیر ساخت نمی خواهیم . در مورد تهاجم فرهنگی امام جمعه محترم و اداره ارشاد کارهای لازم را انجام می دهند و بنده هم به دنبال اعتبار قابل توجه ای برای معارف قرآنی هستم.

* خانم سیدحسینی کارمند اداره صنعت و معدن و تجارت بوده که سوءتفاهم پیش آمده با ایشان را به نحوی حل و فصل نمودم .

* بنده در مورد بنرهای نصب شده سطح شهر هیچ خبری ندارم و همه اینها به پاس قدردانی از بنده توسط مردم و مسئولین نصب می شود ، آیا اینهمه کارهایی که انجام می دهم لیاقت زدن یک بنر و پرده را ندارد. تبلیغات زود هنگام مهم نیست

* اما در مورد موضع گیری در مورد عزل و نصب مسئولین استانی اظهار داشتند ما در استان نیستیم و در مورد آنها اطلاعات نداریم و باید آنهایی که در استان هستند نظر بدهند من نمی توانم با آنها هماهنگ شوم ، ‌من با آقای انصاری کاملاً مخالف هستم

* در مورد پرداخت کارت نقدی به کارگران مستقر در میدان اصلی شهر اضافه کردند که من به کارگران جمع شده در سر چهارراه امام بن کارگری دادم نه کارت بانکی

* ایشان در ادامة‌سخنانشان اظهار داشتند من در سال 90 اعلام کردم شماره تلفن من 9020 است یعنی سال 90 بالای 20 هزار نفر و حال به دنبال شماره تلفن 9424 هستم یعنی در سال 94 خواهم توانست رأی 24 هزار نفر از اهالی شهرستان را به خود اختصاص داده و برای دور دوم به مجلس راه یابم .

* ایشان ضمن اذعان به این موضوع که استخدام اصلاً در دست ما نیست و هرکس می خواهد باید به سایت اعلامی از طرف ریاست جمهوری مراجعه کرده و کد رهگیری بگیرد.

* در ادامه اظهار داشتند من احتیاجی به پول ندارم من کلی دارایی و زمین و خانه داشته و دارم و بسیاری از آنها را در انتخابات فروختم تا به کسی محتاج نباشم ، من تا بحال از کسی پول نگرفته ام .

* وی سپس در مورد علت برکناری رئیس سابق دانشگاه پیام نور گفتند به وی گفتم تو دکتری کارت طبابت است پس برو طبابتت را بکن ،حال ببینید رئیس جدید دانشگا پیام نور آقای علی آصفی چه کارهایی که نکرده؟

* ادامة سخنان وی اختصاص به واگذاری زمینهای کشاورزی قره سو داشت که اظهار داشتند بنده در کارگروه کشاورزی ابلاغی دولت نیستم و نقشی ندارم از طرف استان اعلام گردید که هرکس جویای کار در غالب تعاونی است به فرمانداریها و بخشداریها مراجعه کرده و تقاضا دهند که متأسفانه ، نه جوانان آستارایی و نه اهالی منطقه قره سو اینکار را انجام ندادند در عوض یکی از اساتید دانشگاه که اهل بندرانزلی است از طریق استان (رشت) تقاضای ایجاد تعاونی به متراژ 10 هزار مترمربع را داد ، برخی افراد سرشناس آستارا نیز توانستند عضو این تعاونی گردند چند نفر از ورزشکاران پرورش اندام شهر آستارا و حومه نیز اسم پسربنده را بعنوان عضو تعاونی نوشتند که با وساطت بنده فعلاً منابع طبیعی دست نگه داشته و من نیز به آن آقایان گفتم که بروند و از درخواست تعاونی انصراف دهند.

در پایان یادآور می شود : آنچه مطالعه نمودید پاسخ آقای نعیمی به سولاتی است که در فوق آمده اما لازم به ذکر است که انعکاس جوابیة اعلام شده از طرف آقای نعیمی رز نمایندة‌مردم شریف آستارا در این وبلاگ به معنی تأیید یا رد مطالب ارائه شده نمی باشد حزب مؤتلفه اسلامی که بر خواسته از مردم و همگام با مردم است سعی نموده همواره طوری عمل نماید تا ضمن اطاعت از منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در مقابل خواسته ها و در خواستهای مطرح شده توسط افکار عمومی پاسخگو بوده و احساس مسئولیت نماید اما بازخورد و نتایج این امر مستلزم قضاوتهای ذهن آگاه مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان بندر‌آستارا می باشد تا عملکرد مسئولین را به بوتة آزمایش گذاشته و طوری عمل نمایند تا انشاءالله روزی برسد که هیچ آستارائی دغدغة‌بیکاری ، بیماری و ناهنجارهای اجتماعی و... نداشته باشد. به امید آنروز .

روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا

----------------

جواب دکتر هالو  به دکتر صفر نعیمی

دکتر محمد علی هالو : نماینده استارا را به مناظره با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات دعوت  می کنم ....


1- چگونه می گویی بنر کار دفتر شما نیست  نمونه اش زمانیکه فرماندار آستارا منصوب شد  در ورودی شهر ریس دفتر شما بنام خودش چند بنر تبریک نوشته بود  و یا برای انتصاب افراد بعنوان  ریس اداره از طرف مردم آستارا به نماینده تبریک و تشکر می کردند  همگی بنر ها یک شکل و یک اندازه و یک متن ..این مردم که تشکر می کنند مگر اسم ندارنند...

 در جواب شما وقتی شما می گوید نوکر مردم هستید چرا انتظار دارید بنر بزنند مگر ارباب برای نوکرش بنر می زند..نوکر وظیفه اش نوکری است نیاز به بنر و تشویق بنری ندارد

 مگر بنر های تشکر با اسم نماینده که یک شکل هستند کدام مردم نوشتند و یا مگر انتصاب فرمانده انتظامی با نماینده است که از طرف مردم از شما تشکر شده است مطابق قانون اساسی  عزل و نصب فرماندهان نیروهای مسلح و انتظامی با مقام معظم رهبری است نه نماینده ..اگر کار دفتر شما نبود چرا بنر ها جمع آوری نشدند و دیگر مسایل مردم بهتر قضاوت می  کنند

2- شما  گفتید من مثل ارتش ها بیسواد و در جای بسته آموزش و کارنکردم..جهت اطلاع نماینده  مجلس و عضو کمیسیون امنیت می گوییم.. یک فصل قا نون اساسی در خصوص ارتش است  شما قانون اساسی را نقض نمودید و  زحمات هشت سال دفاع مقدس و تاکون را پایمال کردید  و شما عضو کمیسیون امنیت ملی هستید باید در گفته هایتان دقت کنید .

جهت اطلاع شما بگویم من که  یک  درجه دار بازنشسته ارتش هستم  یکسال آموزش نظامی  در مر کز آموزش درجه داری شبانروز دروه علمی و نظامی دیدم  و دو سال دوره  کد رسته ای و کاروزی و بعدا رفتم بعنوان یک درجه دار به یگان ارتش برای کار رفتم و بعلت حادثه در حین خدمت  بازنشست شدم و هماکنون کارشناس حقوق بین الملل خصوص ی هستم  و اولین وبلاگ نویس ایرانی و تاکون پنچ کتاب نشوتم که دو کتاب من از جمله بر رسی تاریخ حقوق بشر و محیط زیست من یکی از کتابهای مرجع سازمان ملل است و یکی از فعالان شناخته شده حقوق بشر و محیط زیست هستم و روز نامه نگار و نویسنده  و محقق و مستند ساز موفق و معروف هستم

جهت اطلاع نماینده استارا : حالا من یک گروهبان بازنشسته ارتش هستم بخاطر آموزش و پرورش در ارتش یک نویسنده  و محقق و پزوهشگر  و وبلاگ نویس و فعال حقوق بشر و محیط زیست و مستند ساز معروف در جهان شدم  و اگر یک  دوره افسری را می دیدم چه می شدم ..اشتباه نکن از  بابد عذر خواهی نمایی..ارتشیان تابع ولایت و قانون اساسی و یک فصل ق ا در خصوص ارتش  هستند و حتی یک درجه دار که من باشم حرف اول را در جهان می زنند ...

3- با ارادت خاص که به مدیریت و درایت فرماندار آستارا دارم  یادت باشد همین سخن را در خصوص فرماندار اسبق دکتر اسد پور را زدید ..بقیه بماند..جهت اطلاع بگویم در هیمن فرمانداری هم اندازه قد و قواره بودند شما ندید نمونه اش  آقای مافی ، شهاب زاده  و افراد دیگر شما ندید و اگر منصفانه می گشتید زیاد آفراد بودند .و تا زمانیکه دکتر اسد پور بود می گفیتید وی درستکار و مدیر لایق و.. همه می دانند وقیت رفت ..دیگر ننویسم بهتر است لااقل با وجوان خود صادق باش ..

4- در خصوص بخشدار مر کزی و لوندویل شما علنا از این بخشداراسبق دفاع می کردید حتی در جمع با من جر و بحث نمودید این دونفر عالی هستند ..چطور شد بعداز عزلشان  فرمودید مهندس پور حضرت را برای اصلاح امور بخشداری لوندویل آوردم ..

5- شما مگر نمی گویید نوکر مردم هستید نوکر چه نیازبه بنر است  ای کاش پول بنر ها جمع می کردید به فقرای روستا نشین نان شب ندارنند می دادند دهها هزار تومان می توان چندین خانواده را تامین معاش کرد ..دوما اگر برنامه و کار کردی دارید بیاید در نشریات ازاد بگوید  یک روز نامه نگار موافق مگر پیدا نمی کیند عملکرد خود ذرا بگوید و هزینه اش از بنر کمتر است  و زبیایی شهرهم بهم نمی خورد ..داخل شهر برای بنر ها حیاط خلوت نیست ...

6- چه نیازی به تلفن 94 24 دارید با عمل کرد خود ثابت کنید کار کردید چه نیاز به شعار و تلفن همراه است ..چرا تبلیغات زود هنگام می کیند مردم بهترین قاضی هستند ..

7- چرا علنا شعار می دهید  مگر استخدام شرکتی بندر چند منظوره  و گمرک و.. نیاز به ثبت نام در سایت دارد ..تاکون اسناد و مدارکی دارم  بالای چندین نفر بدون ضابطه با رابطه جذب اسلکه شدند از جمله اقوام نزدیک چند ریس اداره با چراغ سبز دفتر جنابعالی نیست باشد اسامی آنها را می نویسم ..

8-  نماینده محترم کجا شما زمان انتخابات ملک و املاک خود را فروختید ..مگر آقای علی پویا اسپنر تبلیغات شما نبود و در ثانی شما فقط همان آپارتمان شهرک را داشتید بعداز انتخابات  به فرزندان خود واگذار کردید و با فروش آپارتمان های در جای دیگر آپارتمان خریدید و یا خانه ویلایی دو طبقه امام زاده هنوز هم ومانده است  و سوما مگر امام و مقام معظم رهبری نگفتند نباید  نمایندگان وام دار کسی باشند و آخر شما که می گوید خرید رای نکردی بخاطر چه  خرج کردی برای انتخابات  مگر فرمایش امام و رهبر نیست  که خرید رای  نکنید و وام دار کسی نباشید.. یک مقدار صادق باشید..

9- شما فرمودید در کار گروه کشاورزی من عضو نبودم بله شما عضو نبودید  اما دخالت کردید..

اقایون ... اطرافیان شما  که  اسمشان را نیاز باشد می اورم که چند نفر غیر بومی بودند چطور صاحب زمین در قره سو شدند و یا مسئول اسبق که دوست شما بود چطور برای اقوام و همسر خود در حیران از همین  زمین ها ی تعاونی کشاورزی مهر گرفت  ..چرا اعتراض نکردیدو  حتی  مرا هم سفارش کردید زمین و موافقت نامه گرفتم چون دیدم نامشروع است نگرفتم ..

چون حق من و امثال من نبود حق دانش آموختگان و کشاورزان بویم بود نه استاد دانشگاه انزلی  و مسئول بازنشسته  و اطرافیان شما ...و به یک خبر نگار خبر گزاری هم با سعی و تلاش زمین  در قره سو گرفتید تا از م جدا به شما بچسبد اما وی زمین ناحق و وام را گرفت رفت طرف یک کاندیدای دیگر ..مدارک و شواهد موثق دارم که بخاطر مسایل اخلاقی نمی نویسم..خودت می دانی اگر من دهانم را باز کنم خیلی مسایل را می دانم اما به احترام نان و نمک سکوت می کنم..

 

نماینده محترم ای کاش به شعارهای که از سال 1383 در نزد من که محرم رازت می زدی بودید یادت هست چه کسانی در روبروی ما ایستاده بودند و امروز در کنارشما هستند..و  با وجدان خودت صحبت کن آنهایی  که دوربرت امروز هستند آیا روبرویت ایستاده بودند و یا در کنارت ..تا چه اندازه به قسم قرآن  عمل کردید...

جمله ام را با یک  کلام  بزرگ مرد تاریخ  تمام می کنم ..وقتی دیدید آمریکا و استکبار و دشمنان  از شما تعریف می کند بدانید شما مشکل دار شده اید ..

با تشکر بقیه اش را در مناظره در حضور خبرنگاران خدمتتان می گوییم..خیلی حرفها و حقایق برای گفت دارم ...اما به احترام نان و نمک و قانون و مصلحت جامعه فعلا سکوت می کنم..

دکتر محمد علی هالو

+ نوشته شده در  شنبه چهارم مرداد 1393ساعت 16:51  توسط خبر گزاری حقوق بشر و محیط زیست جهانی  |  نظر بدهید

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/5/4:: 8:1 عصر     |     () نظر
بازپس گیری 17 هکتار از زمین های بیت المال و حیات وحش به حیات وحش لوندویل تبریک می گوییم..دکتر محمد علی هالو

-------------------------------------------

ما مردم اهالی لوندویل و سیبلی و پلاز داران مجتمع ساحلی صدف از داریت و دلسوزی فرماندار مهندس شفقی ، بخشدار لوندویلمهندس پور حضرت  ،و ریس اداره حفاظت محیط زیست و منایع طبیعی  ، بخصوص  سرهنگ مهدی زاده ف ناجا آستارا ، ریس دادگستری آستارا ، دادستان ، فرماندهی سپاه آستارا در خصوص مهلت دوماهه به پلاز داران مجتمع صدف و بازپس گیریی 17 هکتار زمین بیت المال0حیات وحش ) از یک شرکت غیر دولتی و برگشت ان به حیات وحش تقدیر و تشکر می کنیم و از لطفی اسلامی که به ما 40 خانوار پلاز دار نمودید تقدیر و تشکر می کنیم.

جمعی از مردم لوندویل وسیبلی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دکتر محمد علیی اسلامی 93/5/1:: 2:35 عصر     |     () نظر
<      1   2   3